SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o pomoc w diecie - redukcja/masa?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1149

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 76
Witam wszystkich,

zwracam się do was z być może banalnym pytaniem, ale mam już mętlik w głowie po przeglądaniu forum :( Otóż ćwiczę na siłowni od paru miesięcy, ale dopiero teraz zabrałem się za ułożenie diety; zależy mi na nabraniu masy (dziwne, nie :) ale jednocześnie na redukcji, jak to się kolokwialnie mówi "brzucha". Znalazłem sporo dobrych artykułów nt. diety masowej ale jakoś nie mogę skojarzyć.. Moje pytanie: czy powinienem najpierw nabrać masy stosując dietę masową a potem redukować czy od razu przejść na dietę redukcyjną? Logiczne by się wydawało, że stosując dietę redukcyjną przyśpieszę spalanie tłuszczu, ale zarazem nabieranie masy mięśniowej będzie wolniejsze. Czy może nazewnictwo jest trochę mylące - jako budulec masy mięsniowej służy białko, którego wszak niezależnie od diety należy dostarczać w tej samej ilości - i może przy redukcyjnej nabrałbym ciała i spalił tkankę tłuszczową(przynajmniej tak wynika z kalkulatora "Dziennik Posilkow VITALMAX v4.01")

Pozdrawiam
haakar
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 254 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3374
Najpierw trzeba miec co redukowac. Czyli najpierw masuj, dobrze sie odzywiaj to brzuch tez zleci.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 2417 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 25080