SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prosba o ocene planu.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 544

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 113 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2197
Czesc,cwicze tym planem:
A
Nogi: Przysiad ze sztangą na barkach. 3s.
Plecy: Wiosłowanie sztangą. 3s.
Klatka: Wyciskanie sztangielek, skos górny. 3s.
Barki: Wyciskanie żołnierskie. 2s.
Biceps: Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem. 2s.
Triceps: Wyciskanie sztangi na ławce w wąskim uchwycie. 2s.
Brzuch: Unoszenie nóg w zwisie na drążku, bez opuszczania nóg. 3s

B
Plecy: Martwy ciąg na ugiętych nogach. 3s.
Nogi: Wykroki ze sztangą. 3s.
Plecy: Podciąganie na drążku do klatki. 2s
Klatka: Wyciskanie sztangi na ławce poziomej leżąc./ Pompki na poręczach. 3s.
Barki: Arnoldki. 2s.
Biceps: Uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc uchwyt młotkowy. 2s.
Triceps: Wyciskanie francuskie sztangi leżąc. 2s.
Brzuch: Skłony tułowia na ławce rzymskiej. 2s.

I prosze o pare porad,otóż nie wiem czy na barki nie dać 3 serie?Jak patrzylem po innych planach to tez widziałem ze na duze miesnie sa 4 serie a nie 3,jak wy radzicie?Czy kaptury sa rozwijane w tym planie,nigdy nie widzialem kapturów robionych w fbw i tez sie zastanawiam czy dwugłowe będa leciały do przodu przez przysiady i martwy ciag.To chyba na tyle.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
proszę uzupełnić ankietę działu:
http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html
Zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, treningu przygotowanego przez naszych trenerów.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 43 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3212
Ja wyznaję zasadę 4 serii na duże partie i 3 na małe partie mięśniowe. To jednak zależy od preferencji, stażu czy też celu. Nie wypełniłeś ankiety więc nic o Tobie nie wiemy. Co do kapturów to szczerze mówiąc u mnie rosną dość proporcjonalnie właśnie przy treningu FBW. Jeśli jednak widzisz, że masz bardzo słabo rozwinięte kaptury możesz coś dorzucić, jednak wg. mnie nie ma takiej potrzeby
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 113 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2197
Staż to okolo 6 miesiecy mam 18 lat 188 cm i 70 kg robie mase,mam siłownie w domu czyli ławeczka sztanga stojaki hantle +porecze do podciagania.Na następnym treningu zrobie te 4 serie na duze i 3 na małe,wiem ze na kaptury działa martwy ciąg i jak robie przysiady to tez chyba pracują kaptury nie?Bo wlasnie jak je robie to dosyc mocno czuje kaptury przy wykrokach tez,ale nie wiem czy to ból od sztangi czy ich praca.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 43 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3212
Możliwe, że po prostu sztanga, którą opierasz na barkach przy przysiadach uwiera cię gdzieś tam po kapturach. Szczerze powiem Ci, że mnie takie bóle przy przysiadach czy wykrokach nie łapały, zwróć uwagę na technikę ćwiczeń. Możliwe, że jest dobra, bo każdy nieco inaczej czuje mięśnie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 113 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2197
Jak brałem mniejszy cieżar to nie bolało,dlatego mysle ze to przez to ze jestem chudy sztanga jest ciezka i mnie uwiera.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW do oceny

Następny temat

Masa i planowane stary na 2015r

Postanowienie noworoczne, jak wytrwać? Postanowienie noworoczne, jak wytrwać? Dagmara  Dominiczak - ocena sylwetki Dagmara Dominiczak - ocena sylwetki Ania Karcz i nowy członek rodziny Ania Karcz i nowy członek rodziny Węglowodany: uzależnienie od słodyczy Węglowodany: uzależnienie od słodyczy Jak unikać kontuzji? Jak unikać kontuzji? Najgorsze i najlepsze prezenty dla kulturysty i zawodniczki fitness Najgorsze i najlepsze prezenty dla kulturysty i zawodniczki fitness Monika Bodalska i jej pierwszy raz! Monika Bodalska i jej pierwszy raz!  Carb Cycling - Rotacja węglowodanami w praktyce Carb Cycling - Rotacja węglowodanami w praktyce