SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prosze o pomoc > Plecy

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3856

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 598 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4452
bede naprawde bardzo wdzieczny jesli znajdziesz chwile :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 358 Napisanych postów 37367 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 125759
znajdę, ale aby dokładnie -choćby przeczytać to co napisałeś- potrzeba chwilkę czasu i jak go znajdę to bezzwłocznie to zrobię.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 598 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4452
No problem. W poniedzialek chcial bym zaczac.
udanego weekendu zycze ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 358 Napisanych postów 37367 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 125759
Mam pytanie co do ss; z zurawiem. Poniewaz napisales 5* zuraw a prostowanie ud 3* czy to poprostu jest blad czy mam robic 3* razy ss; a pozniej sam zuraw 2* ?.

NIE, NIE MA POMYLKI, WRZUCASZ GO NP. OD DRUGIEJ DO CZWARTEJ SERII ZURAWIA, ALBO JAK NAPISAŁES POWYŻEJ.

Uginanie nog lezac. Czy chodzi o cwiczenie na suwnicy ?

NIE, UGINANIE NOG LEŻAC JEST W LEŻENIU NA BRZUCHU - POWIEDZIALBYM PRZECIWIEŃSTWO DO PROSTOWANIA NOG NA MASZYNIE... I ZAPEWNE NA TEJ SAMEJ MASZYNIE BEDZIESZ JE MÓGŁ WYKONAĆ.

RECE:

1.ss;
-uginanie ramion ze sztanga stojac 3* 8/10/12
-francuskie od czola 3* 8/10/12

2.ss;
-uginanie ramion ze sztangielkami - mlotkowo 2* 15
-prostowanie ramion na wyciagu 2* 15

Rozumiem ze cwiczenia sa przeplatane tzn. biceps > triceps ?
Czy napewno te cwiczenia starcza na caly tydzien ? :)

TAK, SA PRZEPLATANE

ĆWICZENIA STARCZĄ ZAPEWNE NA PODTRZYMANIE OSIĄGÓW, BOWIEM NACISK KLADZIEMY NA PEWNE GRUPY, A JEST MAŁO DNI TRENINGOWYCH WIĘC SIŁĄ RZECZY...

Sroda: najszerszy grzbietu + klata + przod i bok barkow

NAJSZERSZY GRZBIETU:

1.podciaganie na drazku 5* 4/6/8/10/12
2.wioslowanie w opadzie - sztanga 4* 6/8/10/12
3.sciaganie wyc. gornego 3* 15

KLATKA:
Mam pytanie czy moge tutaj troche zmienic kolejnosc i usunac wyciskanie sztangi na plaskiej ? wygladalo by to tak:

1.wyc. hantli na skosie gornym 4* 6/8/10/12
2.pompki na poreczach 3* 8/10/12
3.rozpietki skos gora 3* 10-12

Chcial bym bardziej pracowac nad gora klatki. Rozpietki robic na skosie gornym czy plasko ?

MOŻESZ WPROWADZIC TAKĄ ZMIANĘ, ROZPIETKIU RÓB -JESLI ZALEŻY CI NA GÓRNEJ CZĘŚCI KL. BARDZIEJ- NA SKOSIE DO GORY




Piatek: Prostowniki plecow + reszta plecow + tyl barkow + brzuch

PROSTOWNIKI PLECOW + RESZTA PLECOW:

1.Martwy Ciag 5* 6/8/10/12/15
2.Szrugsy 4* 8/10/12/15


BRZUCH:

1.allahy 4* 8
2.ss;
-unoszenie nog 2-3s 10-20 powt.
-russian twist 2-3s 10-20 powt.
-spinanie w poziomie 2-3s 10-20 powt.

Czy to napewno starczy na brzuch ?

NO... NIE JEST TEGO TAK MALO- POLICZ SERIE


Pytajniki przy barkach sa dlatego bo nie wiem kiedy co mam cwiczyc napisales:





niestety jest to troche dla mnie niezrozumiale.

