logo
zamknij zamknij

Pytanie nowicjusza...

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 609

0 5 0
napisał(a)
Decode
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1072
Witam!

Od jakichś 2 miesięcy ćwiczę i staram się robić redukcję tkanki tłuszczowej. Z początku ważyłem ok. 89 kg teraz ważę 76 kg. Jednakże poprawy jako takiej w sylwetce nie zaobserwowałem. Planuje jeszcze schudnąć do 70 kg. Moje pytanie brzmi czy mogę jednocześnie chudnąć i robić przyrost tkanki mięśniowej? Jeśli tak to na czym głównie powinienem skupić się w diecie? Jakie wykonywać ćwiczenia? Czy raczej jestem skazany na robienie diety na masę po redukcji?

Pozdrawiam
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
lukash_g
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 117946
nie da się tak niestety
albo redukcja albo masa
napisał(a)
WladcaG
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 201 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1698
to Twoje pierwsze 2 miesiace treningu w zyciu? ciezko jest widziec wlasne efekty, musialbys robic sobie np zdjecia i wtedy porownywac np co miesiac, ale jesli faktycznie nic nie rusza to prawdopodobnie zla dieta itd. Jesli jestes nowicjuszem, zaczniesz pakowac na silce + dobre zdrowe jedzenie powinienes widziec i utrate tkanki tluszczowej i wzrost miesnia pozdro

Don't be Pussy!
you can win. you can die. but you can't back down

napisał(a)
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 417 Napisanych postów 56364 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 184874
i przedstaw co jesz bo inaczej nie ma to większego sensu

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

napisał(a)
Decode
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1072
Dieta

Śniadanie 7:00

300 ml mleka 0,5% tł. + 100 g owsianki

Drugie Śniadanie 10:30

1 bułka grahamka+ plasterek szynki + benacol rozsmarowany na kanapce.

15:00

Pierś z kurczaka/Dorsz + troszeczkę ziemniaków lub ryżu + szklanka brokułów lub pomidor pokrojony

Trening ok. 17:00

19:00 Twaróg lekki 250g lub pierś z kurczaka

Co zmienić?
napisał(a)
Piaskowy
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 426 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6951
Czyli prawie nic nie jesz... to nie dieta tylko tragedia
poczytaj posty podwieszone i napisz ile masz wzrostu
napisał(a)
Decode
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1072
183 wzrostu
napisał(a)
lukash_g
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 117946
poczytaj podwieszone, bo sporo do poprawy, oblicz zapotrzebowanie i wg tego planuj posilki
napisał(a)
Decode
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1072
http://img341.imageshack.us/img341/3237/beztytuudsbq.png

Tutaj jest moja dieta poprawiona z pomocą jednego z użytkowników :)

Czy powinienem coś dodać coś odjąć?

Czasami zamiast ziemniaków będę jadł chleb razowy lub ryż i zamiast kurczaka ryż.
napisał(a)
lukash_g
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 117946
1. otręby zamien na paltki, dodaj owoce i orzechy wloskie
2. szynke zamien na mięso, dodaj do kanapek masło i warzywa
3. to przedtreningowy? mozesz troche tłuszczu dodac i trening po ok 2h
5. ok
6. dodaj zdrowe tłuszcze i warzywa
napisał(a)
Prezesszymon123
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 147
Niestety tak się nie da zrobić:(
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak przyspieszyć przemianę materii ?

Następny temat

potreningowy posiłek !

Ziemniaki czy bataty? Porównanie okiem dietetyka

Leksykon suplementacji: Tauryna

Dagmara Machij znów wolna!

Placki do tortilli - porównanie okiem dietetyka

Leksykon suplementacji: Witamina K2

Cel treningowy - konieczny aby rozpocząć przygodę z siłownią

Mleka roślinne - porównanie okiem dietetyka

Olej kokosowy i kontrowersje z nim związane