SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pytanie o bieganie.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3202

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 992
No więc tak , pytanie niby banalne , ale chce wiedziec jak Wy na to patrzycie.
Tzn. Otóż biegam na bieżni w domu, i mam pewne pytanie :
jakim tempem muszę biegac aby jak najszybciej zrzucic małą oponkę z brzucha i , że tak powiem ,, zwiększyc kondycję" ? Tzn chodzi mi o to ile Km/h.
I czy HIIT byłby dobry?
Z góry dziękuję za odpowiedzi , i proszę o niską krytykę...
Wiem , że to dla Was banalne pytania , ale cóż...
Jakiś dureń musi się w końcu znalesc i zapytac :/

Aby osiągnąc zaplanowany cel , trzeba się niezle wypocic.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 287 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6891
Generalnie moim zdaniem kazdy ma swoje tempo, ale wydaje mi sie ze powinienes bardziej biegac dlugo wolnym tempem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44878 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Jak nie budujesz masy to biegaj 45 - 60 min. umiarkowanym tempem 3x w tygodniu. Umiarkowane tempo to max. 6-8 km/h. Jak wytrzymalosc wzrosnie to biegaj 10 km/h itd. az bedziesz biegal w tempie maratonczykow :)

Aby przyspieszyc zrzucanie opony: dieta + cwiczenia calego ciala.

Jakim tempem teraz biegasz i ile czasu?


pozdrawiam

DARNOK35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5005 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19714
Korzystaj z afterburningu po treningu i wbijaj bezpośrednio po nim na bieżnię 20 min, dorzuć jakieś interwały lub tabatę w nietreningowe, dietka ujemny bilans kaloryczny i gitara


pzdr

Zmieniony przez - hadesZiom2 w dniu 2009-08-11 20:00:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 992
Dziękuję Wam za odpowiedzi ;)
Do DARNOK35:
Biegam dopiero 4 dni xd , tepem 7 km i przez 40 minut.

Aby osiągnąc zaplanowany cel , trzeba się niezle wypocic.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44878 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
no to mysle ze tak trzymaj przez tydzien jeszcze aby sie rozbiegac dobrze i potem zwiekszaj tempo albo zacznij interwalami biegac. Jak masz regulacje kata nachylenia biezni to wlaczaj odcinki gorskie :) np. po 1200 m dajesz w gore itp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 992
A czy HIIT'em spalę tę mały brzuszek? .
Bo powodno najlepiej spala się jednakowym tempem marszem/truchtem - tak słyszałem.

Aby osiągnąc zaplanowany cel , trzeba się niezle wypocic.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5005 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19714
Podkręcisz metabolizm, to brzuch spadnie. Natomiast by spalić tłuszcz o wyższa szkoła jazdy.
Mi wystarczyło by zgubić brzuch takie 2 proste zasady (jeszcze jak nie trenowałem).

Nic nie jadłem po 18:00

ZERO słodyczy. Nawet połowy kostki czekolady. Nic.


i brzuch spadł. Fat jednak został.

By go spalić - to co napisałem wyżej


pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 992
Aha , dziękuję. :)

Aby osiągnąc zaplanowany cel , trzeba się niezle wypocic.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 287 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6891
DARNOK35 a jak sie robi mase to jak mozna pogodzic z bieganiem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44878 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Rozne sa teorie :) i rozna praktyka, ale:

jesli odpowiednio sie odzywi organizm przed bieganiem tj. da mu odpowiednia ilosc wegli oraz po bieganiu to nie spali nam miesni i nie bedzie takich spadkow. Intensywne bieganie jednak przy budowaniu masy wszyscy odradzaja.

Ja biegam 1x w tygodniu czasem 2x - jak sie uda ale: 1x to tylko bieganie a 2x to bieganie + cwiczenia silowe w plenerze, w 1x - biegam do 12 km a w 2x - 2,5 km - cwiczenia i 3,5 km na koniec - razem 6 km.

Nie cwicze pod katem masy ale raczej pod katem sprawnosci, sily, wytrzymalosci ale i tak masa miesniowa sie buduje. Moze nie w tempie TGV, a bardziej polskiego pospiesznego :) ale idzie. Trudniej wypracowana moze dluzej bedzie procentowala :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomocy!!! Pytanie.

Następny temat

Plan Masa+Siła