SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Proszę o poradę

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1245

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 227 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13836
Witam, jestem tu nowy i zupełnie nie znam się na kulturystyce i suplemacji. Mam 18 lat, 180cm, 68kg.
Od 9-ciu lat trenuję karate a ostatnio zaczołem ćwiczyć Krav Maga.
Codziennie robię 100 pąpek, skłonów i przysiadów i trochę "macham" ciężarkami, czasami chodzę na basen.
Na siłownię nie chodzę.
Zastanawiam się czy powinienem wziąść kreatynę (2-3 gramy dziennie bez fazy nasycenia). Czy to coś da?

I jeszcze jedno.
Co sądzicie o elektrostymulatorze mięśni np. Gym Form, Genialfitness, AB tronic?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10663 Napisanych postów 44534 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Myśle że w Twoim przypadku kreatyna jest niepotrzebna. Jeżeli radzisz sobie z tymi ćwiczeniami i nie zależy Ci na masie mięśniowej to po co Ci kreatyna. A z tymi elektrosymulatorami to daj sobie spokój, nie daj naciągnąć się na takie reklamy.Gdyby to było takie dobre to nikt nie ćwiczyłby na siłowni.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 227 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13836
Trochę masy mięśniowej by się przydało. Nie chcę wyglądać jak Schwarzenegger ale 43 w bicepsie mogło by być :)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10663 Napisanych postów 44534 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734