SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Przysiad na pudle jako zamiennik zwyklych siadow?

temat działu:

Aktualności - Sporty Siłowe

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2849

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 11601 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 70678
Ostatnio 2 miesiace katowalem silowo siad, wynik poprawilem wszystko ok. Wydaje mi sie ze czas na jakies zmiany. Czytalem ze swietnym cwiczeniem jest wlasnie przysiad na pudle. Ponoc jest dobre cwiczenie jako dodatek do zwyklego przysiadu, a jak ono sie sprawdza jako zamiennik? Jako dodatek na west side barbell polecaja 50% 1RM, jako zamiennik mam poprostu wiecej nalozyc? Ogolnie zalezy mi na dalszym budowaniu wyskoku. Co sadzicie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 285 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2577
Moze moja odpowiedz cie nie zasadysfakcjonuje, ale myslales moze nad Front Squat (Przysiady ze sztanga z przodu). Ja tak robie jesli, juz np. jestem przemeczony zwyklymi przysiadami z tylu. Jesli ci nie o to chodzi to spoko

"A ty idź, idź, nie przejmuj się, droga sama zaprowadzi Cię"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10649 Napisanych postów 44252 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Soltys a masz zastój że chcesz zamieniać? Bo jak ciagle jest progres to dalej ciągnij normalne przysiady i zamiennik nie jest potrzebny po prostu po co masz zastępować coś co daje efekty i co idzie do przodu cały czas?

No chyba że faktycznie sie znudziłeś zawsze możesz zmienić rozstaw stóp (szerzej lub wężej), a jak nie chcesz kombinować tylk ocałkiem zamienić, to siady przednie razem z siadami na pudło mogą sie sprawdzić dobrze. Albo boxy i ćwierćsiady
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 11601 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 70678
nie ma zastoju bo jeszcze koncze cykl ale mysle nad zmiana lubie miec wszystko zaplanowane jesli chodzi o trening
chcialem sprobowac przysiadu na pudlo bo bardzo jest zachwalany i sporo sprawnych osob go robi
bo ogolnie ciezkich przysiad na dluzsza mete zamuuuula dynamike a co za tym idzie wyskok takze musze robic jakies przerwy...cwiercsiady juz robilem ale box'ow nigdy
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10649 Napisanych postów 44252 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
no to sprobuj te pudła i do tego przednie do tego na wyskok/dynamike możesz pomyśleć o jakiś wskokach na skrzynie
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 11601 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 70678
raKhu1 skakania to ja mam duzo bo trenuje koszykowke regularnie do tego plyometryke czasami. W oddzielny dzien robie podrzut + martwy ale podrzut bede zmienial na martwy ciag z wyskokiem takze mysle tylko nad dniem siadow...
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10649 Napisanych postów 44252 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
no to musisz teraz wziać swoją całą aktywność pod uwage i umiejętnie wcisnąć te siady w plan
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10649 Napisanych postów 44252 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
ten kosz to regularnie trenujesz w klubie? Wrzuć tygodniowy rozkład kiedy basketball a kiedy siłka
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 11601 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 70678
raKhu1 jak nie chce ukladac planu tylko manipulowac cwiczeniami siadopodobnymi
moze poprostu zamienie siady na box siady dam 60%-70% 1rm i potem wroce do zwyklych siadow
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10649 Napisanych postów 44252 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
ano ok kminiesam tak chce teraz zrobić z martwym i wyciskaniem no to powodzenia w takim razie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 644 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13498
Sołtys nie zauważyłem u mnie żeby ciężkie siady przy wrzucenie w plan tygodniowy skoków na skrzynie itp. zamulały wyskok, który ciągle rośnie. Chyba, że to dlatego, że jestem na słabym poziomie jeśli chodzi o wyskok (67 cm dosiężny). Jaki jest twój wyskok dosiężny ?

A box przysiady według westside są najlepszym ćwiczeniem na poprawienie zwykłego siadu, ale na razie tego nie testowałem, mam zamiar za kilka tygodni robić boxy 2 razy tydzień. Raz dynamika raz ciężko do 5 powt.(z % z 5x5). Wtedy się okaże jak to u mnie.

A jeśli trenujesz kosza to tutaj masz ciekawy artykuł Joe Defranco o treningu siłowym połączonym z dynamicznym dla sportowców różnych dyscyplin według westside.

http://powerbuilding.pl/westside-dla-sportowcow/

Zmieniony przez - pro1111111 w dniu 2010-06-08 20:14:59
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

posłuchajcie tego

Następny temat

Wywiad z Tomaszem Perkiem

Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Ciasteczka owsiane Ciasteczka owsiane Ryż brązowy - wady i zalety Ryż brązowy - wady i zalety Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Trening interwałowy zwiększa poziom hormonu wzrostu Trening interwałowy zwiększa poziom hormonu wzrostu BCAA - minimalna skuteczna dawka BCAA - minimalna skuteczna dawka Cardio nie ma sensu, aeroby to przeżytek, wiec co? Cardio nie ma sensu, aeroby to przeżytek, wiec co?