Witaj! Dołącz do społeczności ludzi aktywnych. Możesz zalogować się   lub zarejestrować
Wczytywanie danych ...
Temat: Treść:
Autor

Problem z nabraniem masy przy intensywnym trybie życia.

mati23baz

Wysłana - 30 stycznia 2010 14:25    Edytuj Cytuj

Sprawdź swoje BMI

Witam! Mam 17 lat, ważę 55 kg, 175 cm wzrostu. Prawie ektomorfik. Trenuję od 15 roku życia w domu, przy użyciu różnych przyrządów (drążków, ekspanderów, hantli itp), wykonuję różne rodzaje pompek, podciągnięć na drążku, ćwiczeń siłowych, duża ilość powtórzeń nie sprawia mi problemu. Podnoszę własną masę ciała. Na początku, zanim zaczęłem ćwiczyć byłem ektomorfikiem z wagą 49kg, potem zaczęłem nabierać masę, ale niestety po 10 miesiącach ćwiczeń mięśnie przestały rosnąć i ustałem na wadze 55kg. Nie wiem co zrobić, stosowałem różne diety przez 4 miesiące lecz nie dawało to rezultatów. Chciałbym trochę zwiększyć masę. Co mam robić, aby moje mięśnie znowu zaczęły rosnąć? Jaką dietę stosować? Dodam że nie używam odżywek, ćwiczę na sucho. Za wszelką pomoc z góry dziękuję.

Cała harmonia tego świata składa się z elementów sprzecznych... >Seneka Młodszy<

Spec SFD Odżywki i suplementy

Wysłana - 30 stycznia 2010 14:30 
W większości przypadków polecamy:

Weider - Giant Mega Mass 4000

CENA: 235.00zł
Dymatize - Super Mass Gainer

CENA: 159.00zł
SFD - SFD WPC Protein ECONO v2

CENA: 31.00zł

sprawdź pozostałe odżywki,  odżywki białkowe,  odżywki na masę

s.m.p.a. ODŻYWIANIE

Wysłana - 30 stycznia 2010 14:30    Edytuj Cytuj
10 wskażowek czytaj i weź się za michę gdzie znaleźć wyszukiwarka
Ekspert -

mati23baz

Wysłana - 30 stycznia 2010 16:12    Edytuj Cytuj
czy chodziło o te 10 wskazówek: http://www.kulturystyka.pl/artykuly/104 :) Thx

Cała harmonia tego świata składa się z elementów sprzecznych... >Seneka Młodszy<

s.m.p.a. ODŻYWIANIE

mati23baz

Wysłana - 30 stycznia 2010 20:57    Edytuj Cytuj
Aha... dziękuję. Zastosuję się i zobaczymy jakie będą rezultaty... odezwę się niebawem!

s.m.p.a. ODŻYWIANIE