SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pytania do Andrzeja Kołodziejczyka

temat działu:

Hi Tec Nutrition & Peak Performance

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 16193

napisał(a)
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3987 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19056


w tym temacie możecie zadawać pytania do naszego eksperta i czołowego zawodnika HI TEC TEAM Andrzeja Kołodziejczyka
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2187 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 9227
Na pewno pomocne będą takie pytania do Andrzeja. Każdy dowie się czegoś nowego

Get fit...
Be fit...
Stay fit!

www.zostanfit.pl
www.my-gym.pl 

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 12532 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 33175
pomocne beda napewno rady tak doswiadczonego zawodnika..
napisał(a)
Akolodziej ATLETA TEAM
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 1383 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5805
Zachęcam do zadawania pytan
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1675
Andrzeju,co sadzisz o DAA? Jak długo powinien trwac cykl na tym suplemencie.
napisał(a)
Akolodziej ATLETA TEAM
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 1383 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5805
Spróbowałem DAA tylko raz i moge powiedziec ze naprawde dziala.Chociaz brałem go tylko 4 tyg i zrobiłem badania to LH,FSH,testosteron wszystko na plus chociaz nie jakos dramatycznie.Trzeba jednak uwazac bo podnosi tez estrogeny (u mnie w górnej granicy)i prolaktyne(tu przekroczona norma).Wyrazna poprawa samopoczucia i mysle ze mozna 8tygodni spokojne stosowac.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 91 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 642
Andrzej mam kilka pytań:
Jak zmieniły się twoje treningi na przestrzeni lat czy od samego początku preferowałeś niską objętość?
I drugie: Od marca miałem przerwę w treningach i do listopada chciałbym odzyskać formę z tego miesiąca.Ogólny staż to równe 2 lata
W ciągu 1 roku przytyłem 16 kg z 55kg przy 180cm do 71-71,5 przy 184cm w marcu ważyłem 73-74kg (jestem typowym ektomorfikiem), ale do rzeczy zaczęła się szkoła i plan zajęć nie pozwala mi ćwiczyć jak przed przerwą dysponuje w sumie 3 dniami więc postanowiłem robić ruchy ciągnące ,wyciskające i nogi .
Wyglądało by to tak "
Poniedziałek :ruchy ciągnące:
martwy ciąg 4x6-8
Wiosłowanie sztangą 4x8-10
Wiosłowanie hantla 4x8-10
Ściąganie do klatki drążka szerokim chwytem(wyciąg górny) 4x10-12
Uginanie naprzemienne ramion stojąc 3x8-10

Wtorek:ruchy wypychające:
Wyciskanie hantli na skosie 4x8-10
wyciskanie hantli na ławce poziomej 4x8-10
pompki na poręczach 3x8-10
wyciskanie żołnierskie hantli 4x8-12
prostowanie ramion na wyciągu 3x10(ruch bardziej wyciskający)

Piątek:nogi:
Przysiad ze sztangą trzymaną z przodu 5x10-12
Wyciskanie na suwnicy 5x12-15(uda rozstawione szerzej ni na szerokość barków)
spięcie w siadzie 3x15-20
spięcie stojąc 3x20-25

Co byś zmienił w tym treningu (kolejność ćwiczeń ilość serii powtórzeń itd.)czy uważasz że będę robił za dużo (dobrze reaguje na niską objętość i podstawowe ruchy)

Moim głównym priorytetem są nogi (zwłaszcza zewnętrzne partie) i plecy(głównie grubość),klatka ,ramiona,barki rozwijają w zadowalającym tempie.Mam lekko zaokrąglone plecy(wykonuje ćwiczenia w domu na nie ,więc niedługo powinno być wszystko ok)


Trochę się rozpisałem ale lepiej udzielić jak najwięcej informacji.Pozdrawiam i życzę super formy
napisał(a)
Akolodziej ATLETA TEAM
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 1383 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5805
Jezeli chodzi o moje treningi to na początku trenowalem inaczej niz teraz.Robiłem na duze grupy po 20 seri na mniejsze po 12 i kazda grupę 2 razy w tygodniu.Po jakims czasie przestalem robic postępy,i najpierw trenowalm rzadziej kazda grupe mięsniową co pięc a potem co siedem dni.Potem zmniejszalem ilosc seri i zauwazylem ze im mniej robie seri tym szybciej rosnę ale te serie muszą byc naprawdę intensywne,cwiczenia wykonywane poprawnie techniczne i z duzym obciązeniem.Klade duzy nacisk na negatywną faze powtorzenia bo wtedy powstaje najwięcej mikrourazow prowadzących do wzrostu mięsnia.
Jezeli chodzi o Twój podział treningów przy mozliwosci trenowania trzy razy w tygodniu to wyglada on w porządku.Ty go podzieliłes na ruchy wyciskające i sciągające ja widze podział:
poniedziałek
plecy,biceps

