SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Profesjnonalna suplemencja

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 627

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 35
Witam!!!
Interesuje się bieganiem od dłuższego czasu głównie średnimi dystansami, a dokładniej 800m i 1000m. W połowie maja mam zawody czyli za jakieś 2 miesiące, chciałbym pobiec maksymalnie dobrze. Chce rozpocząć mocniejsze treningi(do tej pory robiłem wytrzymałość, teraz poprawie wytrzymałość beztlenową i siłę) i bardziej zająć się suplemencją. Z treningami sobie poradzę, mam trenera, plany treningowe itd., ale potrzebuje porady w ramach suplemencji, fundusze mam w zasadzie nieograniczone więc z tym nie będzie problemu, ale nie wiem co brać by wyszło to maksymalnie efektywnie, uważam że z pewnością powiniem brać to:
http://www.vitaland.pl/produkt.asp?nl_product_id=1371 (spójrzcie jeśli możecie)

Do tego myślałem żeby jakąś kreatyne ale nie jestem pewien czy to dobry pomysł, bo słyszałem że łydki strasznie puchną.
Jeśli już będę brał to właśnie tą:

http://www.vitaland.pl/produkt.asp?nl_product_id=902

Nie wiem czy dobrze wybrałem, dlatego bardzo was proszę doradźcie jeśli źle

Moje wymiary:
190cm
70kg

Pozdrawiam i z góry dzięki za odp
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 252 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4355
Tak te bajki o łydkach tez slyszalem chociaz nigdy niewidzialem.... A jesli o kreatyne chodzi, to jesli juz brac (a jesli trenujesz takie dystanse to niewiem czy to najlepszy wybor ) to bierz jabłczan kreatyny. Zwyklego mono Ci nie polecam (poczytaj, troche artów o tym jest).
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3345
Kreatyna nawadnia mięśnie więc mięśnie troche zwiększą objętość, ale i ich wydolność się zwiększy;]. Jest to suplement obowiązkowy ale dopiero w troche późniejszym etapie kariery sportowej. To znaczy nic by się nie stało jakbyś teraz ją wziął, wręcz przeciwnie zyskałbyś sporo ale gdy weźmiesz ją na przykład w przyszłym sezonie gdy już osiągniesz pewną stagnacje w wynikach efekty będą dużo lepsze:. No i jak powiedział kolega wyżej Jabłczan będzie dużo lepszy niż mono.

Ja bym polecał:
1. Dobry preparat witamin i minerałów przeznaczony dla sportowców. Np. Vitamin multiple sport firmy Olimp lub special two firmy Now.
2. Tłuszcze wielonienasycone Omega 3 (na przykład Tran lub Gold Omega 3 z Olimpu)
3. Lecytyna
4. ALC
5. Żeń szeń (przyjmowany okresowo)
6. Pyłek pszczeli:)
7. Carbo - podczas treningu
8. Dobra woda mineralna, wysoko zmineralizowana np: Muszynianka, Kryniczanka, Piwniczanka. Nie pij tych "prawie" destylowanych wód jak Żywiec zdrój

Suplementy powyżej zwiększą twoją sprawnośc fizyczną a przy okazji umysłową. Mówisz że masz duży budżet więc się nie ograniczałem:p

Za rok postaw na Kreatyne, zastrzyki z witaminą B12, L-karnityne itp. (chodź l-karnityne możesz wcześniej). Teraz postaw nie tyle na suplementy co na dobrą dietę:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

prosze o rade

Następny temat

odpuszczenie 1 tyg treningów co teraz???????