SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o poradę.

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 568

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 189
Otóż jestem zielony, z informacjach o siłowni, przeglądam wiele artykułów co do robienia masy, ale nie potrafię wyciągnąć z tego jakichkolwiek wniosków. Ważę 100 kg, 106 w pasie, prawie 17 lat, wzrost: 172, chcę zacząć przygodę z siłownią. W poprzednim roku ćwiczyłem 0.5 roku lecz bez obranego celu, i diety szybko się zniechęciłem. Szukam porady i planu treningowego do w którym miałbym wszystko dobrze wyjaśnione, chciałbym ćwiczyć na masę, bo od tego przecież się zaczyna.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 605 Napisanych postów 36399 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 297123
Dla Ciebie redukcja, waga i pas mówią same za siebie.

https://www.sfd.pl/Redukcja_dla_Juniora,czyli_jak_się_do_tego_zabrać-t916418.html 

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 221
jak widać kolega wyznaję zasadę "najpierw masa potem masa" a tak na prawde za to czy schudniesz czy przytyjesz odpowiedzialna jest dieta a nie trening.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816