logo
zamknij zamknij

Prosze o pomoc z planem

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 794

0 5 0
napisał(a)
fifirifi
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 255 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4225
Dlaczego pytasz, już planujesz jakieś zmiany, czy tylko ot tak, z ciekawości? :>

No wlasnie sam nie wiem :) Co do gryfow to przy bicepsie ostatnio przerzucilem sie z lamanego na prosty i zauwazylem ze podnosze wieksze ciezary przy lamanym jakos brakowalo pewnego chwytu ale trzeba szanowac nadgarstki wiec jeszcze nie zdecydowalem na ktorym cwiczyc ;P a uchwytem mlotkowym cwiczylem ostatnie 4-5 tygodni dlatego nie wiem czy nie za dlugo bedize jak doloze jeszcze 6 tyg chociaz osobiscie lubie to cwiczenie :)
napisał(a)
Edgar_666
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1323 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 21774
Co do gryfow to przy bicepsie ostatnio przerzucilem sie z lamanego na prosty i zauwazylem ze podnosze wieksze ciezary przy lamanym jakos brakowalo pewnego chwytu ale trzeba szanowac nadgarstki wiec jeszcze nie zdecydowalem na ktorym cwiczyc ;P

Osobiście polecam prosty. Sam tak ćwiczę, łamanych gryfów po prostu nie lubię i tyle. A problemów z nadgarstkami nie mam żadnych. Nie szarżuj z ciężarem a wszystko będzie dobrze. :)

a uchwytem mlotkowym cwiczylem ostatnie 4-5 tygodni dlatego nie wiem czy nie za dlugo bedize jak doloze jeszcze 6 tyg chociaz osobiscie lubie to cwiczenie :)

Twój wybór - z jednej strony faktycznie niby się powinno zmieniać, choć dużo jest ćwiczeń bez zamienników - przysiady, martwy ciąg. Są ludzie, którzy całe życie je robią... i rosną. :)
Cóż więcej powiedzieć, spróbuj młotkowo jak chcesz, jak zdecydujesz się na zmianę to może naprzemienne uginanie z hantlami?

"Bóg jest martwy."
Fryderyk Nietzsche

napisał(a)
fifirifi
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 255 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4225
DObra to prosty gryf zostaje :P a z tym cwiczeniem to do jutra zdecyduje :)
A zmiana kolejnosci cwiczen w polowie cyklu dopuszczalna? :P
teraz plecy- nogi- bicepsy- klatka- barki- tricepsy
pozniej zmiana na klatka piersiowa- barki- tricepsy- plecy -nogi- bicepsy ?
Tzn nie chce z gory decydowac sie na takie zmiany ale tak se pomyslalem ze mam dosc slaba klate a robienie jej w srodku to zas priorytet dla plecow ale tez nie moge stwierdzic ze robiona w srodku sie nie poruszy wiec czy jezeli w polowie treningu zobacze ze klata dalej slabo stoi moge zdecydowac sie na taka zmiane? :P
napisał(a)
Edgar_666
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1323 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 21774
A zmiana kolejnosci cwiczen w polowie cyklu dopuszczalna? :P
[...]
Tzn nie chce z gory decydowac sie na takie zmiany ale tak se pomyslalem ze mam dosc slaba klate a robienie jej w srodku to zas priorytet dla plecow ale tez nie moge stwierdzic ze robiona w srodku sie nie poruszy wiec czy jezeli w polowie treningu zobacze ze klata dalej slabo stoi moge zdecydowac sie na taka zmiane? :P


Masz 3 miesiące stażu. Wszystko masz słabe. Dlatego właśnie poleciłem Ci zaczynanie od pleców oraz nóg. Są to dwie największe grupy mięśniowe i to na nich właśnie powinieneś się skupić. Na klatkę przyjdzie jeszcze czas.
Zrób do końca cykl tak, jak masz rozpisany - jeśli nie będziesz zadowolony z rozrostu klatki spróbuj innej kolejności ćwiczeń.
Ale pamiętaj, że nie tylko trening sprawia, że nasze mięśnie rosną. O wiele ważniejsza jest dieta, nie zaniedbuj też regeneracji.
Swoją drogą - możesz mieć taką genetykę.
Ale nie ma co na razie tragizować.

"Bóg jest martwy."
Fryderyk Nietzsche

napisał(a)
fifirifi
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 255 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4225
Ok w takim razie nie pozostaje mi nic innego jak tylko zaczac trening :D Dziekuje za rozwianie wszystkich watpliwosci pozdrawiam :)
napisał(a)
Edgar_666
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1323 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 21774
Polecam się na przyszłość. :)
Takoż pozdrawiam.
Ćwicz i rośnij.

"Bóg jest martwy."
Fryderyk Nietzsche

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening ogólnorozwojowy

Następny temat

Jak czesto zmieniac plan treningowy...?

Jaki rodzaj kreatyny wybrać?

Nutella vs. Nutwhey Peanut Choco - porównanie okiem dietetyka

Czy białko „z proszku” jest bezwartościowe?

Która kasza jest najlepsza? Porównanie okiem dietetyka

Tomasz Słodkiewicz znowu wolny?

Klaudia Mincewicz - ocena sylwetki

Kreatyna niszczy cały organizm! - według francuskich instytucji

Jak radzić sobie z dietą w pracy i w szkole?