SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Problem z jedzeniem

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 430

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 45
Od trzech tygodni jestem na diecie na mase. Codziennie jem ta sama ilosc jedzenia ale od kilku dni mam problem ze zjedzeniem tego co zawsze. Niby nie boli mnie brzuch ani nic ale odczuwam przez dzien jakis dziwny dyskomfort w brzuchu. Ogolnie to od polowy posilku musze powoli juz wpychac w siebie to jedzenie a na poczatku wszystko wchodzilo normalnie. Co moze byc przyczyna ? Odposcic na dzien moze dwa i jesc troche mniej ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 363 Napisanych postów 8676 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 130649
wklej diete, bo byc moze w niej lezy problem. w ciemno nie da sie niczego sensownego stwierdzić

Stop wishing start doing

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3775
Napewno problem lezy w tym co jesz. Moze jest za malo zroznicowanie i masz niedobory czegos , przez co ogranizm sie domaga innego jedzenia niz to czego dostaje pod dostatkiem codziennie.

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 45
Jem to co jest w wiekszosci diet na mase. Platki, mleko, orzechy wloskie, rodzynki, twarog, chleb, ryz z kurczakiem, jakis jogurt, jaja, oliwa do tego jakis owoc wpadnie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3775
jaka waga/wiek/wzrost, ilosc kal w diecie i rozklad makroskladnikow?

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2208 Napisanych postów 52067 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 499442
Monotonna dieta moze byc przyczyna takiego braku apetytu. Staraj sie bardziej urozmaicac, korzystac z roznych ciekawych przepisow, tak zebys nie mogl sie doczekac kolejnych posilkow a nie zeby byly dla Ciebie problemem.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 128 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8869
Jest pare opcji :

- Być może zwolniony metabolizm ?
Może długo już siedzisz na masówce? Masę najpiej robi się na nakręconym metaboliźmie co znacząco poprawi apetyt
(pokręć przez 2 tygodnie cardio , dodaj białka - odejmij tłuszczy)

- Zróżnicuj diete: zmieniaj np ryż na makaron , kurczak w innej postaci , jajka na omlet/jajecznice/sadzone na tostach z
pełnoziarnistego/razowego chleba, twaróg,owsianki wszelkiego rodzaju

-Spróbuj koktaili odżywczych - np twaróg,mleko,miód,banany,owsianka - wszystko w mixer i zamiast jeść możesz wypić a wyjdzie
a wyjdzie na to samo.

-Uzupełniaj braki witamin , dodwaj warzywa do posiłków, witaminy możesz kupić w każdej aptece za pare zł

-Być może brak Ci błonnika ? Bazuj się na owsiankach, kaszach jęczmiennych, brązowym ryżu, warzywach strączkowych i
orzechach.

To tylko niektóre opcje, łącz je ze sobą , testuj żeby poznać swój organizm .
Pzdr ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do Oceny 62kg+

Następny temat

Problem z posiłkiem potreningowym :)

25 kulturystycznych wizerunków mody z lat 80 25 kulturystycznych wizerunków mody z lat 80 Pizza proteinowa ALLNUTRITION Pizza proteinowa ALLNUTRITION Serniczki proteinowe Serniczki proteinowe Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Dieta ketogeniczna - przewodnik po planie i przykładowy jadłospis Dieta ketogeniczna - przewodnik po planie i przykładowy jadłospis Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Alkohol i jego negatywny wpływ na ciało Alkohol i jego negatywny wpływ na ciało Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny