SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prosze o POMOC dla 16latka (plan, dieta) PliZz

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1364

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 108
Siema, mam 16 lat, wzrost 169cm i waga 54-57kg (różnie mi skaka :P), biceps 30cm. Cwicze około 2 miesiące z różnymi planami, albo jeden za ciężki miałem albo za lekki i często zmieniałem... Ćwiczyłem raz w tygodniu na siłowni (raz w tygodmiu dlatego że niemam blisko). Obecnie ćwicze i ćwiczyłem w domu na ławce skośnej, i hantlą 10kg, pąpki, brzuszki itp. Ważyłem 63 KG po braniu Kreatyny z OLIMPA 1250 mega caps zchudłem na 54 kg, troszke mi wyrzeźbiło, wziełem 75 tabsów bo na pół z kolegą kupiłem 150 TABSÓW. Przed KREATYNĄ używałem białka SERWATKA 0,25 kg również na pół kupiłem z kolegą 0,50 KG i na pół wzieliśmy czyli po 0,25 kg(białko raczej nic mi niedało bo zamało wziełem). Niemiałem żadnej diety i ćwiczyłem bez... Obecny mój plan jest następujący: na SIŁOWNI:
1. 15x pełnych pąpek klasycznych
2. 15x pełnych pąpek z nogami na podwyższeniu
3. jazda na rowerku, spalanie 50 kalorii
4. 15x sztangą na klate 35KG na ławce
5. 10x dzwiganie sztangi 35KG na stojąco do góry z opuszczaniem przed i zagłowe
6. 2 ćwiczenia na sprężynie po 10x
7. 10X podciąganie podchwytem na drążku
8. 15x hantlą 10kg na biceps
9. 30x hantlą 10kg na nadgarstek

Takie ćwiczenia wykonywałem z kolegą na siłowni, wszystkie ćwiczenia po 3 SERIE. Na siłownie chodziłem tylko w piątki, ponieważ w pobliżu niemam siłki mam dośc daleko...

Teraz PLAN MÓJ DOMOWY:

PlAn ĆwIcZeŃ...
PLAN:
"KLATKA":
-POMPKI KLASYCZNE 4X16
-POMPKI Z NOGAMI NA PODWYŻSZENIU 4X14
-POMPKI Z RĘKOMA NA PODWYŻSZENIU 4X16
-POMPKI NA TRZECH KRZESEŁKACH 4X12
-POMPKI Z SZEROKO ROZSTAWIONYMI RĘKOMA 4X14
-JEDNOCZESNY NACISK NA DŁONIE ZŁOŻONE PRZED KLATKĄ PIERSIOWĄ 4X14

"Nogi":
-PRZYSIADY 3X20
-PRZYSIADY WYKROCZNE 3X20
-NOŻYCE 3X20

"Triceps":
-POMPKI Z WĄSKIM ROZSTAWEM DŁONI 4X14
-POMPKI W PODPORZE TYŁEM 4X20

"Brzuch":
-SPIĘCIA 4X35
-BRZUSZKI 4X35
-PODCIĄGANIE KOLAN LEŻĄC NA PODŁODZE 4X20

"Hantle (biceps)":
-Hantla 10KG - CZTERY ĆWICZENIA HANTLĄ 15X3


Poniedziałek: Klatka; Triceps
wtorek: biceps (hantla)
Środa: chodze na sztuki walki Taekwon-do (mamy tam dośc dużo rościągań itp..)
czwartek: brzuch, nogi
piątek: ------------

Prosze o POMOC co do DIETY, niechce mieć takiej żeby było dziennie filet z kurczaka i takie inne potrawy co normalnie się niejada dziennie i są drogie, jajka, mleko z płatkami, itp. mile widziane... :)

P.S - PRosze o jakieś POPRAWKI co do mojego PLANU co do Diety i co do jakiejś rozgrzewki co do moich ćwiczeń, chce mieć mase, rzeźbe i siłe, wszystko potrochu naraz...
:)
Zgóry BARDZO DZIĘKUJE !!! :)

-[2][0][0][kg]--------[2][0][0][kg]-

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 862 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12904
dział ODZYWIANIE

żyje tylko dla Niej..
żyje tylko dzięki Niej..
Dziękuje..dziękuje za to, że jesteś..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 169 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6322
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pierwszy plan - zmodyfikowany ACT - trening do oceny

Następny temat

masa ze wskazaniem na klatkę