SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Przerobiony plan Diesela

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 459

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 215 dni Przeczytanych tematów 43
Witam. Szukałem jakiegoś fajnego planu 5x5 na masę i sile do BJJ i znalazłem push pull FBW VINA. Spodobał mi się ale postanowiłem go przerobić oto on


PUSH:
*Push press 5x5
*Przysiad tylni 5x5
*Wyciskanie 30*/sztanga 5x5
*Pompki klasyczne 4xmax
*Przenoszenie/hantel 5x5
*Francuz leżąc/sztanga 4x5
PULL:
*High Pull 5x5
*MC 5x5
*Pendlay row 5x5
*wiosłowanie końcem sztangi 5x5
*Drążek nachwytem 4xmax
*Uginanie/sztanga 4x5
FBW:
*Przysiad przedni+RDL 4x12
*Podciąganie młotkowe+Dipsy 4xmax
*Wycisk stojąc/hantle+wznosy bok+tył 3xmax
*Francuz stojąc/sztanga+uginanie/hantle 3x12


Co sądzicie ? Na klatę mam wycisk . wycisk 30 i przenoszenie czysto dobry dobór żeby rozj**ac klatę maksymalnie ? Czy użyć innej konfiguracji ?


Dzięki Pozdro !
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 521 Napisanych postów 3613 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 73485
Jesion12345
Witam. Szukałem jakiegoś fajnego planu 5x5 na masę i sile do BJJ i znalazłem push pull FBW VINA. Spodobał mi się ale postanowiłem go przerobić oto on


PUSH:
*Push press 5x5
*Przysiad tylni 5x5
*Wyciskanie 30*/sztanga 5x5
*Pompki klasyczne 4xmax
*Przenoszenie/hantel 5x5 - ja bym dał na większym zakresie powt, to ćwiczenie stworzone żeby dać więcej repów
*Francuz leżąc/sztanga 4x5 - ja bym dał wycisk wąsko
PULL:
*High Pull 5x5
*MC 5x5
*Pendlay row 5x5
*wiosłowanie końcem sztangi 5x5
*Drążek nachwytem 4xmax
*Uginanie/sztanga 4x5
FBW:
*Przysiad przedni+RDL 4x12
*Podciąganie młotkowe+Dipsy 4xmax
*Wycisk stojąc/hantle+wznosy bok+tył 3xmax
*Francuz stojąc/sztanga+uginanie/hantle 3x12


Co sądzicie ? Na klatę mam wycisk . wycisk 30 i przenoszenie czysto dobry dobór żeby rozj**ac klatę maksymalnie ? Czy użyć innej konfiguracji ?

To TY chcesz mieć plan na rozbudowę klaty czy pod BJJ? Nie za wiele srok za ogon chcesz łapać? Żeby mieć spoko klatę wystarczy kilka ćwiczeń, progres z obciążeniem i niski BF, jak będziesz zalany to i 50 ćwiczeń na klatę nie pomoże. Poza tym, pompki klasyczne i na poręczach też są na klatę, więc spokojnie, przekatujesz ją dostatecznie


Dzięki Pozdro !


Po mojemu plan bardzo fajny, choć ciężki, obyś wydolił z regeneracją

A weź wklej tu link do oryginalnego planu Vina jak możesz

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 215 dni Przeczytanych tematów 43
A nie można rozbudować klaty i zrobić siły ogólnej ?

Po zwykłym treningu z siłowni i tak mam sile do siłowania się w BJJ

Chodzi mi czy dobrze dobrałem Cw czy wycisk na płaskiej nie byłby lepszy albo wycisk na 45 stopniach albo co innego...


To oryginalny plan :


PUSH:
1. Przysiad 5x5
2. Wyciskanie płasko sztanga 5x5
3. Wyciskanie żołnierskie 4x5
4. Wyciskanie wąsko 4x5
5. wspięcia 3xmax

PULL:
1. High pull 5x5
2. MC 5x5
3. Wiosłowanie 5x5
4. Uginanie sztangą stojąc 4x5

FBW:
1. Przysiad przedni + MC na prostych 3-4x12
2. Podciąganie + Dipsy 4xmax
3. Wyciskanie hantli + wznosy tył + wznosy bok 3xmax
4. Francuskie leżąc + uginanie hantli z supinacją 3x12
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 521 Napisanych postów 3613 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 73485
Powiem tak: mi się podoba Twoja przeróbka, bo w oryginale 3 wyciskania pod rząd w dniu PUSH jest mało przyjazne robieniu siły, a PUSH pRESS bardziej przydatne pod sw. Ja bym już zaczynał.

Ps. To, że teraz masz siłę do siłowania się na macie nie znaczy, że po 12 tyg robienia takiego planu Twoje stawy nie będą krzyczeć RATUNKU, MORDUJĄ!! Bo biorąc taki plan miej w perspektywie poprawienie każdego boju o co najmniej kilkanaście kg w seriach roboczych, a to znaczący wysiłek zarówno dla stawów jak i CUN-u. Biorąc taki plan miej na uwadze, że masz się starać dokładać co tydzień do każdego boju, a to jest obciążające.

Tak czy siak, plan po mojemu fajny, choć dość wymagający

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 215 dni Przeczytanych tematów 43
Każdy plan obciąża stawy.


Zwykle FBW nie obciąża stawów ?


Co z ta klata jak to ułożyć żeby ja doj**ac
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 215 dni Przeczytanych tematów 43
Czemu plan obciaza stawy ?!
Czemu 5 serii po 5 powtorzen obciaza stawy a 4 serie po 10 nie ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 215 dni Przeczytanych tematów 43
Przerobilem na taki


PUSH:
*Push press 5x5
*Przysiad tylni 5x5
*Wyciskanie płasko/sztanga 5x5
*Wyciskanie 30*/sztangielki 4x10
*Przenoszenie/hantel 4x10
*Francuz leżąc/sztanga 3x12
PULL:
*High Pull 5x5
*MC 5x5
*Pendlay row 5x5
*wiosłowanie/hantel 4x10
*Drążek nachwytem 4x10
*Uginanie/sztanga 3x12
FBW:
*Przysiad przedni+RDL 4x10
*Podciąganie młotkowe+Dipsy 4xmax
*Wycisk stojąc/hantle+wznosy bok+tył 3xmax
*Francuz stojąc/sztanga+uginanie/hantle 3x12
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

bujanie przy wznosach nóg?

Następny temat

[tren] Split na 3 dni ciężko lekko, każda partia 2 x na tydzień

Barki - hipertrofia – porady, fakty i mity Czy ziemniaki tuczą? Jaki sok pomidorowy jest najlepszy? Tabata - co to jest, jakie korzyści przynosi i jak ją wykonywać? Odstające łopatki-rozwiązanie problemu na siłowni Mustang Akopa - dzieło sztuki czy agrotuning? Z ostatniej chwili! Adam Piwko zdobył złoto na Arnold Classic Europe! Jakie jajka najlepiej jeść?