SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przygotowania do Mistrzostw Polski w Pchnięciu Kulą by lwp3

temat działu:

ActivLab

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 96577

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 4217 Wiek 35 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 43747
Robiłeś prześwietlenie tego barku?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 85 Napisanych postów 1924 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 19638
W piątek jestem umówiony do lekarza na wizytę i wezmę skierowanie . Obecnie w barku nie mam możliwości wykonywanie okrężnych ruchów bo ręka dochodzi do wyprostowania w górę i dalej nie chce iść.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 4217 Wiek 35 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 43747
To nie dobrze, uważaj co robisz teraz żeby całkowicie nie rozwalić
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 85 Napisanych postów 1924 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 19638
Uważam na siebie ... Spadam spać bo mam gorączkę ;/ Nie wiem czy to zapalenie barku czy może inne choróbsko ;/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 107 Napisanych postów 25330 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 182786
Tez mnie ciagle w tym roku mecza jakies drobne chorobska , na nastepna jesien zime , *******e wole sie zaszczepic , szczepionka podobno tylko 30 zl w aptece , a napewno pomoze

"Mniejsi i więksi,równi i równiejsi,jedni używają mózgu drudzy używają
mięśni,lub obu jednocześnie,Ci są tu najlepsi bezsprzecznie,a i tak nie żyją wiecznie ... "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 85 Napisanych postów 1924 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 19638