logo
zamknij zamknij

Problem z masą, a ćwiczenia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1160

5 5 1
napisał(a)
mdz
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 378
Witam, generalnie ostatnio postanowiłem coś ze sobą zrobić. Kupiłem hantelki, do tego robie pompki, brzuszki i cwiczenia hantlami wlasnie. Teraz planuję wraz z początkiem miesiąca ruszyć na siłownię.
Moje warunki fizyczne nie są zbyt ciekawe przy wzroście 192cm ważę 76kg, próbowałem utyć żrąc co sie da po ponad 4k kalorii dziennie, jednak nic prawie to nie daje. Nie jestem na nic chory. Może kupić jakieś tablety na masę?
Czy moglby ktoś profesjonalnym okiem rzucić na moją sytuację i powiedzieć mi trochę co mam zrobić? Jak mam się poprowadzić? Co zrobić by przytyć? Przeglądałem mnóstwo tematów o tym jednak z większości nic nie wynika.
Chciałbym aby ktoś mnie "poprowadził"
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Maćko
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 3753 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 49467
napisał(a)
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 17188 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47901
zacznij od ankiety, ale co jadłeś ? Jak to wyglądało ? Rozpisz dietę jaką miałeś
napisał(a)
maciej1408
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1210 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 18245
"próbowałem utyć żrąc co sie da" - na takiej diecie nie koniecznie nabierzesz masy, a przynajmniej na pewno nie mięśniowej, ułóż dietę z pomocą tych artykułów http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html  licz sobie na http://potreningu.pl/kalkulatory/kalorie  i wrzuć tutaj screena potem
napisał(a)
mdz
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 378
Wiek : 19
Waga : 76kg
Wzrost : 192
Staż treningowy: brak profesjonalnego treningu
Obwód pasa :80
Obwód klaty: 90
Obwód uda: 45
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): amatorskie cw hantlami, pompki, 4x w tyg
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : nienawidzę warzyw
Stan zdrowia: dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej:
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t:
Wrażliwość na stymulanty:
Możliwosci finansowe: średnie
Cel/problem/opis: przytycie o ok. 10kg


Zmieniony przez - mdz w dniu 2013-03-22 12:16:26
napisał(a)
mdz
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 378
Jeszcze prośba, jakby ktoś miał dietę gotową (był w podobnej sytuacji, o podobnych warunkach) to prosilbym o wysłanie mi jej, będe wdzięczny
napisał(a)
Maćko
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 3753 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 49467
dietke układasz pod siebie, branie od kogoś gotowej diety jest złym pomysłem ;]
napisał(a)
mdz
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 378
Dlaczego? Mi tam nie przeszkadza, ze bedzie cos za czym nie przepadam, dam rade :D
Z tego co wyczytalem narazie to jest ciezko ulozyc dobra diete. Kombinuje ale produkty dobrane "srednio" do siebie pasują - bynajmniej do tej pory nie mialem stycznosci jedzenia mleka, a potem jajek i tego typu kombinacji
napisał(a)
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 17188 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47901
Bo musisz wszystko pod siebie zrobić, najpierw www.potreningu.pl/kalkulatory/bmr a potem http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html
a na koniec wrzucasz co wymyśliłeś na www.potreningu.pl/kalkulatory/kalorie i nam tutaj
napisał(a)
mdz
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 378
I jeszcze takie pytanko, jak wiemy solidne naj**ongo działa negatywnie na muskulaturę. Ze tak ujmę solidne zalanie się, to jaka strata w treningach (tydzien?) jakis taki przelicznik by mi sie przydał :P
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4459 Napisanych postów 132004 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 665163
nie ma przelicznika. kwestia sumienia hehe
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Podsumowanie pierwszych 3 tygodni.

Następny temat

1.Dieta 2.Dietetyczny sernik -2Sniadanie/kolacja?

Androgeny, wyniki sportowe i paszport biologiczny

Powiedziała TAK!

Porusz swoje łydki - strategie wspomagające rozwój łydek

Czym się kierować wybierając trenera personalnego?

TOP 10 fitnessek z Instagrama

Najlepszy wędkarz w branży fit

Mini cut-sposób na czystą masę mięśniową

Leksykon suplementacji: ZMA