SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Proszę o ocenę diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 894

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5035
Ogólne informacje o mnie

Płeć: dziewczyna
Wiek: 15 lat
Wzrost: 165cm
Waga: 61kg

przez jakieś 2 miesiące trzymałam diete 1800kcal ale źle się czułam przy takiej ilości węgli, pozatym ciężko z kasą dlatego musiałam odpuścić sobie taką ilość jedzenia.
Teraz staram się jeść ok 1450kcal
120-130g białko
80-100g tłuszczy
20-50g węgli
Czuję się przy tym lekko i nie jestem wogóle głodna między posiłkami tylko nie mam pewności czy dobrze komponuję posiłki.
Moim celem jest ogólna poprawa sylwetki, siły i wytrzymałości.

Przykładowa micha na następne 3 dni










Rozpiska Tygodnia





Odkąd weszłam na 1450kcal (ok.2tygodnie) wyrównałam trochę brzuch, wyrobiłam siłowo mięśnie, biegam już 80min bez przerwy i mam chęć żeby rozwijać się dalej w tych kierunkach

Zmieniony przez - 123456987 w dniu 2012-03-04 18:28:42
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
z jakiego powodu takie niskie spozycie ww? nie jest to najlepszy pomysł ww podbił bym jednak do tych 120g poza tym w diecie nie ma warzyw na dłuższą mete możesz dorobić sie problemów ze zdrowiem

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5035
Zauważyłam że po węglowodanowym posiłku bolał brzuch i nic mi się nie chciało. Na początku tego nie powiązałam ze sobą ale potem bardziej zwróciłam na to uwagę i jestem pewna że to był powód. Do szkoły biorę warzywa (prawie 400g ) i zamiast suszonych owoców tak jak kiedyś robiłam, podjadam sobie warzywa. Do śniadania też sporo dokładam. Myślę że nie mam za mało ich.
Rozumiem że węgle są potrzebne organizmowi tak samo jak białko i tłuszcze ale wogóle nie mam ochoty ich jeść...
Tak pozatym miska w miare czysta?

Jeszcze dwa pytania na które nie znalazłam odpowiedzi.
1.Myslałam nad kupnem jakiegoś białka żeby po treningu brać to chodzi o to że włokna mięśniowe się szybciej regenerują i łatwiej zbudować masę mięśniową tak? tylko nie mogę się zdecydować które. Możesz polecić takie które się opłaca? To znaczy żeby starczyło na długo i było w przystępnej cenie.

2.Jakie są skutki nie zjedzenia węgli po posiłku? Nie uzupełnię w ten sposób glikogenu w mięśniach to wiem ale co związku z tym? Masa mięśniowa się będzie rozpadać, brak energi czy co?

Dzięki za zainteresowanie się moim tematem


Zmieniony przez - 123456987 w dniu 2012-03-05 07:58:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
zróbmy tak na początek skomponuj diete z 70g ww

1 możesz kupić wpc jakieś masz olimp w przystępnej cenie
2 w skrócie to zalezy od całości kcal diety jaki bedzie skutek więc dużo pisania w tej chili moge tyle napisać

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5035
Chyba o to białko chodzi.
http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Whey_Protein_Complex_100-opis1372.html
Będę brać 2x w tygodniu po treningu. Tam jest 62 porcje to mam na 6-8 miesięcy chociaż myślę że w najbliższym czasie będą 4 treningi w tygodniu to i tak na długo wystarczy.

Dieta na środę ze zwiększoną ilością węgli.


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
lepiej wale uwzględni te warzywa wątróbka 1 raz w tyg

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5035
Wątróbki jednak nie będzie w środę babcia zużyła na dzisiejszy obiad dla nich. Zrobiłam już na jutro kurczaka. Ok wliczam warzywa.


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5035
Myślałam żeby nie jeść banana jako przedtreningowy tylko do obiadu dodać jakieś 20-30g ryżu brązowego. Lepiej 15min przed treningiem węgle proste czy 2 godziny przed złożone?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
zarówno w przedtreningowym źródło białka jak i w potreningowym to co podałaś nie jest idealne lepiej dać ww do obiadu

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5035
Chciałabym zamienić kurczaka na indyka albo czerwone mięso ale to trochę kosztuję (czasami się udaje naciągnąć wujka) Mam tylko 50zł kieszonkowego+ to co sobie dorobię czyli ok 60-100zł na jedzenie. Poza jajkami, warzywami, tuńczykiem i twarogiem wszystko sama musze kupować.
Dałam 40g brązowego ryżu do obiadu wyszło 1456 kcal, 130g białka, 69g tłuszczy i 75g węglowodanów.
Zobaczymy jak to będzie po dodaniu węgli do diety. Wypcha brzuch, a może będzie normalnie


Mam 100zł odłożone to białko zamówię za tydzień jak wujek pożyczy albo w przyszłym miesiącu to będzie lepsze źródło białka po treningu

Jakbym wrzuciła swoje zdjęcie to powiedziałbyś jakim jestem typem? Endo, ekto a może mezo? I czy mam sie redukować, masować czy poprostu zdrowo odżywiać? Z tym mam największy problem. Nie mogę się zdecydować.

Zmieniony przez - 123456987 w dniu 2012-03-06 12:27:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5035
Zmieniona miska na dziś. Skończył się twaróg i jaja trzeba było pozmieniać. Białko praktycznie z samego kurczaka... ale jest też rybka na noc. Węglowodanów 75g w tym 30 z warzyw więc nie jest najgorzej (tak myślę).





Zmieniony przez - 123456987 w dniu 2012-03-07 11:18:31
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

LATO już niedługo !!!

Następny temat

Wyrzeźbienie-bez siłowni