wtorek
klatka,barki,triceps

piatek
nogi.
Ten podział jest dobry ale ja bym wprowadzil kilka poprawek.
Po pierwsze przy treningu pleców zrezygnowalbym z jednego cwiczenia wiosłującego.Mozesz wioslowanie ze sztangą i ze sztangielką stosowac wymiennie.To wystarczy zwłaszcza ze robisz martwy ciąg.
We wtorek na klatke robisz trzy wyciskania spróbuj jedno z nich zamienic na jakies rozpiętki zeby dobrze rozciągnąc mięsnie.Do barkow dobrze by bylo zrobic chociaz kilka seri unoszen bocznych.
Jezeli chcesz połozyc nacisk na zewnętrzne partie ud to przy wyciskaniu lub przysiadach zastosuj wąski rozstaw stóp.(ale przy przysiadach zachwaj ostroznosc!!!)
Pamietaj zeby po przerwie zaczynac od malych obciązen zeby nie nabawic sie kontuzji.Mozesz tez przed wprowadzeniem tego planu pocwiczyc 2 tygodnie treningiem obwodowym.Pamietaj zeby przy ciągach i wioslowaniach utrzymywac naturalna krzywizne kręgoslupa i nie wyginac plecow w "koci grzbiet"
Oczywiscie nie zapomnij o dobrze zbilansowanej diecie opartej na swiezych nieprzetorzonych produktach z odpowiednią iloscią bialka i kalori.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 91 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 642
Przez pierwsze 2 tygodnie nie będę dochodził do upadku , do wtorku dorzucę 2-3 serie wznosów bokiem a pompki na poręczach zamienię na rozpiętki na skośnej/płaskiej ,tak jak pisałeś wiosłowanie będę robił na przemian sztanga/sztangielka.Przy nogach pomyliłem się bo chodziło mi o wewnętrzne partie i robić mam zamiar jeszcze 4 serie uginań leżąc na maszynie(na dwugłowe uda),a siady robię tylko z wąskim rozstawem bo przy szerszym nie schodzę wystarczająco nisko.Ciężary będę zwiększał stopniowo.

Co do diety to staram się spożywać dużo kalorii głównie z ryżu ziemniaków ,owsianki ,filetów z kurczaka/indyka,całych jaj i nabiału do tego dużo warzyw i owoców.

A i mam pytania
Czy przy rozpiętkach dochodzisz do upadku mięśniowego?
Oglądając w MD na marzec twój trening pleców zobaczyłem że na wyciągu robisz ściągania różnymi chwytami czy przy każdym chwycie robisz 3 serie czy 1?


Zmieniony przez - Bartu17 w dniu 2011-09-06 19:37:38
napisał(a)
Akolodziej ATLETA TEAM
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 1383 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5805
Rozpiętki podobnie jak kazde inne cwiczenie wykonuje do upadku i czasem przedłuzam serie o powtórzenia wymuszone,drop sety itp.Nie pamietam dokładnie treningu z marcowego MD ale zwykle robie dwa cwiczenia ściągające z góry kazde w innym uchwycie i kazde w 1-2 seriach roboczych po rozgrzewce.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 592 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 717
pytajcie pytajcie:) kolega ma świetne doswiadczenie :)
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Magnesium Citrate

Następny temat

Alexey Lesukov on tour 2011

Nie masz pomysłu na trening? Alexia Clark Cię zainspiruje! Nie masz pomysłu na trening? Alexia Clark Cię zainspiruje! 5 powodów kontuzji barków 5 powodów kontuzji barków 3 sposoby na naprawę barków 3 sposoby na naprawę barków Te suplementy działają nawet jak nie trenujesz Te suplementy działają nawet jak nie trenujesz IFBB Diamond Cup Warsaw: świetne pojedynki i sensacyjne wyniki! IFBB Diamond Cup Warsaw: świetne pojedynki i sensacyjne wyniki! 20 najbardziej muskularnych aktorów 20 najbardziej muskularnych aktorów Reg Park - idol Arnolda Schwarzeneggera Reg Park - idol Arnolda Schwarzeneggera Śmiertelnie skuteczne odchudzanie - DNP Śmiertelnie skuteczne odchudzanie - DNP