SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Problemik .

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 528

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

18 lat

Waga

72 kg

Wzrost

179 cm

Cel treningowy

Masa mięśniowa

Staż treningowy na siłowni

Rok z przerwami, bez przerwy to 4 miesiące.

Uprawiane inne sporty

Piłka nożna.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Hantle, sztanga, i własna wyobraźnia .

Dieta

Wysokobiałkowa

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Brak

Ostatnio przerabiany plan

Split 3 dniowy

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Brak
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43038 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Otóż chciałem tutaj opisać swój problem, ćwiczę 4 miesiące standardowym splitem w oparciu o masę mięśniową, pn - klatka,triceps, śr-plecy,biceps, pt - barki,przedramiona, na nogi mam piłkę nożną. No i tu jest problem. Nic a nic się nie poprawiłem, dietę mam, staram się co dzień dostarczyć do żołądka 100 g białka i 300 g węglowodanów, no ale widzicie nie rosnę, jedyna partia która mi urosła to klatka, z tego jestem na prawdę zadowolony, ale ramiona ? szkoda gadać . Co może być nie tak ? co mogę jeszcze dodać to to, że biceps i triceps jakby się mocniej zarysował, ale nie urósł, a nawet śmie twierdzić że zmalał ;c . czy może to być przyczyna ćwiczeń ? robiłem na biceps i triceps po 3 serie 3 ćwiczeń, co daje razem 9 serii . Sami pewnie wiecie że taki regres nie sprzyja motywacji do ćwiczeń, chciałbym aby ktoś kto ma jakieś doświadczenie się tu wypowiedział .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1280 Napisanych postów 24356 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 356941
Dostęp do sprzętu : własna wyobraźnia . To mi się podoba.

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Nie chodzi o maksy. Tylko ciężary z jakimi ćwiczysz.

Dieta i trening kuleje. Wklej swój plan, czuje, że jest kiepski, bo nogi to podstawa, żadnych wymówek.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43038 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Poniedziałek

Klatka piersiowa
-Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 4 serie, 12,12,10,8 .
-Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej wąskim uchwytem 4 serie 12,12,10,8
-Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej 4 serie 12,12,10,8 .

Triceps
-Francuskie wyciskanie sztangi w siadzie 3 serie, 12,10,8
-Pompki w podporze tyłem, 3 serie do bólu .

Środa

Plecy
-Podciąganie na drążku podchwytem 4 serie po 15 powtórzeń,
-Podciąganie sztangi w opadzie (wiosłowanie) 4 serie 12,12,10,8.
-Martwy ciąg 4 serie 12,12,10,8

Biceps
-Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 3 serie 12,10,8
-Uginanie ramienia ze sztangielką w siadzie- w podporze o kolano 3 serie 12,10,8

Piątek

Barki
-Wyciskanie sztangi zza głowy 4 serie 12,12,10,8
-Unoszenie sztangielek bokiem w górę 4 serie 12,12,10,8
-Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 4 serie 12,12,10,8

Przedramiona
-Nawijanie obciążenia na drążek 4 serie do bólu .
-Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 4 serie 12,12,10,8.

czy aż tak źle ?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1280 Napisanych postów 24356 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 356941
Plan kiepski. Gdzie nogi? To, że trenujesz piłkę nożna nie znaczy żebyś nie trenował największej partii naszego ciała.

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): ?

Jak wygląda piłka nożna na przestrzeni tygodnia ?

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43038 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
przysiad ? jak wiesz nóg w moim treningu nie było, martwy ciąg ? 50 kg, bo tyle mam obciążenia, wyciskanie na ławce leżąc, 50 kg + gryf, piłka nożna na przestrzeni tygodnia to 2 treningi w tygodniu, plus to co sobie sam poćwiczę, jakieś biegi i tak dalej .
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43038 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Ale co w treningu jest źle ?.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1280 Napisanych postów 24356 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 356941
Będziesz musiał dokupić obciążenia. Jakieś 50 kg jeszcze dokup, na początek Ci starczy, albo siłownia. Masz stojaki? będą Ci potrzebne do przysiadów.

Twój staż 4 miesiące, lecz jesteś trochę w tyle. Zerknij na Etap 3. FBW autorstwa Ronnie.
http://www.sfd.pl/[Art]_Pierwszy_rok_treningów-t906985.html



Zmieniony przez - dudee w dniu 2013-04-15 19:42:24

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43038 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
FBW ? Jakoś mnie to nigdy nie przekonywało, zawsze wolałem splita, wygodniejszy, i nie monotonny ..
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43038 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
nigdy nie mogłem się w tym FBW połapać, a nic podobnego do splita nie przejdzie ? a stojaki załatwie .

Zmieniony przez - Hitchcock w dniu 2013-04-15 19:47:56
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 736 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15379
a wrzuc swoja diete...zobaczymy jak wyglada
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43038 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
To tak - 1 posiłek 6:00 - płatki czekoladowe 80 g, 300 ml mleka, 2 posiłek - 9:00 - 2-3 kanapki z serem lub szynką, 3 posiłek 12:00-13:00 - 2-3 kanapki z serem lub szynką, ewentualnie jakiś baton, ciastko, coś słodkiego po tym, powrót ze szkoły, 4 posiłek - 17:00 - tutaj bywa różnie, 2-3 jajka, 5-6 kromek chleba, lub standardowy obiad, ziemniaki + schabowy, 5 posiłek - 19:00-20:00 - dwa pętka kiełbasy, lub 4-5 parówek plus chleb, i w między czasie jakieś banany, jabłka, pestki słonecznika, i to chyba tyle, tak z grubsza opisane, w każdym razie staram się dostarczać jak najwięcej białka .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PLAN FBW pomoc 2

Następny temat

Co teraz?

Kreatyny ranking - najlepsza kreatyna Wspaniałe nagrody za I miejsce Ben Weider Legacy Cup Aminokwasy ranking - najlepsze aminokwasy Leksykon suplementacji: 1,3 Dimethylamylamine DMAA (geranium) Nowy etap w życiu Huberta Kulczyńskiego! Funkcje motoryczne - dlaczego są ważne? Suplementy w trakcie treningu - co możemy wykorzystać? Technika ćwiczeń - uwarunkowania anatomiczne