Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 533 razy
  • Autor

    Przysiady, trening nóg

  • Thoms3101
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3
    • Wiek: 18 lat
    • Na forum: 1 rok
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 54

    Wysłano 01 marca 2014 14:00

    zgłoś naruszenie

    Witam
    Na silowni trenuję już z dwa lata, ale nogi zacząłem trenować jakieś pół roku później. Zawsze moim głównym ćwiczeniem byly przysiady, ale robilem je tylko tak, że udo bylo równolegle do ziemi. A pełen przysiad jest dopiero, gdy dwugłowy dotknie łydki, ale jest taki problem, że nawet bez obciążenia nie zrobie pelnego przysiadu bez oderwania pięt od ziemi. Musze jeszcze szerzej ustawiać stopy? Przy takich ustawionych całkiem szeroko, dużo szerzej niż barki zrobie pełny przysiad.
    Jeszcze jedno pytanie, czy suwnica na nogi, którą w ofercie ma marbo-sport jest dobrym urozmaiceniem treningu nóg? Czy może lepiej zostać przy przysiadach i martwym? http://www.marbo-sport.pl/suwnica-na-nogi-ms-u006.html 
  • Wysłano 01 marca 2014 21:44

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • ronie220
    • Pochwały:3
    • Nagany:brak
    • Postów: 18556
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 162090
    • Status:Ekspert

    Wysłano 01 marca 2014 21:44

    zgłoś naruszenie
    Nagraj film.

    Najprawdopodobniej za wąsko stajesz.Ale podejrzewam również brak dobrej mobilności /przykurcze grupy kulszowo-goleniowej.Dodaj rozciąganie do treningu i stopniowo pogłębiaj siad.Jeśli rzucisz się od razu na pełne-może sie to skończyć kontuzją.
    TRENER OSOBISTY
    Konsultacje treningowe i dietetyczne.
    Kontakt:kubazarebski@wp.pl

    Jeśli chcesz dokształcać się w zakresie treningu siłowego i odżywiania to zapraszam na mój nowo utworzony profil :

    [https://www.facebook.com/pages/Trener-personalny-Lotar-Hryniewicz/253874564813910]


  • Thoms3101
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3
    • Wiek: 18 lat
    • Na forum: 1 rok
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 54

    Wysłano 02 marca 2014 14:02

    zgłoś naruszenie
    Wyrozciagany raczej jestem dość dobrze, bo trenuję lekką atletykę i dużo rozciągań robimy. Filmik wrzucę moze jutro.
  • NUTRIFARM
    apokalipsa
    • Pochwały:2
    • Nagany:brak
    • Postów: 35463
    • Na forum: 9 lat
    • Trenuje: od 1988/9 z wieloma jednak przerwami
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 115940
    • Status:Ekspert

    Wysłano 02 marca 2014 20:01

    zgłoś naruszenie
    o i pamiętaj też że wcale przysiad dnie musi być tak skrajnie głęboki, nie ma co popadać w przesadę- jednak powyższe pozostaje w mocy, no i czekamy na to nagranie
    "Każdy ma w swoim życiu swoje Westerplatte"
    Jan Paweł II
    "Gorzki to chleb jest polskość"
    C. K. Norwid

    [http://www.ivrozbiorpolski.pl/index.php]

    [http://www.zolnierzewykleci.pl/?p=979#more-979]
  • przemo1999
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 130
    • Wiek: 22 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: zaczynałem w kwietniu 2009roku taki bez sensu.. poważny trening od 3września 2009roku ;)
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 3934

    Wysłano 02 marca 2014 23:46

    zgłoś naruszenie
    co do maszyny na potreninguj dzisiaj był wrzucony mądry artykuł, który odradzał suwienice urządzenia zmuszające wykonywanie ćwiczenia na "sztywno"
    [http://seoklik.pl] -> Pozycjonowanie stron Poznań
  • Personal Trainer
    Hubert81
    • Pochwały:4
    • Nagany:brak
    • Postów: 65946
    • Wiek: 33 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: 15 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 257447
    • Status:Ekspert

    Wysłano 03 marca 2014 00:22

    zgłoś naruszenie
    Thoms3101 napisał(a):
    Wyrozciagany raczej jestem dość dobrze, bo trenuję lekką atletykę i dużo rozciągań robimy. Filmik wrzucę moze jutro.


