SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prosba o ocene treningu

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1430

...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez rion10 z działu Trening dla początkujących. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 64 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 861
Witam,chwilo ćwicze w domu z braku funduszy i chciałbym żebyście mi doradzili co tutaj moge zmienic mam do wykorzystania drązek hantel 10kg plecak cegly z piwnicy :p i wlasna mase,dalsza część mojego tematu jest tutaj :

http://www.sfd.pl/Megace_z_kreatyną_+_trening+dieta-t1140900.html#post1

ale z treningiem zostalem skierowany do tego dzialu.

1. 15 pompek x3
2. 20 przysiadów z plecakiem 10kg x3
3. 8 podciągnieć na drążku szerokim nad chwytem x3
4.15 spięc brzucha x3
5. triceps pomiedzy dwoma krzeslami z nogami prosto 12x 3
6.biceps hantelek 10kg 15 x 3
7.nie pamietam jak to sie nazywa,stawanie na palcach na lydki 10x3

chciałbym żebyście mi doradzili co moge zmienić w treningu


Zmieniony przez - Marakash w dniu 2017-02-10 00:36:27
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 339 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 11986
A na czym ci zależy? Co jest twoim celem? Jeśli tego nie sprecyzujesz, to tak jak by stawiać pytanie--> noga czy ręka :) ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 64 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 861
masa potem rzeźba,ale w moim przypadku idzie jedno z drugim :P

chciałbym najwiekszy nacisk postawic na biceps i triceps żeby chociaz te 36cm wylapać ale żeby przy okazji nie wyglądać jak bocian.


Zmieniony przez - Marakash w dniu 2017-02-10 16:04:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 339 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 11986
No to dodaj po 1 dodatkowym ćwiczeniu na te partie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 64 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 861
a jakie ćwiczenia proponujesz z wykorzystaniem drążka,hantli lub własnej masy?zwiększyć ilość powtórzeń czy ilość serii?zmienić coś w tym treningu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 64 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 861
może ktoś wkońcu mi odpisać i ocenić ten trening,dodałem wymiary,diete,rozpiske,ankiete,styl zycia,cel,i w h .. innych rzeczy a nie dostalem zadnej odpowiedzi,chce zacząć wkoncu znowu cwiczyc a niemoge bo nikt niechce mi udzielic konkretnej odpowiedzi no ludzie..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 824 Napisanych postów 28452 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 241862
ogarnij się. Sądzisz ze ludzie nie mają życia prywatnego i czekają na Ciebie 24h na forum?

Podstawa planu może być. Ja bym zmienił przysiad z plecakiem na:
-wykroki + przysiad bułgarski. Oba ćwiczenia z tym plecakiem. Przysiady klasyczne to ćwiczenie dobre jak się ma trochę cięzaru,bez tego nie jest aż tak efektywne,bo można machać naprawdę spore ilości.
Do podciągania możesz dodac inverted rows
Pompki jeśli stanowią wyzwanie mogę zostać,jeśli nie to zmień na cięższą formę,np na trzech krzesłach. Możesz też dorzucić inną formę,np dipsy lub z nogami na podwyższeniu
i ten brzuch...efektywniejsze będą: plank, russian twist czy scyzoryki. Wybierz któreś z tego.
1

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 64 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 861
QUEBLO
ogarnij się. Sądzisz ze ludzie nie mają życia prywatnego i czekają na Ciebie 24h na forum?
.


nie nie sądzę tak ,ale od napisania posta minęło 18h ,jest tutaj wiele użytkowników a nie jeden,wyswietlen 100 ,odpowiedzi zero.
ale mniejsza o to.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 64 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 861
o taką odpowiedz mi chodziło krótko konkretnie i na temat,wielkie dzięki!
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 64 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 861
aktualnie jade na takim treningu:

1. Drążek szerokim nachwytem 10 x 3 - Plecy

2. Pompki z szeroko rozstawionymi dłońmi 20 x 3 - Klatka

3. Wykroki z 10kg plecakiem 20 x 3 Uda

4. plank 20 x 3 - Brzuch

5. Ręce między dwoma krzesłami nogi ugięte ramiona kąt 90stopni 20 x 3 - Triceps

6. Hantelek 10kg po 20 na ręke x3 - Biceps

7.stawanie na palcach 20 x 3 - łydki

8.podnoszenie hantli samą dłonią - Przedramiona

może być?dopóki nie kupie karnetu muszę robić co mogę w domu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 824 Napisanych postów 28452 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 241862
pierwsze 4 ćwiczenia możesz nawet w 4-5 seriach robić. W końcu to duże mieśnie i potrzebują nieco więcej niż małe mięśnie.
Plank daj na sam koniec.
1

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nowinki z Anglii,treningi vlogi, gotowanie

Następny temat

Cialo