logo
zamknij zamknij

Przetrenowanie?

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 252

0 5 0
napisał(a)
Julia***;
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 126 dni Przeczytanych tematów 1463
Witam;)
Jakiś czas temu zaczęłam mieć watpliwosci, czy nie robie aż zbyt dużo. Moje tygodnie przemiennie wyglądają tak:
1)3x split + 3x jazda konna + 1x bieganie + 2x brzuch w domu
2)4x split + 1x konie + 1x bieganie + 1x brzuch
Czy to nie zbyt dużo? Bo boje się, że skutkiem tego może być spalanie mięśni czego nie chce :(
Info ogólne :
Wiek :16
Waga :55
Wzrost :168
Zapotrzebowanie :2400
Z góry dzięki :)
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4024 Napisanych postów 129100 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 543167
witaj.
sam rozklad za duzo jeszcze nam nie mowi:)
na pewno bym wywalil brzuch robiony dodatkowo, a wlaczyl go jako lement treningu split.

rozpisz jeszcze jak wygladaja te treningi dokladnie oraz jak wyglada bieganie, jak dlugo, intensywnosc itd
napisał(a)
Julia***;
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 126 dni Przeczytanych tematów 1463
Bieganie to ok 1h - z 6km
Split:
Pon
*Przysiady ze sztanga ze zwiększanie ciężaru i zmniejszanem powtórzeń od 20 do 40 kg (z gryfem) 15-8 powtórzeń
*Martwy tak samo
*Wypychanie bioder -"- 25-40 kg
*Odwodzenie -"- 16-21 kg
*Pogłębianie Przysiady sumo z kettlem 16kg 4x10
*Wyroki przód tył z ciężarki 6kg 4x10

Środa : plecy, ręce + brzuch (nie umiem opisać ćwiczeń )

Czwartek lub pt - znowu nogi i pośladki

Sob (co 2 tydzień ) - ręce, plecy, brzuch
Dlatego kiedy nie mam możliwości iść w sobotę, robię brzuch w domu
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4024 Napisanych postów 129100 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 543167
czyli bardziej to trening taki gora/dol 2 razy w tygodniu?
trduno bez dokladnej objetosci stwierdzic czy dojdzie do przetrenowania, jednak patrzac nakaloryke w diecie 2400 kcal jest to ilosc, ktora powinna jednak ochronic organizm przez zbyt mocnym wycieńczeniem
napisał(a)
Julia***;
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 126 dni Przeczytanych tematów 1463
Tak dokładnie góra/dół każde po ok 2x w tyg ;) 1 trening razem z rozgrzewka i rozciąganie trwa ok 1h 40 min.
Ale jeśli z taką kalorycznością będzie okey to już się aż tak nie martwie. Dziękuję :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kurza klatka

Następny temat

FBW 2x w tygodniu

Plan treningowy dla początkujących kobiet

Ziemniaki a odchudzanie

Pas treningowy – używać czy nie?

WIELKI powrót Marty Banasik!

Ekspresowa "pizza" z ciecierzycy

Co dają spalacze tłuszczu?

Prosty sposób na dostarczenie wapnia i magnezu

Mateusz Zagórowski - Mistrz Polski w kategorii Kulturystyka Mężczyzn do 90 kg