SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pytanie do dietetyków Cz II - Łukasz Kowalski, Tadeusz Sowiński

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 61992

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 25 lat Na forum 112 dni Przeczytanych tematów 295
Witam. Nie wiem czy trafiłam do dobrego działu. Urodziłam niedawno dziecko i chciałabym wrócić do formy sprzed ciąży. Na internecie jest wiele poradników, diet. Niestety jestem laikiem i nie wiem, która by była dla mnie najlepsza. Chciałabym ujędrnic ciało, pozbyć się tłuszczu z ud, brzucha i pośladków. Wymodelowac posladki i uda. Czy ktoś mi pomoże ? :)

"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą" - św. Augustyn (Aureliusz Augustyn z Hippony)

napisał(a)
kebula Instruktor K&F Doradca
Ekspert
Szacuny 482 Napisanych postów 7757 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 116094
owszem, w tym celu załóż sobie osobny temat, który Twoim będzie dziennikiem. zapoznaj sie z regulaminem, wypełnij ankietę i uzupełnij ją o swoje dodatkoe uwagi, jeżeli takowe masz,a my postaramy się w miaręmożliwości Ci pomóc
1

Niema nic gorszego niż bycie więźniem własnej głowy, pędzić za ideałem którego nie istnieje kosztem wszystkiego: zdrowia, relacji przyjacielskich/rodzinnych, kosztem bezcennych minut życia, które nigdy nie wrócą..

aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/Kebula_w_remoncie_part_2-t1142515.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

btw

Następny temat

Aktywnie w ciąży