SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Proszę o ocenę treningu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 979

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1231
Witam. Do tego czasu trenowałem ten obwód http://tv.sfd.pl/Trening-w-domowych-warunkach-wersja-trudniejsza,odcinek,20.aspx  ale jakiś większych efektów nie było, więc postanowiłem ułożyć sobie trening. (kierowałem się ćwiczeniami na masę) Uprzedzam że może być do niczego i proszę o poprawę.

Poniedziałek: klatka-triceps
klatka:
-wyciskanie sztangi na prostej ławeczce 12-10-10
-pompki klasyczne 12-10-8

triceps:
-pompki w podporze tyłem 10-8-8
-prostowanie ramion ze sztangielką w opadzie 6-6-6
-ew. pompki z wąskim ust rąk ręce wzdłuż tułowia 8-6-6

środa: plecy-biceps
plecy:
-wiosłowanie sztangą w opadzie 10-10-8
-podciąganie się na drążku szerokim nachwytem 5-5

biceps:
-uginanie ramion ze sztangą stojąc 8-8-6
-uginanie hantli w podporze o kolano 10-8-8
-podciąganie się podchwytem 5-5

piątek: nogi+barki
nogi:
łydki:
-wspięcia na palce na jednej nodze 15-12
uda:
-wykroki 20 powtórzeń
-przysiady 15-12-10
barki:
wyciskanie sztangi w siadzie sprzed głowy 8-8-6

ew.
sobota: brzuch+przedramiona
przedramiona:
-zginanie nadgarstków ze sztangą/hantlom podchwytem 10-8
brzuch:
-brzuszki 20-15-15
-spięcia 8-6-8
-podciąganie nóg pod klatkę w zwisie na drążku 5-5-5


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15

Waga: 53

Wzrost: 164

Cel treningowy: przybrać trochę masy a później rzeźby

Staż treningowy na słowni: w domu 6 miesięcy

Uprawiane inne sporty: piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławeczka i sztanga zrobiona przez siebie, drążek i hantelka

Dieta: jestem w trakcie jej układania

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: narazie nie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
Zrób sobie FBW bo chudy jesteś, może być jeden zestaw, pilnuj odzywiania, na plany dzielone moim zdaniem za szybko.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1231
Ale tak ogólnie to jak trochę przytyje to może być ten trening??????
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
Trening się nie nadaje zupełnie.

Trochę mało 3 dni na klasycznego splita ale na razie to FBW proponuje zrobić na samych złożonych ćwiczeniach i pilnować odzywiania.

Zmieniony przez - Viren w dniu 2010-10-28 19:57:15
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1231
To co jest źle w tym treningu???? nie chodzi mi tylko o mase tylko tak żeby ogólnie ćwiczyć.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
Cały plan jest zły, od doboru ćwiczeń przez ich ilość, ilość serii.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1231
A czy mógłbyś mi go poprawić, bo sam już go lepiej nie zrobię. plis
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
Plan dzielony to bardzo słaby pomysł, szczególnie z takim sprzętem.

Brakuje podstawy masy i siły na FBW przy odpowiedniej diecie i regeneracji ładnie pójdzie.



Zmieniony przez - Viren w dniu 2010-10-28 20:12:37
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1231
A jak zrobić plan FBW? z tyc ćwiczeń????
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
Przysiady z obciążeniem 4s
Podciąganie na drążku 4s
Wyciskanie sztangi poziomo lub pompki z nogami wyżej 3s
Wyciskanie sztangielek siedząc na barki 2s
Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc 2s
Pompki w podporze tyłem 2s

Zakres powtórzeń 12-6, 3x w tygodniu.



Zmieniony przez - Viren w dniu 2010-10-28 20:16:43
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1231
Aha. Dzięki. A czy będą efekty???? I po jakim czasie???
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plecy - masa

Następny temat

Trening Na Redukcję.

Jem mało a waga stoi w miejscu, w czym problem? Jem mało a waga stoi w miejscu, w czym problem? Ranking IFBB 2018 - Bikini Fitness Ranking IFBB 2018 - Bikini Fitness Co powoduje choroby serca, tłuszcze, cholesterol a może białka zwierzęce? Co powoduje choroby serca, tłuszcze, cholesterol a może białka zwierzęce? Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Chlebek bananowy z orzechami Chlebek bananowy z orzechami 7 przykazań stosowania węglowodanów 7 przykazań stosowania węglowodanów Ciasto z rabarbarem - wersja light Ciasto z rabarbarem - wersja light