SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pytanie

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 850

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 357 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13099
ANKIETA

Zdjęcie sylwetki (mile widziane):
Wiek : 35
Waga : 86
Wzrost : 183
Staż treningowy: łącznie z 5lat
Obwód pasa 87
Obwód klaty: 105
Obwód uda: 57
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): siłownia 4x week
Dostęp do siłowni / sprzętu domowej siłowni : tak
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: fizycznie dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : oj dużo tego było
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: ostatnio nie najlepiej
Wrażliwość na stymulanty:
Możliwości finansowe:
Twoje pytanie -cel/problem/opis:

Witam
Panowie a wiec tak:
wczesniej było super, była super dieta super suplementy (oczywiście z grupy nie dozwolonych) i super wyniki
ale zachorowałem, doszedłem do siebie lecz sie załamałem i zaczołem chlać i dla tego niewiele ze mnie zostało
jeszcze dwa miesiace temu udało mi sie wrócić na siłownie na dwa tygodnie
teraz sie lecze i pora na powrót
dobra dość żalenia, zawsze trenowałem tak:
poniedziałek klata tric
wtorek plecy bic
środa wolne
czwartek barki
piątek nogi
sobota niedziela wolne
znalazłem w necie coś takiego:
Trening siłowo – hipertroficzny
Trening siłowy górnych partii mięśniowych
Trening siłowy dolnych partii mięśniowych
Trening hipertroficzny górnych partii mięśniowych
Trening hipertroficzny dolnych partii mięśniowych
niby na mase i siłe
myślicie że to bedzie dobry pomysł dla mnie(było by coś nowego)?
dieta 3700kal

Najpotężniejszą siłą we wszechświecie jest SIŁA WOLI

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2080 Napisanych postów 15199 Wiek 68 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 431311
Diabeł tkwi w szczegółach a tych brak.
Spróbujesz to się przekonasz czy podziała na Ciebie.
Systematyczny trening przynosi efekty.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ankieta.

Następny temat

Dziennik treningowy Dextera

Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Dieta odchudzająca dla młodej mamy Dieta odchudzająca dla młodej mamy Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków?