logo
zamknij zamknij

Prosze o sprawdzenie i ukierunkowanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 546

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

23

Płeć

Facet

Waga

100

Wzrost

180

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

okolo 24%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca na 4 zmiany, Przerwe mam kiedy chce i mam luz ( obowizki kierownika zmiany) system zmianowy mamy tzw 2+2+3 czyli dwa dni od 6-14 pozniej dwa dni od 14-22 i pozniej weekend 22-6 pon i wt wolne i sroda czwartek rano itd

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Trenuje 2-3 razy w tygodniu trening FBW plus 1-2 razy w tygodniu basen

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

brak

Stosowana lub planowana suplementacja

brak
napisał(a)
MarcinJas
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 402
Witam
Oczywiście jak większość mam problem z wagą. Wczesniej nie miałem zadnej diety, poprostu bardzo ograniczyłem chipsy i fast foody waga mi spadła o 3,5 kg w 1,5 miesiąca. W międzyczasie czytałem o dietach i otym co jeśc, oraz próbowałem sobie ułożyć diete tak aby mi smakowało. Powiedzcie mi czy to co jem jest odpowiedni, w odpowiednich ilościach, czy tego nie jest za dużo, bądz za mało

Na śniadanie jem zazwyczaj
jajecznice lub płatki owsiane na mleku + warzywa + serek wiejski
albo mleko wymieszane z dwoma jajkami i z dodatkiem kakao.
Na drugie śniadanie zjadam jabłko warzywa ( pomidory ogorki, sałata lodowa )
3 posiłek to najczęściej posiłek przed treningowy i jem
100-150 gr ryżu białego lub brązowy lub makaron
100-200gr piersi z kurczaka gotowana lub smazona na oliwie z oliwek
surówka- kapusta pekinska lub sałąta lodowa + marchew pomidor, papryka i wymieszane z oliwa oliwek
4 posiłek po treningu
podobny jak wyżej tylko że zamiast piersi czasami jest ryba lub udko gotowane
5 posiłek
orzechy włoskie ( i pytanie, ile moge zjeśc tych orzechow? ), warzywa takie jak wyżej, jabłko lub banan
6 posiłek czyli ten przed snem
pije mleko, i jem 150 gr twarogu chudego.

jeśli jestem głodny to powinienem zwiększyć dzienne zapotrzebowanie kaloryczne? czy to co jem będzie przynosiło zamierzany efekt? czyli redukcje tkanki tłuszczowej?
moje zapotrzebowanie kaloryczne wynosi 3474.9 ale z kad takie duze?! to ja nie mam zielonego pojęcia...

"Terror i ch*j"

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
MarcinJas
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 402
Jednak żle zostało obliczone zapotrzebowanie,
dzienne zapotrzebowanie wyszlo mi 2900
acha i pierś i rybe oraz udko jeszcze zastępuję wołowiną.

Zmieniony przez - MarcinJas w dniu 2012-01-06 21:43:08

Zmieniony przez - MarcinJas w dniu 2012-01-07 23:16:57

"Terror i ch*j"

napisał(a)
MarcinJas
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 402
oceni ktos? podpowie? bede wdzieczny

"Terror i ch*j"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta dla młodego nowicjusza.

Następny temat

Ważna Dieta !

Rich Piana nie żyje?

Alina Pettke - ocena sylwetki

Trening w weekendy, czy to ma sens?

Suplementy dla nastolatka

Kulturyści na plaży - galeria gwiazd

Jakie buty wybrać do treningu?

Makarony - porównanie okiem dietetyka

Sterydy anaboliczno-androgenne a serce