SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Problem z masą, a ćwiczenia

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1307

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 378
Witam, generalnie ostatnio postanowiłem coś ze sobą zrobić. Kupiłem hantelki, do tego robie pompki, brzuszki i cwiczenia hantlami wlasnie. Teraz planuję wraz z początkiem miesiąca ruszyć na siłownię.
Moje warunki fizyczne nie są zbyt ciekawe przy wzroście 192cm ważę 76kg, próbowałem utyć żrąc co sie da po ponad 4k kalorii dziennie, jednak nic prawie to nie daje. Nie jestem na nic chory. Może kupić jakieś tablety na masę?
Czy moglby ktoś profesjonalnym okiem rzucić na moją sytuację i powiedzieć mi trochę co mam zrobić? Jak mam się poprowadzić? Co zrobić by przytyć? Przeglądałem mnóstwo tematów o tym jednak z większości nic nie wynika.
Chciałbym aby ktoś mnie "poprowadził"
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 3754 Wiek 150 dni Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 49641
napisał(a)
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 17188 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 47901
zacznij od ankiety, ale co jadłeś ? Jak to wyglądało ? Rozpisz dietę jaką miałeś
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1210 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 18246
"próbowałem utyć żrąc co sie da" - na takiej diecie nie koniecznie nabierzesz masy, a przynajmniej na pewno nie mięśniowej, ułóż dietę z pomocą tych artykułów http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html  licz sobie na http://potreningu.pl/kalkulatory/kalorie  i wrzuć tutaj screena potem
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 378
Wiek : 19
Waga : 76kg
Wzrost : 192
Staż treningowy: brak profesjonalnego treningu
Obwód pasa :80
Obwód klaty: 90
Obwód uda: 45
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): amatorskie cw hantlami, pompki, 4x w tyg
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : nienawidzę warzyw
Stan zdrowia: dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej:
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t:
Wrażliwość na stymulanty:
Możliwosci finansowe: średnie
Cel/problem/opis: przytycie o ok. 10kg


Zmieniony przez - mdz w dniu 2013-03-22 12:16:26
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 378
Jeszcze prośba, jakby ktoś miał dietę gotową (był w podobnej sytuacji, o podobnych warunkach) to prosilbym o wysłanie mi jej, będe wdzięczny
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 3754 Wiek 150 dni Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 49641
dietke układasz pod siebie, branie od kogoś gotowej diety jest złym pomysłem ;]
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 378
Dlaczego? Mi tam nie przeszkadza, ze bedzie cos za czym nie przepadam, dam rade :D
Z tego co wyczytalem narazie to jest ciezko ulozyc dobra diete. Kombinuje ale produkty dobrane "srednio" do siebie pasują - bynajmniej do tej pory nie mialem stycznosci jedzenia mleka, a potem jajek i tego typu kombinacji
napisał(a)
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 17188 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 47901
Bo musisz wszystko pod siebie zrobić, najpierw www.potreningu.pl/kalkulatory/bmr a potem http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html
a na koniec wrzucasz co wymyśliłeś na www.potreningu.pl/kalkulatory/kalorie i nam tutaj
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 378
I jeszcze takie pytanko, jak wiemy solidne naj**ongo działa negatywnie na muskulaturę. Ze tak ujmę solidne zalanie się, to jaka strata w treningach (tydzien?) jakis taki przelicznik by mi sie przydał :P
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5669 Napisanych postów 138239 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 945495
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Podsumowanie pierwszych 3 tygodni.

Następny temat

1.Dieta 2.Dietetyczny sernik -2Sniadanie/kolacja?

Czosnek stymuluje anabolizm Czosnek stymuluje anabolizm Krzysztof Skryplonek - ocena sylwetki Krzysztof Skryplonek - ocena sylwetki Musclemania i Fitness Motywatory 2018 Musclemania i Fitness Motywatory 2018 Fani będą mieli wpływ na wynik Mr. Olympia! Fani będą mieli wpływ na wynik Mr. Olympia! Większy przekrój gryfu sposobem na ból stawów Większy przekrój gryfu sposobem na ból stawów Marta Górzyńska - ocena sylwetki Marta Górzyńska - ocena sylwetki Schab duszony Schab duszony Trening, mleko i leucyna - idealna kombinacja na przyrost mięśni Trening, mleko i leucyna - idealna kombinacja na przyrost mięśni