SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pull&Push&FBW czy ma sens?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 397

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1774
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 19
Waga: 75
Wzrost: 180
Cel treningowy: Masa
Staż treningowy na siłowni: 1.5 roku FBW

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Siłownia akademicka tzn:ławka o regulowanym kącie nachylenia, modlitewnik,drążek, sztangi,sztangielki,wyciąg, suwnica do nóg

Dieta: Jest
Ostatnio przerabiany plan: FBW


Witam jestem po ok 12-18 miesiącach FBW (wcześniej obwodowego) i postanowiłem spróbować czegoś dzielonego.
Do dyspozycji mam akademicką siłownię tzn:ławka o regulowanym kącie nachylenia, modlitewnik,drążek, sztangi,sztangielki, wyciąg,suwnicę do nóg.

Problem tym że mam możliwość ćwiczyć na siłowni tylko w Środę i Czwartek.W Soboty jestem w domu gdzie zdany jestem na własną inwencje twórczą połączoną z 25kg obciążeniem,poręczami i drążkiem.


Opierając się na planie z innej strony ułożyłem coś takiego:

Środa,( jak się uda to Wtorek) PULL:


- Przysiady ze sztangą na barkach/ Wypychanie na suwnicy 3s 12-10-8
- Uginanie nóg leżąc 3s 12-10-8 pow
- Marty Ciąg 3s 12 pow
- Podciąganie na drążku 3s MAX
- Wiosłowanie sztangą 3s 12 pow
- Uginanie przedramion z hantlami z supinacją nadgarstka 3s 12-10-8 pow
- Uginanie przedramion z sztangą 3s 12-10-8 pow
- Zwijanie nadgarstków podchwytem i nachwytem 3s 12-10 pow





Czwartek PUSH:


- Wyciskanie sztangi skos 3s 12-10-8 pow
- Wyciskanie hantli wąsko skos 3s 12-10-8 pow (chce poprawić górę i środek klatki)
- Wyciskanie z klatki siedząc 3s 12-10-8 pow
- Unoszenie hantli bokiem w opadzie tułowia 2s 12-10-8 pow
- Francuskie wyciskanie sztangielek jednorącz 3s 12-10-8 pow
- Wspięcia na palce 3x max
- Szrugsy 3s 15 pow
- Podciąganie nóg do klatki 3x max





Sobota FBW - domowy sprzęt:



- Przysiad bułgarski z obciążeniem 3s 14/max
- Wspięcia na palce 3x max
- Podciąganie 3x max
- Pompki na poręczach 3x max
- Uginanie przedramion z hantlami z supinacją nadgarstka 3s 12-10-8 pow
- Francuskie wyciskanie sztangielki jednorącz 3s 12-10-8 pow/Pompki w podporze tyłem 3s max
- Unoszenie hantli bokiem 3s 12-10-8 pow
- Podciąganie nóg do klatki 3x max



I co myślicie o takim planie?

Dodam że zaczynam pierwszy cykl kreatynowy i to byłby plan na którym chciałbym go wykonywać (może to też ma jakiś wpływ na dobór serii czy coś).


Zmieniony przez - Filipt15 w dniu 2013-04-17 12:20:56
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 609 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 14059
Martwy ciąg i przysiady na 1 treningu może być ciężko ;]
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2080 Napisanych postów 36088 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 259973
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zaczynam ćwiczyć

Następny temat

Redukcja

Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Łukasz Sosiński - ocena sylwetki Jaka kasza jest najzdrowsza? Jakie węglowodany wybrać? Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Trening na masę - 5 złotych zasad Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki