logo
zamknij zamknij

Problem z przyrostem masy mięśniowej

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 400

0 5 0
napisał(a)
LocaL
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 241 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6709
Witam wszystkich forumowiczów, jak widać w temacie mam problem z przyrostem masy mięśniowej mimo diety i treningu. Chodzę na siłownie od 6 miesięcy i jak do tej pory przybyło mnie około 2-3 kg. Gdy zacząłem uczęszczać na siłownie ważyłem 82 kg, ułożyłem dietę i stosowałem ja przez jakiś miesiąc (dietę można zobaczyć w dzienniku), po miesiącu diety 0 przyrostu masy a nawet jej spadek został odnotowany o około 1-1,5 kg. Postanowiłem po miesiącu odpuścić sobie dietę i jeść dużo i w miarę zdrowo, niektóre posiłki zostawiłem z diety a resztę jadłem co mi pasowało, po około miesiącu przybyło mi około 4 kg i znowu stoję w miejscu. Siła idzie do przodu a masa stoi w miejscu, nie mam pojęcia co zrobić, jem dużo, pije tylko wodę, sporadycznie jem słodycze i staram się ogólnie jeść dużo ale masa stoi w miejscu i nie chce się ruszyć od ponad miesiąca.

Proszę was o pomoc w doradzeniu co zrobić by masa poszła do przodu. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.


ANKIETA
Wiek : 18 lat
Waga : 84 kg
Wzrost : 183 cm
Staż treningowy: 6 miesięcy siłownia, MMA, trening domowy.
Obwód pasa: Brak
Obwód klaty: Brak
Obwód uda: Brak
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): Siłownia 3 razy w tygodniu
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : Brak
Stan zdrowia: Bardzo Dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: Siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Brak
Stosowane wcześniej diety/rozkład b/w/t: Byla dieta, można ja zobaczyć w moim dzienniku.
Wrażliwość na stymulanty: brak
Możliwości finansowe: średnie.
Cel/problem/opis: Przybranie na masie mięśniowej
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
paramaribo2
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 48446
jeżeli mimo ułożonej diety nie rosłeś to znaczy, że nie dostarczałeś wymaganej ilości kcal.
Innymi słowy: dorzuć do pieca.

Wróć do diety i dodaj więcej kcal do niej.

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

napisał(a)
Yates
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 715 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7582
Tak jak wyżej, dieta to podstawa.
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4453 Napisanych postów 131946 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 663690
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwsze kroki

Następny temat

Brak wzrostu masy mięśniowej

Czy słodziki są bezpieczne dla dzieci?

16.09.2017 „KAMIENNA RZEŹBA 2017” W STRZEGOMIU - WYNIKI

Ostateczna decyzja Akopa!

Marihuana: testosteron, zdrowie – a mięśnie

Co z tymi jajami?

Dlaczego nie należy myć mięsa przed gotowaniem?

Najczęstsze błędy żywieniowe

Leksykon suplementacji: witamina C