SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Proszę o pomoc w wyborze na pierwszy cykl !!!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2905

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 125 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 28184
sylimarol w patece bez recepty cena paczki ok 8 zl zreszta masz wszytko ponizej..

"Na sucho to nawet trawa nie rosnie"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 125 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 28184
Wiekszosc osób uważa że cykl metanabolem to najtańszy z mozliwych bo wystarczy kupic 100 tablet rosyjskiej mety za 50 zł,i mysla ze jak to wezma to od razu beda wielcy.Ponizej chcialem rozpisac cykl metanabolem z prawdziwego zdarzenia i pzrekonacie sie za sam metanabol to nie wszystko i aby byly po nim jakies dobre efekty to potzreba w nieglo wladowac troche kasy.

Cykl ten bedzie skladał sie z 91 tabletek:

1 tydzien-po 2 tabletki dziennie
2 tydzien-po 2 tabletki dziennie
3 tydzien-po 3 tabletki dziennie
4 tydzien-po 3 tabletki dziennie
5 tydzien-po 2 tabletki dziennie
6 tydzien-po 1 tabletce dziennie

Cykl ten bedzie trwał 42 dni,czyli mamy tak Metanabol-50zł

Oczywiscie do tego musimy sobie kupic jakos osłonke na wątrobe,najlepszym rozwiazaniem bedzie Sylimarol,ktory bierzemy razem z metanabolem po 2 tabletki dziennie.Sylimarol jest dostępny bez recepty w aptece.

Sylimarol cena jednego opakowania 8 zł,musimy zakupić 3 paczki więc wychodzi to 24 zł.

Następnie jeżeli Metanabol to musza byc takze witaminy,które sa niezbedne przy cyklu tutaj znowu musimy zakupic witaminy moze to byc naprzyklad Vitaral w drażetkach kosztuje on 7 zł i jest w nim 30 drazetek.Biezremy po 2 dziennie wiec potzrebujemy ich 84 czyli 3 opakowania.

Vitaral bedzie nas kosztował 21 zł

Kazdy kto chce brac metanabol napewno wie,lub powinien wiedziec ze przy cyklu metanabolem powinno sie miec bogata w bialko diete więc odżywka bialkowa obowiazkowo,najtanszym rozwiazaniem jest tu biało z Ovopolu kosztuje 32 zł za kilogram+koszt przesyłki,na caly cykl bedzie nam potrzebne 2kg takiego bialka.I bedzie sie go brało w dawkach 2 razy dziennie po 25 gramow jedna porcja,czyli 2 kg starcza na 40 dni.

Cena białka Ovopol +koszty przesyłki za 2 kg zapłacimy 70 zł

No to doszlismy do końca cyklu no ale to jeszce nie koniec,wiadomo ze stosowanie sterydow powoduje ze nasz organizm przestaje produkowac wlasny testosteron czyli po cyklu trzeba jakos pomoc organizmowi aby go znowu zaczal produkowac.Do tego celu trzeba zakupic Clomid,niestety dostepny tylko na recepte,no ale skoro ktos kupil metanabol to powinien tez miec skad kupic comid.
Clomid kupujemy 10 tabletek i 5 dni po skonczeniu cyklu bierzem po jednej tabletce dziennie przez 10 dni.

Clomid to nastepny wydatek-10 tabletek kosztuje ok. 40 zł

No to dochodzimy do konca,aby uniknac po cyklu takiej sytuacji ze po paru tygodniach wszystko co sie osiagnelo od razu spadnie.Tzreba cos zrobic aby zminimalizowac spadki najlepiej kupic sobie kreatyne,najtanszym rozwiazaneim bezdie kupno kreatyny z Megabola(250 gram) i brac ja z fazą nasycenia.

Kreatyna Megabol 250 gram cena 50 zł

No to bylby koniec cyklu.Oczywiscie do tego wszystkiego tzreba miec odpowiedni trening oraz diete wysokobialkowa.

Podsumowanie:
czyli jednak jak sie przekonaliscie prawdziwy cykl metanabolem nie jest znowu taki tani,cykl ktory rozpisalem powyzej jest dla wszystkich tych co chca wziasc metanabol,i mysla ze wystarczy na to 50 zł.

CENA CYKLU:
METANABOL-50 ZŁ
SYLIMAROL-24 ZŁ
WITAMINY-21 ZŁ
BIAŁKO-70 ZŁ
CLOMID-40 ZŁ
KREATYNA-50 ZŁ

CENA TAKIEGO CYKLU WYNOSI 255 ZŁOTYCH

ALE STOSOWANIE SIE DO NIEGO MOZE ZMINIMALIZOWAC KILKA SKUTKOW UBOCZNYCH

"Na sucho to nawet trawa nie rosnie"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 3619 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 41723
O koleś to żeś teraz się popisał.

Promotor zdrowia z fizjoterapią.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 3983 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25216
ciekawe czy miał prawa autorskie setha


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 125 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 28184
ja tylko pomogłem bo jak widze jak wiara nie umie uzywac wyszukiwarki internetowej to pozniej czeba takim ludza pomagac, to nie jest moj artykuł, bez urazy ....

"Na sucho to nawet trawa nie rosnie"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 604 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2468
Clomid kupujemy 10 tabletek i 5 dni po skonczeniu cyklu bierzem po jednej tabletce dziennie przez 10 dni.
imo to sie nie zaczyna odbloku po 5 dniach tylko troszke wczesniej ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 3951 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 62148
powielanie bez myślenia

łepek BAN!



wczorajdziś*(LOUD)*jutropojutrze

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4
a co na pierwszy cykl jesli ma sie wieksza gotowe ... zastanawiam sie nad tym ... wolal bym nic nie łykac szkoda watroby.... 500-1000 zł na miesiac ale musi to byc malo szkodliwe :) szanuje sobie zdrowie.... ktos podpowie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 604 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2468
jak chcesz cos zdrowego to zapraszam do dzialu odzywki i suplementy....
jezeli chodzi o pierwszy cykl - i tak musisz zrobic go z 1 srodka poniewaz bedzie to pierwszy kontakt twoje organizmu z saa i nie mozna zbytnio go przeciazyc. jednak polecilbym ci mete w dawce nie wiekszej niz 15 mg na dzien. dawka dosyc mala, efekty beda odzuwalne, skutki uboczne zminimalizowane. jak piszesz ze masz kase to dokup do tego oslonki na watrobe, witaminy i bedzie dobrze. mozesz sprobowac tez pojechac 4-6 tyg. na testosteronie propionat w dawce 100mg co dwa dni. w nastepnych cyklach mozesz sprobowac deci z propionatem - efektywny cykl i nie bedzie niosl za soba takich skutkow ubocznych jak uzycie np. testosteronu prolongatum.


a tak wogole to zanim zadasz pytanie to poszukaj troche na forum bo jest tysiace postow o roznych cyklach a widac ze nie za duzo artykulow masz przeczytane....
i uzupelnij profil.

Zmieniony przez - wrest w dniu 2005-10-31 08:10:38

Zmieniony przez - wrest w dniu 2005-10-31 08:11:08
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

17-Methyl D Stack EX - pytania

Następny temat

śmieszny art %-)