SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Proszę o pomoc z rzuceniem zbędnych kilogramów na siłowni

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 297

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

17

Waga

85kg

Wzrost

175cm

Cel treningowy

Zrzucenie wagi do 70kg oraz zrobienie sylwetki

Staż treningowy na siłowni

Około dwóch miesięcy

Uprawiane inne sporty

Brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full osprzęt na siłowni

Dieta

Brak słodkich oraz tłustych rzeczy, jem co około dwie godziny pięć razy dziennie

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

niedoczynność tarczycy

Zażywane suplementy

BCAA DEFINITION oraz od najblizszego czasu Trec HMB FC

Ostatnio przerabiany plan

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 17 lat Na forum 260 dni Przeczytanych tematów 83
Witam
Mam 17lat 175cm wzrostu oraz 85kg wagi, moja przygoda z siłownią rozpoczęła się około 2 miesiące temu, chodzę na siłownię 3 razy w tygodniu,od tygodnia biore BCAA DEFINITION oraz teraz czekam na przesyłkę Trec HMB FC.
Mój problem wygląda następująco, moim głównym celem było rzucić na wadze oraz przybrać sylwetkę mam spore chęci oraz jestem pełen energi nie jem nic słodkiego ani tłustego staram się jadać co dwie godziny pięć razy dziennie lecz nie widzę żadnej zmiany na wadze oraz w moim ciele, widzę że mam więcej siły i potrafie więcej wyciągać na siłowni lecz to nadal nie to czego oczekiwałem. Spędzam dużo czasu na rowerku i bieżni. Macie jakies rady na dobrą diete oraz dobry trening na wadze? Może polecacie coś kupić jakiś dodatkowy 'suplement diety'? Oczywiście rozumiem że to nie jest takie łatwe i będzie trzeba długo czekać na efekty.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7619 Napisanych postów 106899 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1243063
Roibisz podstawowe błędy spędzam czas na rowerku i bieżni, postaw na trening siłowy, aeroby nie zbudują sylwetki, doeta też raczej zła, tłuszcze nalezy spożywać a nie ograniczać, od tłuszczy nie tyje się.
Rozpisz cały trening i jak się odżywiasz wg tego http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html

Lub do razu pisz w dziale odżywianie
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2938 Napisanych postów 49517 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 635763
Bo musisz do tego podejść lepiej. Po co Ci te suplementy? Masz dietę dobrze dopasowaną?
Jedzenie często i powiedzmy unikanie syfu nie wystarcza musisz tę dietę policzyć i przestrzegać jednocześnie ciężko trenując.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny :D