SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Problem z bicepsem !!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1227

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 132
****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK:
PŁEĆ: M
WIEK: 17 za 2 miesiące
WZROST: 171
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 1,5 roku

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 74

OBWÓD BICEPSU: 37.5


****POMIARY SIŁOWE****************************************

PRZYSIAD TYLNI: [ciezar 150 powtórzenia 1 ] -
WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: [cięzar 110 powtórzenia 1 ]

Chodzi mi o to ,że od jakiegoś czasu mój biceps stoi w miejscu.
Trening na biceps to : 1 raz w tygodniu

uginanie ramion na modlitewniku gryf łamany 4 serie po 8 powtórzeń ciężar 42kg
uginanie ramion na modlitewniku sztanga prosta 4 serie po 8 powtórzeń ciężar 38kg
uginanie ramion stojąc 2 serie po 8 powtórzeń ciężar 38kg
uginanie hantli młotkowo 3 serie 8 powtórzeń 14 kg

Chodzi o to ,że nie mogę nabrać masy na bicepsie proszę o jakąś pomoc może jakaś zmiana w palnie za dużo ćwiczeń ? moim celem jest przybranie masy z 37.5 do 40cm na obwodzie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 419 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10701
Witaj , jak stoisz z Dietą i Snem to podstawa do rośnięcia , na taką partie jak biceps powinno sie robić do 3 ćwiczeń max , technika ćwiczeń prawidłowa ? , jak nie to zmniejsz obciążenie i nie tyraj go tak :)

Pamiętaj idź po swoje po to co ci się należy ..

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 418 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5640
długo smigasz tym planem?

Zmieniony przez - might9 w dniu 2013-05-26 11:42:42
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2495 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22989
13 serii na biceps? I Ty się dziwisz, że nie rośnie? Poza tym wszędzie ta sama ilość powtórzeń, zaczynasz od modlitewnika, co jest bez sensu, podobnie jak robienie tam ośmiu serii... Z jaką partią łączysz biceps? Pokaż swój rozkład treningów w tygodniu.

Good ol' chicken!

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1504 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 35850
13 to sporo serii, racja. To,ze zaczyna od modlitewnika wcale nie jest bledem akurat. Wrzuc jakis filmik z techniki cwiczen. z 37.5 ==> 40 , to sporo jak na tak mala partie.

===> 1Polska.pl

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2495 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22989
Jest błędem, bo jeżeli biceps nie rośnie, to rozpoczynanie od ćwiczenia izolowanego i katowanie tam ośmiu serii (ze zmianą gryfu po 4 ) jest ponurym żartem.

Good ol' chicken!

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 132
Poniedziałek barki
wt. wolne
śrd. bic
czw tric
Bicepsa z niczym nie łącze mam odpowiednio dużo czasu w tygodniu i każda partie osobno robię. Może na tym polega mój błąd może połączyć poszczególne partie ? cieżko mi stwierdzić próbowałem już robić bicem 2 x w tygodniu raz cięższy trening drugi raz lżejszy ale też bez efektów. Na tym planie ćwiczę już 3-4 miesiące
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1504 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 35850
To tak, ale to,ze zaczyna bicka od modlitewnika samo w sobie nie jest bledem. A jak sie odzywiasz ? Wysypiasz sie? Rozciagnij bicka po treningu . polacz z trickiem. Hahahaha 3-4 mies na tym planie:D to jest cala przyczyna, organizm juz sie do tego przyzwyczail :D

===> 1Polska.pl

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2495 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22989
Aha... i jadąc tym planem wstajesz ze 150kg i wyciskasz 110 na płaskiej? A, że tak niedyskretnie zapytam: gdzie reszta partii mięśniowych?

Good ol' chicken!

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 132
jakiejś specjalnej diety nie prowadzę lecz za tydzień bym chciał zacząć cykl z kreatyną. Śpię po 8 godzin w nocy i w dzień po treningu godzinka snu
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1504 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 35850
wlasnie. jak mozna nie cwiczyc nuk i pleckow? No i odzywiaj sie dobrze, dieta to podstawa! Ale co tam,najwazniejsze jest 4.0 w bicku .

===> 1Polska.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Podciaganie

Następny temat

jaką literaturę zw. z kulturystyką polecacie?