logo
zamknij zamknij

Program 100 pompek , 300 brzuszków i 300 przysiadów.

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4334

0 5 0
napisał(a)
Sagir222
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 376
Witam ostatnio znalazłem ciekawe programy ćwiczeni wymienione w temacie.
Mam parę pytani :
1.Jakie są efekty po tych treningach ?
2.Czy jest dość duży przyrost siły ?
3.Czy jeszcze dodać coś do tych ćwiczeń ?

Wzrost:180cm
Waga:100kg
Staż:6 miesięcy
Ostatni plan treningowy:FBW
Cel:Siła
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
młody wilku
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 458 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3029
po pierwsze nie jestem pewien czy jest to dobre po drugie jezeli chcesz tak cwiczyc to rozdziel to na serie bo watpie zebys zrobił 100 pompek i 300 brzuszków na raz
napisał(a)
Sagir222
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 376
napisał(a)
nowakxyz1
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7475
Na pewno zwiększ się wytrzymałość ogólna, ale wątpię czy przeciętny człowiek chodzący na siłkę niezbyt długo wykona 300 przysiadów lub brzuszków nawet w kilku seriach, do tego treningu trzeba się przyzwyczaić. Trening wytrzymałościowy to również bardzo dużo samozaparcia.
napisał(a)
messsi
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2061 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 32316
http://potreningu.pl/artykuly/449/program-100-pompek-50-podciagniec---
Chcesz siłę? Musisz pracować z obciążeniem...

Zmieniony przez - messsi w dniu 2012-03-17 19:52:55
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PLAN DO OCENY

Następny temat

plan do oneny

Wady i zalety treningu dzielonego: partia raz w tygodniu

Jarmuż - co w sobie kryje?

“Wielki” trening Aliny i Alusi!

3 ćwiczenia idealne pod BJJ i nie tylko

Zapraszamy na Debiuty PZKFiTS 2018

Stephanie Davis w Polsce

Kolejność wykonywania ćwiczeń a rozwój mięśni

ZAPRASZAMY NA DEBIUTY 2018 ESP EUROPE SPORT POWER - 17-18.02.2018