ALE PRZECIEŻ JASNO WYNIKA TO Z ĆWICZEŃ JAK I Z ROKŁADU GRUP.


barki
-wycisaknie zza karku/z przodu/z przodu z wybiciem 6-8/8/10/12-15
ss;
-unoszenie sztangielek bokiem w staniu 2*8-10
-unoszenie szt-ek do przodu 2*8-10

TO MASZ - PRZÓD I BOK BARKOW- JEŚLI DOBRZE PAMIETAM Z KLATKA

tył barkow;
ss;
-ściaganiue wyc. dolnego do klatki[gornej części] 3*8-10
-unoszenie szt-ek w opadzie 3*8-10

A TO CHYBA W TRZECIM DNIU Z MC, KAPTURAMI I BRZUCHEM.

Kiedy moge dodac aeroby bieganie, skakanka, basen itp.

JEŚLI MAŁOINTENSYWNIE TO PO TRENINGU SIŁOWYM, JESLI INTENSYWNOŚC JEST DUŻA TO W DNIACH BEZ TRENINGU SIŁOWEGO.

i jeszcze pytanie do seri typu 6/8/10/12... rozumiem ze mam tutaj w pierwszych sesrjach zakladac najwiekszy ciezar a pozniej stopniowo zmniejszac. Czy to jakas specialna metoda aby "oszukac miesnie" ?

NIE TYLE OSZUKAC CO DOBRZE JE PRZEPRACOWAĆ- ZOBACZYSZ SAM JAK BEDZIE CI TRUDNO PRZY ZMNIEJSZONYM CIĘŻARZE WYKONAC WIĘCEJ POWT. NIŻ WCZEŚNIEJ NA WIEKSZYM

PAMIĘTAJ O STARANNEJ ROZGRZEWCE!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 598 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4452
Teraz juz wszystko jasne dziekuje za poswiecony czas :)
a mam pytanie co do tego cwiczenia
-ściaganiue wyc. dolnego do klatki[gornej części] 3*8-10
nie spotkalem sie z tym cwiczeniem jest jakas zagraniczna nazwa dzieki ktorej znajde jakis film na youtube. Lub jakas zamiana na inne cwiczenie.
Dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 358 Napisanych postów 37367 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 125759


oto ono- gdybym znał tą nazwę to wkleiłbym ci link do filmiku od razu

jest opisane w eksperymencie -na barki- Pumy, jakbys maila jakieś jeszcze wątpliwości.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 598 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4452
Ok dzieki wielkie apokalipsa.

Mam jeszcze jedno pytanie chcial bym sie upewnic o pewno cwiczenie.
SCIAGANIE WYC. GORNEGO O PROSTYCH REKACH - nie potrafie odszukac filmiku jak i zdjec wiec napisze jak widze to cwiczenie. Stoimy prosto wypieci w rozkroku chwytamy prosta sztange na szerokosc barkow lub troche wiecej i sciagamy w dol po czym negatywna serie (czyli wtedy gdy sztanga idzie do gory)opuszczamy powoli tak aby obciazenie nie dotknelo reszty zatrzymujac napiecie. Czy o to cwiczenie chodzi ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 685 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4380
aima, nie wiem czy dobrze zrozumiałeś ale jeśli chodzi o takie ściąganie na prostych rękach jak zazwyczaj to nie robi się go SZTANGĄ;) Może to skrót myślowy itp. Jeśli tak to sorry za zaśmiecania, ale jeśli naprawdę myślałeś o sztandze to nie to:)
Stoisz w rozkroku na szer. barków, ew. można sobie wysunąć jedną z nóg do przodu, ale raczej nie wskazanie. Łapiesz drążek prosty wyciągu górnego na atlasie i utrzymując Prawie proste( ale nie zablokowane w stawie łokciowym) ręce starasz się ściągnąć drążek w dół( wychodzi tak mniej więcej do środkowej części uda).
Uważaj na obciążenia bo z tego co mówił mi trener można się przy tym nabawić przepuchliny jeśli zabraknie techniki i opanowania przy ciężarach;);)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 598 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4452
No napisalem to samo co ty takze mozna wnioskowac ze chodzilo mi o to samo cwiczenie. Tylko zamiast Drazka napisalem sztanga - moj blad
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 685 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4380
Oki, czyli się nie zrozumieliśmy;) A jak widać wiedziałeś już wcześniej co i jak:) hehehe
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW dziwne...

Następny temat

Trening nóg przy zwyrodnieniu kręgosłupa