Witaj! Dołącz do społeczności ludzi aktywnych. Możesz zalogować się   lub zarejestrować
Wczytywanie danych ...
Temat: Treść:
Autor

Proszę o ułożenie diety

Kojot12345

Wysłana - 30 września 2009 18:11    Edytuj  Cytuj

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam. Serdecznie proszę o ułożenie dla mnie diety, wielokrotnie próbowałem się do tego zabrac, ale nie wiem jak. Liczyłem jedynie ile potrzebuję kalorii, ale z białkiem, węglowodanami i tłuszczami już sobie nie radzę. Mam 16 lat, ważę 58kg i mierzę 183 cm. Uczęszczam do liceum, dojeżdżam do niego i jestem raczej sumiennym uczniem (w grę wchodzi nauka, porządna) więc cwiczę popołudniami, a czasami pod wieczór (kończąc szkołę o 17.00). Trenuję 3 razy w tygodniu, co dwa dni, odpuszczając sobie weekend. Trening trwa około godzinę. Cwiczę w warunkach domowych (ławka, sztanga, hantle). Staram się jesc regularnie:

śniadanie: 6.15 płatki (chocapic, nesquik, te czekoladowe bardziej smakowe) z mlekiem.

szkola: staram się jesc co 2,3 przerwy bulke + jablko/banan, czyli 3 'male posilki' (2 bulki)

obiad: roznie, aczkolwiek duze ilosci

godzina przed treningiem: gainer (od okolo miesiąca, aczkolwiek z przerwami stosuję Olimp Super Whey Gainer 4000) poracja 75g + 100ml wody.

godzina po treningu: gainer, 75g + 100 ml (sprzedawca polecil mi dwa szejki na dzien, na opakowaniu polecaja godzine przed i godzine po treningu, wiec sie zastosowalem, ale moze znacie lepsze 'chwyty')

podwieczorek: porcja owocow +jogurt/serek

kolacja: tez roznie. Bywa paczka ryzu + kurczak i biale mieso, bywa tez lyzka oleju i twarog. ( za twarogiem nie przepadam niestety).