SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prostowanie włosów u chłopaka

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 530

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 71 dni Przeczytanych tematów 42
Siema mam pytanie otóż mam lekko kręcone włosy i kiedy tak dla żartów wyprostowalem sobie włosy na imprezę i znajome powiedziały że dobrze mi w takich włosach. Teraz po roku czasu zastanawiam się jak można wyprostować włosy tak na chociażby 2 dni żeby nie były że w domu są ładne proste a jak wyjdę na miasto to zaczną mi się kręcić od nowa (używam szczotki prostujacej) jakies rady?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 126 Napisanych postów 501 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 171079
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1167 Napisanych postów 3688 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 179366
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6712 Napisanych postów 59975 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 489987
Boże
1

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3451 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
Prostowanie keratynowe

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7363 Napisanych postów 105789 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1187845
krzykacz
Boże


Ty to pewnie nie masz włosów nie wiesz jaki to ból

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1682 Napisanych postów 46616 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 470523
Ja wiem że teraz sporo się zmienia ale jednak trochę to dziwne żeby facet sobie włosy prostował, jak masz to robić to znaczy że masz dłuższe włosy jeśli kręcone Ci się nie podobają to wystarczy je trochę skrócić ale oczywiście to Twoja sprawa

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 71 dni Przeczytanych tematów 42
Odpowiadając wszystkim co mówią że to dziwne żeby facet prostowal włosy argumentuje to tym że środek grzywki mi spada i robi mi się rynna taka z włosów. Rano jak wstaje i potrzebuje się szybko ogarnąć to zawsze wyrywam dobie przy tym włosy bo sie zaplątują. A jak jestem gdzieś na mieście na imprezie czy cos to wszystko ładnie włosy są ułożone na poczatku imprezy a pozniej wyglądam jak ostatni menel. I dodam że jak jestem po fryzjerze to Maks 1.5 tyg i od nowa wszystko (rynna z grzywki zaplatywanie włosów tylko z taką różnica że boki są krótsze) wiec to nie jest tak że prostuje włosy bo jestem z tego pokolenia z chłopaków co przesadnie dbają o siebie po prostu chce żeby układanie włosów mi zajęło 5 min a nie 20 min. Uprzedzam jeszcze to że na lyso się nie obetne bo już raz tak zrobiłem no i nie pyklo xD
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1167 Napisanych postów 3688 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 179366
Mam kumpla który ma typowy typ urody indianina i oczywiście włosy mega dlugie proste ( do pasa ) prostuje od zawsze i dba i nie ma w tym nic dziwnego bo skoro chce mieć długie i ladne to trzeba dbać .A wlosy ma takie że nie jedna laska mu zazdrości :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3451 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
To zrob prostowanie keratynowe, to trwaly sposób. Natomiast jesli włosy się plącza, to byc moze potrzebuja odpowiedniej pielęgnacji lub innego - fachowego strzyzenia.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 126 Napisanych postów 501 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 171079
Po prostu ścinaj się na krótko, to będziesz miał luz z włosami przez miesiąć, dwa.
Ja tak zacząłem robić, bo dłuższa fryzura wymagała u mnie regularnego poprawiania (mimo prostych włosów).
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cellulit!