SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Proszę o pomoc i szybko rade.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 448

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 285
Witam. A wiec na początek zapoznam was ze sobą i swoimi celami. A wiec celem jest masa. A teraz coś o mnie:
Wiek: 16
Waga: 71kg
Wzrost: 179cm
Dieta: Staram się utrzymywać
Powód zmiany treningu jest taki ,iż nie widzę żadnych przyrostów wszystko stoi w miejscu(ćwiczę ok. 2 miesięcy).
Potrzebuje żebyście mi podali jakieś ćwiczenia których nie ćwiczę, a niestety np. przy klacie nie ćwiczę dolnej części. I pomogli z łączeniem treningu, dokładniej co łączyć np. klata, triceps bądź plecy,biceps.

Diete staram się utrzymywać, ale chodzę do szkoły i nie jest to łatwe. Gdyż mamy tylko jedną przerwę 15minutową, a reszta to 5 minutowe. Szkołą jest bardzo duża wiec za bardzo na 5 nie dam rady jeść , ale staram się. Do szkoły biorę 100g ryżu z jakimś dodatkiem + jakiś warzywa i codziennie jogurt, czasem biorę owsiankę bądź ser biały z mlekiem. Rano na śniadanie jadam 100g płatków bądź owsianki , po powrocie ze szkoły ( godz. 15:40-16:00) jadam 100g ryżu z piersią z kurczaka + warzywa, (godzinka przerwy), trening , (godzina przerwy)po treningu jadam ser biały , jajka , bądź owsiankę , no i przed snem zawsze coś zjem. Dieta nie jest idealna, ale zawsze jakaś jest. Staram się trzymać tak jak wypisałem ;) W ciągu dalszym proszę o propozycje treningu i pomocy jak dzielić ćwiczenia ( np. klata, biceps) no i dodatkowe ćwiczenia.

Przysiad 40-50-55-60 , Martwy ciąg 60-70-75-80 , Wyciskanie 50-55-60-65(czasem 70)

PS. Nie chcę gotowca



A oto rozpiska:


Poniedziałek:
KLATA
- wyciskanie prosto 4 serie (12,10,8,6)
- wyciskanie sztangielek prosto 4 serie (12,10,8,6)
- wyciskanie w skosie głową w górę 4 serie (12,10,8,6)
TRICEPS
- wyciskanie francuskie siedząc 3 serie (12,10,8)
- wyciskanie francuskie leżąc jednorącz 3 serie (12,10,8)
- wyciskanie francuskie leżąc 3 serie (12,10,8)
- prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 3 serie (12,10,8)
Wtorek: WOLNE
Środa:
PLECY
- wiosłowanie 4 serie (12,10,8,6)
- podciąganie końca sztangi w opadzie 4 serie (12,10,8,6)
- martwy ciąg 4 serie (12,10,8,6)
BICEPS
- uginanie ze sztangą 3 serie (12,10,8)
- uginanie ze sztangielkami 3 serie (12,10,8)
- uginanie ze sztangielkami (uchwyt młotkowy) 3 serie (12,10,8)
- uginanie ze sztangielkami siedząc w skosie 3 serie (12,10,8)
Czwartek: WOLNE
Piątek:
BARKI
- wyciskanie sztangi sprzed głowy(siedząc) 3 serie (12,10,8)
- wyciskanie sztangi zza głowy(siedząc) 3 serie (12,10,8)
- unoszenie sztangielek w opadzie tułowia(siedząc) 3 serie (12,10,8)
- unoszenie ramion w przód ze sztangą 3 serie (12,10,8)
- szrugsy 3 serie (12,10,8)
NOGI
- przysiady 4 serie (12,10,8,6)

Sobota i Niedziela : WOLNE

Z góry dziękuje! :)

Ciężki trening to dobry trening!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2061 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 32316
A co jest złego w gotowcach bo nie rozumiem? Plan który podałeś jest beznadziejny, na nogi masz 1 ćwiczenie a na biceps 4, coś tu jest nie tak... W twoim wypadku robienie partii raz w tygodniu mija się z celem.
http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862 czytaj z naciskiem na MIT 4
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 285
Mam do dyspozycji ławeczkę gryf sztangielki i drążek, dlatego też proszę o jakieś ćwiczenia.

Z tego co wyczytałem to mam ćwiczyć każdą partie codziennie, małe partie (6-10 powtórzeń) duże partie (6-12 powtórzeń) .

Cwiczyłem juz FBW(miesiąc), ale szczerze mówiąc nie miałem na nim dużych przyrostów dlatego też z niego zrezygnowałem , na tym treningu co wystawiłem w bicepsie wzrosło 3cm, a w klacie 10cm, może to i nie możliwe, ale efekty były, a teraz ich już nie ma, dlatego prosiłem o jakieś ćwiczenia. Jestem żółtodziobem jeśli chodzi o ćwiczenia i ilość powtórzeń.

Prosił bym was o podanie jakiegoś gotowca. Zmieniłem zdanie o nich po tym co przeczytałem. Myślę ,że dlatego miałem złą opinie o nim bo jak czytałem po innych forach to ludzie się różnie wypowiadali.

Czekam na waszą szybką i dobrą pomoc. Z góry dziękuje mam nadzieje, że mnie nie zawiedziecie :)

Zmieniony przez - cbq w dniu 2012-02-03 21:52:01

Ciężki trening to dobry trening!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Początek na siłce- czy inwestować w suple

Następny temat

Plan treningowy masa do oceny

Witamina C, aktywność ficzyczna - funkcje, dawkowanie Witamina C, aktywność ficzyczna - funkcje, dawkowanie Priyanka Vaishya - otrzymała tytuł "Strongman Of India" Priyanka Vaishya - otrzymała tytuł "Strongman Of India" Najlepiej rokujące zawodniczki Bikini Fitness wg Kasi Dmochewicz Najlepiej rokujące zawodniczki Bikini Fitness wg Kasi Dmochewicz Dziewczyna zgłasza pobicie przez trenera z Trójmiasta! Dziewczyna zgłasza pobicie przez trenera z Trójmiasta! Ciemna strona kulturystyki – czy może ona zniszczyć życie? Ciemna strona kulturystyki – czy może ona zniszczyć życie? Probiotyki i prebiotyki w diecie sportowca Probiotyki i prebiotyki w diecie sportowca Kulturyści, których zabiła farmakologia? Kulturyści, których zabiła farmakologia? Karol Kasprzyk - ocena sylwetki Karol Kasprzyk - ocena sylwetki