SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pytanie :P

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 615

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 776 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 17726
Mam pytanie co oznacza znak "X" w tym temacie??
http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html
Bo myślałem że razy ale niewiem chyba tempy jestem ostro bo z moich wyliczeń wskaźnika BMR wychodzi tak 9,99 x 82(waga) + 6,25*184(wzrost) - 4,92 x 16(wiek) + 5 = 2429992,2

Może mi ktoś wytłumaczyć jak to obliczyć bo może to jest proste ale ja nieczaje
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 224 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14309
24 * waga * wspolczynnik aktywnosci = zapotrzebowanie podstawowe. Oblicz sobie zapotrzebowanie z tego wzoru i jezeli twoim celem jest masa to dodaj do tego jeszcze 500kcal. Pozniej obserwuj swoj organizm. Jezeli bedziesz robil diete na mase a bedzie strasznie slabo szlo albo wogole to dodasz jeszcze kalorii.

Pozdrawiam !
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 776 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 17726
A jak mam obliczyć współczynnik aktywności??
Czyli mam nieużywać tamtego wzoru tylko podany przez ciebie??

Ok jakoś sobie poradziłem tylko jeszcze jedno pytanie
bo obliczyłem to tak
BMRxWspółczynnik aktywności= 2361kcal i do tego mam dożucić jeszcze te 500kcal czy już nie??

Zmieniony przez - dean999 w dniu 2008-01-20 21:17:19
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 224 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14309
http://darkthorn.republika.pl/dp.htm -> ten program bardzo ulatwia prace przy ukladaniu diety. Sciagnij go sobie i jak podasz w nim swoje dane i cel diety to sam Ci obliczy zapotrzebowanie. Reszte diety tez w nim uloz to pojdzie Ci zdecydowanie szybciej.

Pozdrawiam !
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak z low-carb na ww ???

Następny temat

Help! Przytyło mi się...

Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki TOP 10 bicepsów w historii TOP 10 bicepsów w historii Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Insulina w kulturystyce -  debata Insulina w kulturystyce - debata