SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Proszę o sprawdzenie planu na siłe

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 561

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1448
Witam.
Oto mój trening na siłe:
Środa Nogi+ Barki
Piątek Plecy + Biceps
Niedziela Klata + Triceps

ŚRODA:
Przysiad 4x8 powt.
Wykrok w przód 4x8 powt.
Wspięcia na palce 4x8 powt.

Wyciskanie sztangi z przed głowy 4x8 powt
Wyciskanie sztangielek 4x8 powt
Podciąganie sztangi wzdłuż tłowia 4x8 powt

PIĄTEK:
Podciganie na drążku szerokim uchwytem 4x5 powt
Martwy ciąg 4x8 powt
Wiosłowanie 4x8 powt

Uginanie ramion hantelkami 4x8 powt
Uginanie ramion sztangą 4x8 powt

NIEDZIELA:
Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4x8 powt
Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4x8 powt
Rozpietki 4x8powt

Wyciskanie wąsko sztangi 4x8 powt
Wyciskanie francuskie w siadzie 4x8 powt

Czy ta liczba powtórzeń na siłe jest dobra czy ją zmiejszyc?

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: 80

Wzrost: 182

Cel treningowy: Siła

Staż treningowy na słowni: 1,5 roku

Uprawiane inne sporty: Bieganie pływanie itd.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Ławka pozioma/skośna, gryf prosty, sztangielki drążek

Dieta: Jest ale średnio trzymana

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5486 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 48067
wkońcu pojawia się młody człowiek który potrafi sam rozpisać plan...


jest OK

z tym że MC daj na początek

i zmień piątek z niedzielą

co do ilości powt. to do budowania siły lepiej sprawdzi się zakres do 6powt. ale jako że jesteś młody i dopiero zaczynasz swoją przygodę to te 8 powt. będzie bardzo optymalne i właściwe



a za dietę się zabierz
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 637 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4377
zmień w barkach podciąganie sztangi na unoszenie ramion w opadzie tułowia,
przy plecahc daj podciąganie na koniec, tak żeby było martwy-wiosło-podciąganie
i weź się za dietę
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5486 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 48067
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 7248 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 40648
Sir_Lukasz

myślisz że połączenie barki+nogi bedzie optymalne przy budowaniu siły? Myśle ,że warto było by wprowadzić 4 dzień.

Zmieniony przez - spaiter w dniu 2010-07-08 12:04:00

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5486 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 48067
optymalne napewno nie bo cały plan jest tak średnio pod siłę ukierunkowany.
Ale jest optymalny jak dla tego koleżki

choć znacznie lepsze rezultaty uzyskałby budując siłę z FBW

w tym wypadku FBW 15-10-5
a potem
tydzień luz
i FBW 5x5

taki plan byłby lepszy
ale ten split który podał jest OK
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 7248 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 40648
Ok;) Właśnie moją uwage zwróciło to połączenie.

zdr

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1448
Dziękuje za odpowiedzi mam tylko jeszcze jedno pytanie jak dużo ma być obciążenia. Bo aktualnie mam tyle że często w 3 lub 4 serii nie daje rady podnieść 7 lub 8 powtórzenia czy to odpowiednie obciążenie?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 939
A czy jeżeli chciałbym stosować ten plam to mógłbym zrobić tak: poniedziałek-klata,triceps.środa-plecy biceps.piątek-nogi,barki??
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Fbw ocena 14

Następny temat

SPLINT 4 DNIOWY !

Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Paige Hathaway na stole operacyjnym!