Temat został odczytany 724 razy

Push&Pull - pomoc w dopracowaniu.

zgłoś naruszenie
  • michal234
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 19
  • Wiek: 23 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 568

Płeć : M
Wiek : 23
Waga : ~67 kg
Wzrost : 175
Cel treningowy : masa
Staż treningowy na siłowni : ok. rok ćwiczeń w domu i 2 m-ce na siłowni
Uprawiane inne sporty : regularnie brak, w lato rower
Dostęp do sprzętu: full osprzęt siłownia
Dieta :
Przeciwskazania medyczne : brak
Zażywane suplementy :
Ostatnio przerabiany plan: adaptacyjne fbw na siłowni
Ciężary w podstawowych ćwiczeniach:

Po zakończeniu treningu w domu znalazłem motywację do uczęszczania na siłownie. Po zakończeniu adaptacyjnego FBW na siłowni zamierzam zacząć ćwiczyć w systemie P&P (plan w załączniku). Plan układałem sam w oparciu o artykuły na tym czy też innym forum. Jednak mam problem z dwugłowymi ud. Wszędzie polecany jest MC lecz ja chciałbym na razie zrezygnować z tego ćwiczenia dopóki trochę nie wzmocnie mięśni innymi ćwiczeniami. Stąd pytanie: Jakie ćwiczenie można zastosować zamiast MC? Drugie pytanie jest takie czy jedno ćwiczenie na barki i triceps jest ilością wystarczającą?
Ćwiczyć zamierzam 4 razy w tygodniu Pn. wt. oraz czw. i pt. Każde ćwiczenie 4 serie po 12-12-10-8 z tym, że pierwsza 12 jest serią rozgrzewkową z niewielkim ciężarem.



1479224781000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • rion10
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 38400
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 189924
  • Status: Ekspert
Jak masz tyle treningów za sobą to powoli wdrażaj martwy ciąg do planu treningowego. Choć na małych ciężarach. A drugim ćwiczeniem możesz dać żurawia dobrze się sprawdzi
Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!
1479278384000
zgłoś naruszenie
  • adzik123
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 23462
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 94882
  • Status: Znawca
  • Trenuje: 8
Nie ma się co bać ćwiczeń takich jak MC czy przysiady. Podobne ruchy wykonujemy codziennie w standardowym trydbie życia. Trzeba wziąć mały ciężar i powoli trenować.

Nagraj film, wrzuć, obejrzymy ocenimy.
Konsultacje: trening, dieta, suple - zapraszam na priv.

[http://www.sfd.pl/temat414311] <- Split, partia 2x/tydzień
1
1479308839000
zgłoś naruszenie
  • michal234
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 19
  • Wiek: 23 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 568
Mam jeszcze ponad tydzień do zmiany planu więc popróbuje ten MC na starym sprzęcie w domu. Największym problemem było to, że podczas wykonywania go wcześniej miałem talerze o niewielkiej średnicy co powodowało, że musiałem bardzo nisko schodzić na nogach, żeby złapać gryf bo inaczej się garbiłem i wychodził koci grzbiet.
Jeszcze poprosiłbym o odpowiedz jeśli chodzi o barki i triceps: czy jedno ćwiczenie wystarczy czy można coś dołożyć?


Zmieniony przez - michal234 w dniu 2016-11-16 17:17:39
1479311359000
zgłoś naruszenie
  • rion10
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 38400
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 189924
  • Status: Ekspert
Jeśli masz małe krążki to trzeba by było dać jakieś podkładki pod nie aby sztanga spoczywała nieco wyżej a gryf był +- w połowie goleni.
Na razie w barkach i tricepsie wystarczy jeśli ewentulnie czujesz niedosyt dołóż serii.
Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!
1479322331000
zgłoś naruszenie
  • michal234
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 19
  • Wiek: 23 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 568
W przypadku moich krążków gryf był na wysokości trochę ponad kostką :/
1479400095000
zgłoś naruszenie
  • rion10
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 38400
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 189924
  • Status: Ekspert
No to zdecydowanie za nisko. Można sobie pozwolić na trening z tak nisko ułożonym gryfem pod warunkiem, że jest się dobrze rozciągniętym.
Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!
1479407876000
zgłoś naruszenie
  • michal234
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 19
  • Wiek: 23 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 568
Witam.
Po treningu wyżej wymienionym planem przez 2 miesiące przybrałem ok 4-5 kg wagi co uważam że jest dobrym prognostykiem. Również w lustrze widzę niewielkie efekty. Chciałbym zadać 4 pytanka i liczę na odpowiedź.
1) Przysiad ze sztangą. Do którego momentu "schodzić" ? W internecie jest mnóstwo filmików, poradników i pseudoporadników. Na jednych mówią, żeby do samej ziemi na drugich, że do momentu aż uda znajdą się równolegle do ziemi (tak robię).
2) MC na prostych. Również podobnie jak w przypadku przysiadów. Czy sztangę opuszczać prawie do kostek czy wystarczy trochę poniżej kolan. Obecnie opuszczam poniżej kolan i czuję pracę mięśnia.
3) Co ma na celu podkładanie talerzy pod piety w czasie robienia przysiadów? Pytam z ciekawości. :)
4) Od początku robię uginanie nadgarstków z hantlą jako trening przedramienia, a ono nie chce za bardzo rosnąć. Czy może być to wina budowy ciała czy tamte miejsca są po prostu opornie na treningi?
Pozdrawiam.


Zmieniony przez - michal234 w dniu 2016-12-26 18:14:26
1482771952000
zgłoś naruszenie
  • ronie220
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32953
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 228782
  • Status: Ekspert
1. Im głebiej tym lepiej, ale nie każdy ma mobilność pozwalającą na pełny przysiad.
2.Podobna sytuacja jak w przysiadzie. Dobrze robić pełny zakres ale nie każdy zrobi to z zachowaniem naturalnej krzywizny kręgosłupa. A więc obserwuj w którym miejscu odcinek lędźwiowy sie wypłaszcza i nie schodź już niżej.
3. W pewnym stopniu omijasz problem słabej mobilności w kostce. Możesz schodzić niżej bez łamania pozycji technicznej i łatwiej zachowywać tułow pionowo wzgledem podłoża.
4.Szkoda czasu na takie ćwiczenia. Jeśli przedramie nie urosło od ruchów wielostawowych to na pewno nie ruszy je takie g****.
Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw).

Konsultacje treningowe i dietetyczne.

Dziennik:

[http://www.sfd.pl/Sprawność,_estetyka_i_harmonia/Ronie220_,_pods._69-t1075096.html]



1482776606000
zgłoś naruszenie
  • rion10
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 38400
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 189924
  • Status: Ekspert
Jeśli przedramię nie urosło to znaczy, że jest zdecydowanie silniejsze i trzeba mu dać cięższy bodziec do wzrostu ale nie uginaniami przedramion a ciężarem w podstawowych ćwiczeniach
Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!
1482856040000
zgłoś naruszenie
  • ronie220
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32953
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 228782
  • Status: Ekspert
Tak, przedramie powinno rosnąc wraz z całym ciałem od ćwiczeń wielostawowych. Uginania na biceps są uzupełnieniem a te uginania nadgarstków to chyba uzupełnienie uzupełnienia Pominę już fakt, że znam osoby, które w ogóle się nie przykładają do tych partii a mają je zbudowane bardzo solidnie.
Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw).

Konsultacje treningowe i dietetyczne.

Dziennik:

[http://www.sfd.pl/Sprawność,_estetyka_i_harmonia/Ronie220_,_pods._69-t1075096.html]



1482869213000