SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Problem z podciąganiem

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 705

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 765
Okej dzięki za wypowiedzi. Zobaczymy jak mi to pójdzie na dzisiejszym treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 765
Wyszło wczoraj bardzo ładnie. Podciąganie 6,5,4 dokładnie ale tak jak chyba być powinno. Od razu dużo lepiej poczułem plecy. Przy okazji wrzucę swój plan i poproszę o jego ocenę. Priorytetem jest górna partia ciała. Nie, nie dlatego, że idę wakacje i trzeba się pokazać tylko górna partia mojego ciała jest o wiele gorsza niż ta dolna. Łydki mam bardzo dobrze umięśnione, uda już niestety nie, ale nie wyglądają one ani źle, ani dobrze, po prostu noturalnie. Natomiast ręce chude, brzuch mimo mojej niewielkiej wagi "wypchany" do przodu (Tu moje pytanie - rano na czczo obwód brzucha jest 2-3 cm mniejszy niż popołudniu i wieczorem. Wiadomo, że się w ciągu dnia je, jednak bardzo mi to przeszkadza, jest się czym martwić, czy to tylko mój głupi wymysł?). Klatka i plecy już lepsze, ale też należy im się dużo treningów. W kolejności

NOGI:
Przysiady z obciążeniem 30,20,30,60 ostatnia seria bez obciążenia, a nogi szeroko rozstawione
Wspięcia na palce z obciążeniem 3s
PLECY:
Podciąganie 3s
wiosłowanie sztangą 3s
TRICEPS:
Uginanie ramienia w opadzie tułowia 3s
Wyciskanie francuskie hantli oburącz 3s
TRICEPS/KLATKA:
Pompki odwrotne 3s
Pompki z lekkim obciążeniem 5s
BICEPS:
Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc 3s
Uginanie ramienia w oparciu o kolano 3s
PRZEDRAMIĘ:
Uginanie nadgarstków nachwytem stojąc samym gryfem 3s
Uginanie nadgarstków podchwytem stojąc 3s
Uginanie ramion z gryfem 3s
+ 3 ćwiczonka na brzuch 7minut

Ostatnie ćwiczenie na przedramię - Niby jest na biceps, jednak świetnie czuję przy nim pewną część przedramienia, dlatego wykonuję je razem z resztą ćwiczeń na tę partię ciała. Z góry dzięki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 681 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 10283
to ma byc plan fbw czy jak?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2255 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47589
David1411


NOGI:
Przysiady z obciążeniem 30,20,30,60 ostatnia seria bez obciążenia, a nogi szeroko rozstawione
Wspięcia na palce z obciążeniem 3s
PLECY:
Podciąganie 3s
wiosłowanie sztangą 3s
TRICEPS:
Uginanie ramienia w opadzie tułowia 3s
Wyciskanie francuskie hantli oburącz 3s
TRICEPS/KLATKA:
Pompki odwrotne 3s
Pompki z lekkim obciążeniem 5s
BICEPS:
Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc 3s
Uginanie ramienia w oparciu o kolano 3s
PRZEDRAMIĘ:
Uginanie nadgarstków nachwytem stojąc samym gryfem 3s
Uginanie nadgarstków podchwytem stojąc 3s
Uginanie ramion z gryfem 3s
+ 3 ćwiczonka na brzuch 7minut




Dla mnie plan beznadziejny, spróbuj czegoś takiego:
A
1.przysiad tylny
2.wyciskanie leżąc
3.wiosło sztangą
4.wyciskanie żołnierskie
5.uginanie hantli
+3 serie na brzuch
B
1.MC
2.wyciskanie hantli skos +
3.drążek nachwytem
4.unoszenie hantli bokiem
5.wyc. sztangi wąsko
+3 serie na łydki

a/b/a
b/a/b

wszystko po 4 serie x 10p, co tydzień +5% ciężaru.

Kto robi przerwy, ten traci nerwy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 765
Plan FBW

Sztywny91 - jakieś uzasadnienie na "beznadziejny"?
W półtorej miesiąca przyszło 1,5kg masy, bez powiększenia się obwodu w pasie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 681 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 10283
biceps w tygodniu pracuje wiecej niz klatka i nogi. triceps podobnie. ogolnie dziwny ten plan. mozesz wziac to co napisal Sztywny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2255 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47589
1. nie ma barków w zestawie
2. no i jw. łapy bierzesz na priorytet a powinieneś na tym etapie budowac fundamenty sylwetki

Kto robi przerwy, ten traci nerwy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 765
Okej, dzięki. Sztywny sog już do ciebie poleciał
Corsairs za pomoc do ciebie też pojdzie jak znajdę coś z innego działu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mój pierwszy FBW-ocena

Następny temat

Zestawienie Cwiczen