SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Push Pull redukcja

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 279

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Męszczyzna

Wiek

25

Waga

99

Wzrost

183

Cel treningowy

redukcja

Staż treningowy na siłowni

2 lata z 2 letnią przerwą na ten moment ciągłość 3 tygodnie

Uprawiane inne sporty

.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full osprzęt siłownia

Dieta

w trakcie tworzenia, na razie jedzenie zdrowo i regularnie.

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

.

Zażywane suplementy

Beta alanina

Ostatnio przerabiany plan

FBW

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Przysiad 8x70, MC 8x80, Wyciskanie 8x70 (na razie nie idę na rekordy tylko technikę)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 91 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1172
Witam, mam 25 lat ważę na ten moment 99kg i mam 183 cm wzrostu. Ponad 2 lata temu dużo ćwiczyłem i miałem już dobre wyniki więc technika wykonywania ćwiczeń jest dobra i z treningu na trening wszystko sobie przypominam. Ostatnio mocno się zapuściłem i chcę zacząć od redukcji do poprzedniej wagi(85kg). Od 3 tygodni ćwiczę na siłowni fbw (na czas rozruszania mięśni) i dużo biegam(głównie interwały) i już mam 7 kg mniej niż jak zaczynałem. Dieta powoli dopinana na razie po prostu jem regularnie i zdrowo co na ten moment daje spore efekty w porównaniu z jedzeniem praktycznie tylko na noc i to rzeczy niezdrowych. Chcę ćwiczyć 4 dni w tygodniu dlatego fbw słabo się nadaje i złożyłem sobie taki oto Push Pull. Co o tym sądzicie? Zaczynam od treningu Pull gdyż bardziej zależy mi na plecach a głownie najszerszym niż innych partiach. Ciężary dobrane tak aby przy ostatniej serii i ostatnim powtórzeniu robić ledwo na granicy dobrej techniki. Na ten moment dawkuje tylko beta alaninę przed treningiem co daje mi całkiem fajne efekty jeżeli chodzi o wydolność na treningu. (Możliwe że placebo ale działa

1) PULL
- 10 minut biegania.
- Wiosłowanie sztangą nachwytem 4x8
- Wiosłowanie na maszynie wąskim chwytem młotkowym 4x8
- Ściąganie drążka górnego wyciągu do klatki piersiowej 4x8
- Martwy ciąg 4x8
- Facepull 3x8
- Uginanie ramion na "modlitewniku" 3x8
- Skłony tułowia z linką wyciągu siedząc 3x max
- Interwały bieganie 10-15 min (minuta szybkiego biegu minuta truchtu)

2)PUSH
- 10 minut biegu
- Wyciskanie na ławce płaskiej 4x8
- Wyciskanie hantli na skosie dodatnim 4x8
- Wyciskanie żołnierskie 4x8
- Przysiad tylni 4x8
- Wyciskanie francuskie 3x8
- Wznosy bokiem 3x8
- Interwały bieganie 15-20-25 minut (minuta szybkiego biegu minuta truchtu) w zależności od dnia, jest to trening przed dniem wolnym więc tutaj interwały są dłuższe i bardziej intensywne.

Poniedziałeki : PULL
Wtorek: PUSH
Czwartek: PULL
Piątek: PUSH

Pytanie nr:
1) Czy taki trening zda egzamin?
2) Lepiej robić tak jak napisałem? Czy może zmniejszyć ciężary tak aby wykonywać 10-12 powtórzeń i robić minutowe przerwy między seriami i 2 minuty między ćwiczeniami, skupić się bardziej na treningu wytrzymałościowym, skrócić trening siłowy i robić więcej interwałów? Głównie zależy mi w tym momencie na redukcji, masą i siłą zajmę się jak już plecy będą szersze od talii :)

Z góry dziękuję za pomoc, jeżeli jakieś informacje będą jeszcze potrzebne to dodam je do tematu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7610 Napisanych postów 106863 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1242472
Na małe partie masz wiecej ćwiczen niż na duze np siady jedno na nogi a dwa na barki.
2 x wiosła przed mc abyś za bardzo prostowników nie przemęczył, moizę daj wiosło mc i wiosło

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 91 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1172
OK, a mało ćwiczeń na nogi bo po każdym treningu ostre interwały bieganie daje, a ze skatowanymi mocno nogami nie daje rady :) Nawet jak na razie wystarczający bodziec dla nóg, gdyż czuję poprawę z treningu na trening, a jak zejdę z kilogramami do odpowiedniego poziomu to dam na pewno więcej ćwiczeń na nogi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321745
A nie możesz dać interwałów w inny dzień? Bo jednak po treningu nóg to kiepska opcja.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Regeneracja