SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Proszę o pomoc i szybko rade.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 433

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 285
Witam. A wiec na początek zapoznam was ze sobą i swoimi celami. A wiec celem jest masa. A teraz coś o mnie:
Wiek: 16
Waga: 71kg
Wzrost: 179cm
Dieta: Staram się utrzymywać
Powód zmiany treningu jest taki ,iż nie widzę żadnych przyrostów wszystko stoi w miejscu(ćwiczę ok. 2 miesięcy).
Potrzebuje żebyście mi podali jakieś ćwiczenia których nie ćwiczę, a niestety np. przy klacie nie ćwiczę dolnej części. I pomogli z łączeniem treningu, dokładniej co łączyć np. klata, triceps bądź plecy,biceps.

Diete staram się utrzymywać, ale chodzę do szkoły i nie jest to łatwe. Gdyż mamy tylko jedną przerwę 15minutową, a reszta to 5 minutowe. Szkołą jest bardzo duża wiec za bardzo na 5 nie dam rady jeść , ale staram się. Do szkoły biorę 100g ryżu z jakimś dodatkiem + jakiś warzywa i codziennie jogurt, czasem biorę owsiankę bądź ser biały z mlekiem. Rano na śniadanie jadam 100g płatków bądź owsianki , po powrocie ze szkoły ( godz. 15:40-16:00) jadam 100g ryżu z piersią z kurczaka + warzywa, (godzinka przerwy), trening , (godzina przerwy)po treningu jadam ser biały , jajka , bądź owsiankę , no i przed snem zawsze coś zjem. Dieta nie jest idealna, ale zawsze jakaś jest. Staram się trzymać tak jak wypisałem ;) W ciągu dalszym proszę o propozycje treningu i pomocy jak dzielić ćwiczenia ( np. klata, biceps) no i dodatkowe ćwiczenia.

Przysiad 40-50-55-60 , Martwy ciąg 60-70-75-80 , Wyciskanie 50-55-60-65(czasem 70)

PS. Nie chcę gotowca



A oto rozpiska:


Poniedziałek:
KLATA
- wyciskanie prosto 4 serie (12,10,8,6)
- wyciskanie sztangielek prosto 4 serie (12,10,8,6)
- wyciskanie w skosie głową w górę 4 serie (12,10,8,6)
TRICEPS
- wyciskanie francuskie siedząc 3 serie (12,10,8)
- wyciskanie francuskie leżąc jednorącz 3 serie (12,10,8)
- wyciskanie francuskie leżąc 3 serie (12,10,8)
- prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 3 serie (12,10,8)
Wtorek: WOLNE
Środa:
PLECY
- wiosłowanie 4 serie (12,10,8,6)
- podciąganie końca sztangi w opadzie 4 serie (12,10,8,6)
- martwy ciąg 4 serie (12,10,8,6)
BICEPS
- uginanie ze sztangą 3 serie (12,10,8)
- uginanie ze sztangielkami 3 serie (12,10,8)
- uginanie ze sztangielkami (uchwyt młotkowy) 3 serie (12,10,8)
- uginanie ze sztangielkami siedząc w skosie 3 serie (12,10,8)
Czwartek: WOLNE
Piątek:
BARKI
- wyciskanie sztangi sprzed głowy(siedząc) 3 serie (12,10,8)
- wyciskanie sztangi zza głowy(siedząc) 3 serie (12,10,8)
- unoszenie sztangielek w opadzie tułowia(siedząc) 3 serie (12,10,8)
- unoszenie ramion w przód ze sztangą 3 serie (12,10,8)
- szrugsy 3 serie (12,10,8)
NOGI
- przysiady 4 serie (12,10,8,6)

Sobota i Niedziela : WOLNE

Z góry dziękuje! :)

Ciężki trening to dobry trening!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2061 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 32316
A co jest złego w gotowcach bo nie rozumiem? Plan który podałeś jest beznadziejny, na nogi masz 1 ćwiczenie a na biceps 4, coś tu jest nie tak... W twoim wypadku robienie partii raz w tygodniu mija się z celem.
http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862 czytaj z naciskiem na MIT 4
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 285
Mam do dyspozycji ławeczkę gryf sztangielki i drążek, dlatego też proszę o jakieś ćwiczenia.

Z tego co wyczytałem to mam ćwiczyć każdą partie codziennie, małe partie (6-10 powtórzeń) duże partie (6-12 powtórzeń) .

Cwiczyłem juz FBW(miesiąc), ale szczerze mówiąc nie miałem na nim dużych przyrostów dlatego też z niego zrezygnowałem , na tym treningu co wystawiłem w bicepsie wzrosło 3cm, a w klacie 10cm, może to i nie możliwe, ale efekty były, a teraz ich już nie ma, dlatego prosiłem o jakieś ćwiczenia. Jestem żółtodziobem jeśli chodzi o ćwiczenia i ilość powtórzeń.

Prosił bym was o podanie jakiegoś gotowca. Zmieniłem zdanie o nich po tym co przeczytałem. Myślę ,że dlatego miałem złą opinie o nim bo jak czytałem po innych forach to ludzie się różnie wypowiadali.

Czekam na waszą szybką i dobrą pomoc. Z góry dziękuje mam nadzieje, że mnie nie zawiedziecie :)

Zmieniony przez - cbq w dniu 2012-02-03 21:52:01

Ciężki trening to dobry trening!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Początek na siłce- czy inwestować w suple

Następny temat

Plan treningowy masa do oceny

Alain Ngalani wojownik, któremu nie przeszkadzają duże mięśnie Alain Ngalani wojownik, któremu nie przeszkadzają duże mięśnie Trenujesz, trzymasz dietę? Seks też jest ważny! Trenujesz, trzymasz dietę? Seks też jest ważny! Phil Heath zdradza ile kosztuje jego dieta Phil Heath zdradza ile kosztuje jego dieta 8 rzeczy, których nie powinno się robić po treningu na siłowni 8 rzeczy, których nie powinno się robić po treningu na siłowni Kontuzja, grzać czy chłodzić miejsce bólu? Kiedy robić okłady Kontuzja, grzać czy chłodzić miejsce bólu? Kiedy robić okłady 17 wskazówek jak zmienić swoje fit-życie w koszmar 17 wskazówek jak zmienić swoje fit-życie w koszmar Nie żyje Kinga Kęsik (Szweda) Nie żyje Kinga Kęsik (Szweda) Jak rozpocząć randkowanie na siłowni Jak rozpocząć randkowanie na siłowni