    Typowe dla lekkoatletów są przykurcze kulszowo - goleniowych.
    Trener personalny.
    Mój profil oraz kontakt - [http://www.sfd.pl/Trener_Personalny_Hubert_Urbaniak-t919393.html]
    Lipiec i sierpień - kompletny brak czasu
  • Treble
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 96
    • Wiek: 20 lat
    • Na forum: 276 dni
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1038

    Wysłano 03 marca 2014 16:12

    zgłoś naruszenie
    może spróbuj cos pod piety podłazyc np: krążek obciazenia - jesli masz problem z pietami
  • Personal Trainer
    Hubert81
    • Pochwały:4
    • Nagany:brak
    • Postów: 65946
    • Wiek: 33 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: 15 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 257447
    • Status:Ekspert

    Wysłano 03 marca 2014 17:04

    zgłoś naruszenie
    Tak, ale dodatkowo trzeba stosować rozciąganie aby problemu się pozbyć a nie tylko maskować.
    Trener personalny.
    Mój profil oraz kontakt - [http://www.sfd.pl/Trener_Personalny_Hubert_Urbaniak-t919393.html]
    Lipiec i sierpień - kompletny brak czasu
  • Thoms3101
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3
    • Wiek: 18 lat
    • Na forum: 1 rok
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 54

    Wysłano 08 marca 2014 18:24

    zgłoś naruszenie
    Przysiady już mi prawie wychodzą, tak jak mają. Na ostatnim treningu szlifowałem technikę z trenerem, jest dobrze, ale jeszcze kolana trochę uciekają na zewnątrz.

    Chciałbym jeszcze usłyszeć waszą opinię na temat suwnicy na siłowni, bo mam dylemat, czy zainwestować w suwnicę, czy może kupić ławkę do skosu ujemnego. Bardziej podoba mi się to drugie rozwiązanie, bo suwnica wg niektórych jest mniej zdrowa i efektywna niż przysiady.

    Zmieniony przez - Thoms3101 w dniu 2014-03-08 18:27:06
  • nightingal
    • Pochwały:2
    • Nagany:brak
    • Postów: 4280
    • Wiek: 35 lat
    • Na forum: 10 lat
    • Trenuje: aktualnie biegnie 17. rok
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 59933
    • Status:Specjalista

    Wysłano 08 marca 2014 19:23

    zgłoś naruszenie
    Masz przysiad ze sztangą na grzbiecie, przysiad ze sztangą na barkach, przysiady ze sztangielkami w kilku wersjach, wykroki w miejscu w przód i w tył, wykroki chodzone, przysiad bułgarski, syzyfki, hack przysiady ze sztangą trzymaną z tyłu w dłoniach, itd. W treningu w domu można się spokojnie obyć bez suwnicy.
    BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!
  • NUTRIFARM
    apokalipsa
    • Pochwały:2
    • Nagany:brak
    • Postów: 35463
    • Na forum: 9 lat
    • Trenuje: od 1988/9 z wieloma jednak przerwami
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 115940
    • Status:Ekspert

    Wysłano 08 marca 2014 20:14

    zgłoś naruszenie
    ogólnie suwnica jest nawet mało efektywna moim zdaniem...
    "Każdy ma w swoim życiu swoje Westerplatte"
    Jan Paweł II
    "Gorzki to chleb jest polskość"
    C. K. Norwid

    [http://www.ivrozbiorpolski.pl/index.php]

    [http://www.zolnierzewykleci.pl/?p=979#more-979]