SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Przerwa od redukcji, co dalej?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3255

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 19 lat Na forum 248 dni Przeczytanych tematów 3463
Witam, zacznę od ankiety działu, a potem opiszę swoją sytuację.

Płeć : mężczyzna
Wiek : 19
Waga : 75
Wzrost : 178
Obwód klatki : 96cm
Obwód ramienia : 27cm
Obwód talii : 87cm
Obwód uda : -
Obwód łydki : -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : ???
Aktywność w ciągu dnia : Aplikacja nalicza mi średnio 5tyś kroków dziennie
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x trening FBW (1h) + 2x rower (1h)
Cel : Nie mam pojęcia.
Ograniczenia żywieniowe : Brak.
Stan zdrowia : Dobry.
Preferowane formy aktywności fizycznej : Trening siłowy i cardio. Za interwałami nie przepadam, ale jeśli będzie trzeba..
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : Nie ma problemu
Stosowane wcześniej diety : Zbilansowana.

Sytuacja wygląda tak. Jestem nie nieudanej redukcji. 4 miesiące trzymania diety i 0 efektów. Zszedłem wtedy do 2400kcal. Zaleciliście mi (1 maja) przerwę od redukcji. Tak więc wszedłem od razu na 3100 kcal. Siedzę tak do dzisiaj. Co zauważyłem przez ten miesiąc? +2cm w pasie i ogólnie czuję się taki bardziej podlany. Teraz chciałbym poprosić o odpowiedzi na moje pytania:

1. Co robić dalej? Mogę już zacząć redukować czy jeszcze odpoczywać?
2. Ile mam procent fatu na oko? Nigdy nie potrafię tego ocenić.
3. Jaki dać rozkład makro? Generalnie mam wrażenie, że węgle mi nie służą. Aktualnie mam: 2g B/ 1,5g T i reszta węgle.
4. Czy mogę pić napoje typu zero? Mam do nich słabość.
5. Ile uciąć kalorii? Obliczyć nowe zapotrzebowanie ze wzoru i wtedy uciąć czy ucinać z aktualnego 3100kcal?

Ogólnie jeszcze poproszę o rady co robić, żeby w końcu mi się udało. Zapał jest, tylko brak efektów jest demotywujący. Nie chcę być znowu 4 miesiące w plecy. Dodam, że nie zależy mi na sylwetce na to lato. Mogę i redukować z 6 miesięcy, byle tylko spalić ten tłuszcz do 12% i zacząć robić masę mięśniową.

Zdjęcia sylwetki: https://imgur.com/a/AGy8Bu4 (wszystkie 3 zdjęcia z każdej strony, wystarczy przesunąć scrollem w dol)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4081 Napisanych postów 68456 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 560550
To 4 miesiące redukowales bez efektu ?
Nie mogłeś wcześniej coś zmienić ?
Tłuszcz jest ale miesni nie ma , dalsze redukowanie jest bez sensu .poytzebujesz dobrego treningu a nie zabawy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 19 lat Na forum 248 dni Przeczytanych tematów 3463
Tak, 4 miesiące bez efektów. Trening mam i zawsze trenuje do upadku mięśniowego. Nie mam pojęcia co robić. Skoro redukcja nie ma sensu to co w takim razie ma sens.. Osobiście wolałbym zredukować do zadowalającego poziomu tkanki tłuszczowej, a potem zacząć masę.


Zmieniony przez - syen w dniu 2018-05-31 17:45:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4081 Napisanych postów 68456 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 560550
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 19 lat Na forum 248 dni Przeczytanych tematów 3463
Proszę dieta:

Już się biorę za wypisanie treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 19 lat Na forum 248 dni Przeczytanych tematów 3463
Trening A: Przysiad ze sztangielkami 4s
Wyciskanie sztangielek leżąc 4s
Wiosłowanie w opadzie tułowia 4s
Wyciskanie sztangielek siedząc 4s
Uginanie ramion ze sztangielkami 4s
Spięcia brzucha z obciążeniem 4s

Trening B: Martwy ciąg na prostych nogach z hantlami 4s
Pompki na podwyższeniu 4s
Wiosłowanie w opadzie tułowia 4s
Wyciskanie hantli siedząc 4s
Wyciskanie francuskie hantli siedząc 4s
Wspięcia na palce z hantlem 4s

Treningi robię naprzemiennie i zawsze do upadku mięśniowego.

Mógłbym prosić teraz o konkrety? Jakie działania podjąć?


Zmieniony przez - syen w dniu 2018-05-31 18:59:05
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 200 Napisanych postów 396 Wiek 31 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 16230
Masz jakiś progres w wyciskaniu tych sztangielek ? Trening i dieta wyglądają ok ale te sztangielki :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 19 lat Na forum 248 dni Przeczytanych tematów 3463
Przez miesiąc ciężko o progres. Generalnie zawsze staram sie robić o te jedno czy dwa powtórzenia wiecej, a gdy dojdę do około 15 powtórzen to dodaje ciężaru. Doradzi ktoś jakie rozwiązanie będzie dla mnie najlepsze? Potrzeba mi konkretów bo chce sie zabrać do pracy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4081 Napisanych postów 68456 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 560550
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 19 lat Na forum 248 dni Przeczytanych tematów 3463
Dzięki za artykuły, ale już dawno je przeczytałem. Czy w końcu powie mi ktoś co mam robić? Na prawdę źle się czuję z tym tłuszczem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4081 Napisanych postów 68456 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 560550
Jakbyś przeczytał to byś wiedział ze machanie po 15 powtórzeń ciężarkami nic nie daje . Sztanga i podstawowe ćwiczenia wielostawowe a nie pompowanie bicepsa
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jogurt proteinowy