SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Problem ze snem na redukcji

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 409

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 175 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1865
Redukuje od pazdziernika stracilem przez ten czas 12kg (0.5kg na tydz) czyli łagodnie, nawet żadnej formy aerobów nie robie jedynie trening push pull legs(6 treningow w tyg) .Kaloryka 2700 z przewaga weglowodanow w diecie.Moglo by sie wydawac ze bezpieczne podejscie dla zdrowia i ukladu nerwowego, a jednak mam problem bo budze sie zbyt czesto, przespie 4-6h i potem nie moge juz spac bo po uplywie tego czasu przysypiam na chwile i zaraz sie budze nie wspominajac juz o tym ze w ciagu tych 4-6h budze sie raz, czy dwa.Slysze czesto o przypadkach, ze ludzie na skrajnych redu spia po 3h.Z czym to sie wiaze?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1278 Napisanych postów 27424 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 180523
Przy długotrwałym deficycie kalorycznym często dochodzi do zaburzeń neuroprzekaźników jak adrenalina, noradrenalina i jeśli jest ich nadmierna sekrecja to mogą wystąpć problemy z snem. Może być również problem z hormonami sytości leptyna, grelina. Organizm budzi człowieka, żeby poszedł coś zjeść
Warto, żeby jednostka treningowa była duzo wcześniej niż sen. Również ważna jest tzw. higiena snu
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1245 Napisanych postów 42854 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 410256
Też niekoniecznie jest powiedziane że te zaburzenie snu to jest spowodowane przed redukcje


ile masz tłuszczy w diecie ?

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4577 Napisanych postów 132638 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 687557
problemow moze byc wiele
-jak wpsomnial popuri sama dieta redukcyjna dosc czesto nie sprzyja snu
-zywienie
-trening
-stres, ktorego czasem sami nie jestesmy swiadomi, cos na gryzie i meczy w srodku, a nie powiazujemy tego z problemami.

wazna wketsia jest tez higiena snu i korzstanie z tableta, telefonu czy monitorow ktore moga uposledzac wydzielanie melatoniny
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 38 Wiek 27 lat Na forum 302 dni Przeczytanych tematów 588
Ja od kilku dni budzę się o 5 rano, a chodzę spać o pierwszej w nocy. Ale napiję się wody i idę spać dalej. Też jestem na redukcji. Zażywam też od dwóch dni ZMA zakupione na SFD.
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4577 Napisanych postów 132638 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 687557
ja od 3 miesiecy nie pamietam abym przespal cala noc bez pobudek...
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 239 Napisanych postów 6232 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 241690
Mam jak tomq, ale ja jestem akurat na redukcji, śpię po te 4-5 h max często z przebudzeniami albo sam z siebie albo jak syn daje arie z łóżka
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1245 Napisanych postów 42854 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 410256
Bardzo złożony temat który może być związany choćby ze stresem czy problemami narządów wewnętrznych ale z racji miejsca (forum sportowe) i okoloiczności (redukcja) oczywiście wydaje się ona pierwszym czemu nalezałoby sie przyjżec

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

niski poziom tłuszczy w diecie

Następny temat

Ból pleców przy pogłębionej lordozie lędźwiowej

Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja! Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Zioła na poprawę libido Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina