SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Proszę o wyjaśnienie!!!!!! - serie , powtórzenia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 860

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 68 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 963
Witam wszystkich !! Od 1.5 roku ćwicze w domu z wyposażeniem hantle . drążek z szerokim i wąskim uchwytem , sztanga , ławka prosta . Wiadomo nie to co siłownia ale mogę ćwiczyć każdą partię mięśniową wykonując po kilka różnych ćwiczeń na wolnych ciężarach . Chodzi mi głównie o ilość serii i powtórzeń na daną partię mięśniową - cel masa . Przez pierwszy tydzień wydaje mi się że poprostu się skatowałem ćwiczyłem 5 razy w tygodniu po 2h - każda partia 2 razy w tyg-przerwy między seriami 30s bądz 1 min ilość SERI 30!!! - Biceps , barki , klatka , triceps , plecy i reszta . Jedynie na nogi robilem po 14 serii gdyż padałem ze zmęczenia .(żyję w przekonaniu że im więcej tym lepiej) Co było tego skutkiem schudłem 1 kg w tym wydaje mi się że przytyłem ( obawiam się że skrzywdziłem mięśnie) Dodam jeszcze że wyglądam dosyć płasko i workowato - nie spożywam żadnych suplementów itp dieta jest odpowiednia . Przeglądając internet wnioskuje że poprostu przetrenowałem się . Pytanie do was . Jaka powinna być wykonywana ilość serii na daną partię podczas sesji treningowej na przyrost tkanki mięśniowej ???? Dodam jeszcze że zamierzam ćwiczyć 5 razy w tyg - każda partia 2 razy w tygodniu nogi oddzielnie z kapturami . Macie jakieś pomysły na połączenie grup mięśniowych , z góry dziękuje za odpowiedz !! ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1722 Napisanych postów 27127 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 507741
Dwugodzinny trening to praca syzyfowa. Strzelasz sobie w kolano.
Dobierz rozsądny plan, poprzyj to adekwatnym żywieniem, a dostrzeżesz efekty.

Twoje przekonanie zostanie szybko obalone skoro wierzysz w to, iż więcej znaczy lepiej.
W Twoim przypadku zdecydowanie tak nie jest.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3057 Napisanych postów 40922 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 314369
Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, gdyż wpływ na to ma szereg czynników-m.in procent ciężaru, długość przerw...itd.

No i zasadnicza kwestia: O jakich my tutaj seriach mówimy.Wszystkich, a więc i rozgrzewkowych, czy tylko tych na ciężarze docelowym.Jeśli to drugie, to często można zamknąć trening w 4-6

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 68 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 963
dzięki !!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening 3 dni masa do oceny

Następny temat

Ocena treningu