logo
zamknij zamknij

Przyswajalnosc kalori /neutralizacjia skutków ubocznych

Ilość wyświetleń tematu: 2048

0 5 0
napisał(a)
_Maserati_
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 674 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 18399
Kazdy wie ze nadmiar białka "szkodzi" oraz ogolem nadmiar kalori "szkodzi".

Zstanawia mnie jedna kwestia. czy z tych 4, 5,6 ..... tys kalori ktore zjemy na masie wszysko sie przyswoi ? czy ulegnie jakiemus rozpadowi ?
Np z 10 gram mono nie przyswoi sie tyle. ciezko okresli ile jedni mówia ze 2 gramy inni ze 5. nie wazne .

podobnie Piers + ryz trawi sie podobno najszybciej dlatego jest ideana przed /po treningu . moze jakies bialka w proszku trawia sie szybciej.

moze sa jakies sposoby na to zeby jesc miej kalori i czynic je bardziej wartosciowymi ? (nie nadkadanie sie na siebie poszczegolnych "czesci trawien" np sniadnie sie jeszcze trawi a ąłdujemy nastepny posiłek. ) jakies substancjie poprawiajace trawienie ? przyspieszajace? ale czy to koniecznie dobrze zadziala jak zbyt podkrecimy matabolizm ? przeciez bardziej sie on wyeksploatuje .

zrodla podaja 2.5 gram białka . duzo osob tyle je no na redukcji albo czasem na masie. a jest duza zesza osob jedza 1.5 grama i nie nazekajaca na przyrosty. Wiec tylko dotani bilans ? gra robie ?

Tanie sposoby nautralizacji np duzej ilosci białka to
- odpowiednia ilosc wegli i tlusczy (dieta zbilasowana)
- woda - podobno 1000 kolori = litr
- warzywa ? ile nie wiem 500-1000 gram

no ok i to wszysko ? co mozna jeszcze robic zeby ten nadiar kalori był calowicie przekazany w energie i budulec a minimalnie szedl w tłuszcz.? ulozyc diete która bedzie miał delikatny bilans dodatki czy ustalic wiekszy bilans dodatni i wykonywac jakis Hiity basz tabatate i inne ?

Tyle pytan zadalem ze jak by ktos chcial odpowiedziec na wszysko to strona to malo . wiec prosze nie piszcze 1 czy 2 zdania odpowiedzi ;]

Wielu nie zdaje sobie sprawy skąd jesteśmy. Harcorowe brzmienie jak partyzanckie pieśni

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Mirasxl
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 186 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7063
Ogólne założenie jest takie,że powinno się dostarczać tych wszystkich składników odżywczych tyle,aby zapewnić organizmowi odpowiednie środowisko do wzrostu.,Nikt nie jest w stanie powiedzieć ile tak naprawdę dane ciało jest w stanie przyswoić.,Sztuką jest poznać wymagania własnego organizmu i za każdym razem dostarczać tyle ile potrzebuje,nie mniej nie więcej.Nie jest to łatwe,ale i nie niemożliwe.Trzeba posiąść tę umiejętność słuchania własnego ciała a wtedy ono ci powie kiedy, co i jak.,Trochę ogólnikowa odpowiedz,ale chyba tylko w ten sposób można ci racjonalnie odpowiedzieć.,pozdrawiam
napisał(a)
shefu
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1062 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9919
tylko jeśli będą te kcl z zdrowej diety (inaczej one gniją w przewodzie pokarmowym)
ale i tak się nie przyswoją wszystkie
akurat to monohydrat się wchłania bardzo dobrze z przewodu bo jest to bardzo małej granulacji
najgorzej wchłaniają się czerwone mięso, dania smażone w oleju i łączenie węgli + tłuszcz w jednym posiłku

/pzdro

Zmieniony przez - shefu w dniu 2009-02-15 04:16:43
napisał(a)
koks127
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1848 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10247
- woda - podobno 1000 kolori = litr

Pierwsze słyszę o takim czymś

I dla sprostowania, dieta nie może mieć 4 tys kalorii(cal) tylko 4 i więcej kilokalorii(kcal)
napisał(a)
e-lite
Ekspert
Szacuny 650 Napisanych postów 31674 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 231671
ciekawy temat z mojego doswiadczenia najlepiej w tym wypadku sprawdza sie dieta uboga w tluszcz, posilki male, nawet bardzo, ale czeste, brak smazenia wszystko gotowane a najlepiej na parze, z suplementow bcomplex wit b12 imbir cynamon pieprz wszystko co podkreca metabolizm i wspomaga trawienie lampka wina tez
napisał(a)
maniuś20
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 191 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4528
właśnie często ważniejsze od ilości pochłanianych kalorii jest tempo przemiany materii i dobrze jest je podkręćić przyprawami, kofeiną
przemiane materii opóżnia tłuszcz w posiłku, stąd słuszna uwaga e-lite
zaś co do witamin z grupy b to bym się spierałł czy podkręcają metabolizm-napewno ułatwiają przemiany energetyczne dostarczanych składników, przy b12 zauważyłem raczej zwolnienie przemiany materii zaś b-complex bardziej wykazuje działanie neutralne(zależy które witaminy z tej grupy)


Zmieniony przez - maniuś20 w dniu 2009-02-15 17:51:16
napisał(a)
dariusz189
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 2320 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 65175
rób aeroby to podkrecisz metabolizm, ostre zarcie nieby ma w teori pokrecac metabolizm ale to tylko teoria, to tak jakby umarającego leczyc kadzidłem, z witamim mozesz dac b6 do kazdego posiłku to moze cos tam pomóc
napisał(a)
PHaSeR
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1807 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12829
woda nie ma kalorii, m.in. dlatego ciezko zrobic samochody na wode.
jakas tam kalorycznosc maja wody smakowe, ale to 8-20kcal.

Hard work has a reward. More hard work.

napisał(a)
m4teos
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 586 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 28134
prędzej chodzilo mu o to zeby na kazde 1000kcal wypijac litr wody
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta - nie wiem czy mozna jak nie., to przeniescie do odzywiania

Następny temat

nadmiar białka

Kreatyna niszczy cały organizm! - według francuskich instytucji

Chałwy - porównanie okiem dietetyka

Klaudia Mincewicz - ocena sylwetki

Zastój w wynikach treningowych, jak go pokonać?

Która kasza jest najlepsza? Porównanie okiem dietetyka

Śmierci i kontuzje w sporcie

Czy białko „z proszku” jest bezwartościowe?

GRAND PRIX POLSKI W KULTURYSTYCE I FITNESS, DEBIUTY SUMMER EDITION 2017 - wyniki I dnia