SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 770

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez W Z O R EK z działu Aktualności - Sporty Siłowe.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1
Witam ćwiczę od 2 miesięcy
Wazę 61kg
Wzrost 167cm
15lat
Mam problem z dieta oraz z planem treningowym ćwiczę kawałek i żadnych efektów nie widzę (moze troche w bicepsie)
Proszę o napisanie mi diety i planu treningowego :)
A co do sprzętu to mam
Ławeczkę (brak skosów )
Wyciąg do ściany
Modlitewnik
Sztangę
Sztangielki
Plus obciazenia 80kg
Ps.wszytko sam robiłem spawalem
I pytam czy jest sens u siebie w domu cwiczyc ? Czy lepiej karnet wykupić ?
Pozdrawiam i proszę o odpowiedz :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Szacuny 5253 Napisanych postów 19356 Wiek 58 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 336232
Myślę że to nie ten dział....
Przenoszę...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 307 Napisanych postów 3118 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 69220
Plan znajdź sobie w postach podwieszonych, a dietę możesz kupić lub samemu sobie ułożyć i dać do oceny. Bez diety nie ma sensu ćwiczyć, więc zacznij od jej ułożenia.-
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 5637 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 43870
poczytaj o planie FBW i daj to swoja propozycjie- mo ocenimy

Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
W Z O R EK Moderator
Ekspert