logo
zamknij zamknij

Pytanie dot, diety

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 207

0 5 0
napisał(a)
paptyd
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Wiek 2016 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1095
Witam,
MAm pytanie czy waszym zdaniem rozkład makro w mojej diecie jest odpowiedni, czego za mało czego za dużo

Moje parametry

204cm
94kg

5x w tygodniu trenuje koszykowke i 3 razy chodze na siłownie

Rozkład makro w kolejnosci KCAL BIAŁKO WĘGLE TŁUSZCZ


Godziny są takie gdyż na siłownie chodze rano, potem mam szkołe i zjadam tam jedynie ten drugi posiłek, mogłbym ewentualnie wrzucic jeszcze jeden pomiędzy obiadem, a posiłkiem po siłowni, tylko jaki?

Co na ogół powinienem zmienić bo nie chce żeby dochodziło do sytuacji w którym w pewnym momencie zaczyna mi braować "paliwa" do treningów.

5.15 1. 894,7 kcal 30,8 g 140,6 g 23,3 g<<<
9.35 2. 459,5 kcal 26,6 g 50,7 g 16,7 g<<POSIŁEK PO SIŁOWNI
15.00 3. 914,3 kcal-55,7 g-115,8 g-25,3 g<<<
20.00 4. 907,5 kcal 81,3 g 136,1 g 4,2 g<<POSIŁEK PO TRENINGU KOSZYKÓWKI
22.00 5. 149,4 kcal-17,4 g-6,0 g-6,2 g<<<

Dziękuje z góry








Zmieniony przez - paptyd w dniu 2017-03-17 23:46:56
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
paptyd
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Wiek 2016 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1095
Nie wiem czemu ale ucina mi 2 dwa posiłki więc wklejam w komentarzu raz jeszcze

5.15 1. 894,7 kcal 30,8 g 140,6 g 23,3 g

9.35 2. 459,5 kcal 26,6 g 50,7 g 16,7 g <<POSIŁEK PO SIŁOWNI

15.00 3. 914,3 kcal 55,7 g 115,8 g 25,3 g

20.00 4. 907,5 kcal 81,3 g 136,1 g 4,2 g <<POSIŁEK PO TRENINGU KOSZYKÓWKI

22.00 5. 149,4 kcal 17,4 g 6,0 g 6,2 g



Zmieniony przez - paptyd w dniu 2017-03-17 23:48:24

Zmieniony przez - paptyd w dniu 2017-03-17 23:49:39
napisał(a)
dudee
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 934 Napisanych postów 22380 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 185443
Witam.

Niestety, ale tego nie da się czytać.
Wstaw swoją dietę w formie zrzutu potreningu.pl

http://www.sfd.pl/t922822.html 

Dietetyk (kontakt tylko prywatnie).... http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5D_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html

napisał(a)
DabylBlasta
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 419 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2341
dokładnie jak kolega wyżej, napisz to po ludzku

Pomogłem? Daj Soga!

1
napisał(a)
paptyd
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Wiek 2016 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1095
Prosze, zrzut z dokladnym opisem





Dodam, ze zalezy mi na utrzymaniu masy i jednoczesnym zrzuceniu tłuszczu oraz budowie mięśni w miejsce zrzuconego tluszczu


Zmieniony przez - paptyd w dniu 2017-03-18 14:52:16
napisał(a)
dudee
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 934 Napisanych postów 22380 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 185443
Niestety Twój cel to abstrakcja.
Fizjologicznie jest to niemożliwe do wykonania, wystarczy zajrzeć do podręcznika z biologii.

Najpierw ustal swój konstruktywny, mierzalny cel - potem układaj pod to dietę.
Nie widać w zrzucie nawet makroskładników i bilansu kalorycznego.

Następnym razem wrzucaj w ten sposób.
http://www.sfd.pl/.-t922822.html 

Dietetyk (kontakt tylko prywatnie).... http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5D_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Suplementacja - poprawa wytrzymałości

Następny temat

Dieta na masę do oceny, 71kg