Temat został odczytany 427 razy

Problem klatki piersiowej.

zgłoś naruszenie
  • Bencio1234
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 40
  • Wiek: 19 lat
  • Na forum: 315 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 216
Cześć i czołem!

Mój staż po lekko ponad 2 lata. Od kilku miesięcy mam problem z klatką piersiową. Nie czuje jej przyrostu, a nawet można powiedzieć, że jest z nią coraz gorzej. Następny problem leży w wyciskaniu. Rekord to +100kg. 90 kg wyciskałem na serie, a od jakiegoś czasu nie mogę dźwignąć nawet 80 kg - 10 razy. Pozostałe partie mięśniowe są ok. Problem leży w klatce. Środek klatki piersiowej - TRAGEDIA. Próbowałem wielu ćwiczeń, minimalna poprawa. Ciężko od jakiegoś czasu jest mi wykonać dobry trening klatki, nie czuje w niej pompy. "Brak spompowania."

Jakieś rady? Czas na redukcję?

1488736371000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • Rafax091
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 37
  • Wiek: 34 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1409
Wrzuć swój plan na klatke. Może za dużo ćwiczeń robisz i jest przetrenowana
1488743185000
zgłoś naruszenie
  • Bencio1234
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 40
  • Wiek: 19 lat
  • Na forum: 315 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 216
4x10/12 - wyciskanie na plaskiej
4x10/12 - wyciskanie na minusie
4x10/12 - rozpietki na plusie
4x10/12 - wyciskanie hantlami na +
4x10 - unoszenie talerza 5kg (srodek klatki) nie wiem jak to sie fachowo nazywa
1488743477000
zgłoś naruszenie
  • Asmed13
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 180
  • Wiek: 23 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 8497
Czujesz spaleniznę podczas ćwiczeń?
1488839690000
zgłoś naruszenie
  • Sotek497
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 65
  • Wiek: 20 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 564
  • Trenuje: 7
Ja robiłem
skos 12/10/10/10
płaską 12/10/10/10
rozpiętki soks albo płaska 12/10/10/10
i właśnie te unoszenie talerza 12/10/10/10

nie miałem zastoju
1488843465000
zgłoś naruszenie
  • Bencio1234
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 40
  • Wiek: 19 lat
  • Na forum: 315 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 216
Czuje pomimo takiego "slabego" treningu ból w klatce. Dodam ze probowalem robic pompki i wyszlo mi max 25-30 z powodu bólu klatki. Kiedys weszło 60-70 bez niczego.
1488863191000
zgłoś naruszenie
  • Rafax091
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 37
  • Wiek: 34 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1409
Też mam problem z klatą. Sila i masa słabizna u mnie. I trening jaki aktualnie stosuje troche bujną ją.

1. Wyciskanie na płaskiej 5x5 cieżar stały wszystkie serie
(Zaczynasz małym cieżarem i co tydzień dokładasz, ja dodawałem 1.25kg)


2. Wyciskanie hantli skos w góre 4x10 (daj cieżar mniejszy i skup sie na technice i czuciu)

3. Superseria 4x
Zwykłe pąpki z nogami na jakimś małym podeście, ławeczce i uchwytami bądź hantlami w rękach aby niżej zejść i rozciągnąć klatke
Do tego rozpiętki na płaskiej bądź na bramie

Czasem dodam dwie serie przenoszenia hantli

1489258278000
zgłoś naruszenie
  • Bencio1234
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 40
  • Wiek: 19 lat
  • Na forum: 315 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 216
Dodam, że wyciskam tez nie za wiele. Rekord padł przy 105 kg...
1489258746000
zgłoś naruszenie
  • Rafax091
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 37
  • Wiek: 34 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1409
To nie ma znaczenia.
Zacznij od powiedzmy 70 kg i co tydzień dodawaj 1.25kg na strone i cykaj 5 seri po 5 powtórzeń. Na początku będą to lekkie cieżary dla ciebie dlatego przez pierwsze tygodnie skup sie na poprawieniu techniki, powolnym opuszczaniu i czuciu mięśniowym. Jak już dojdziesz do cieżaru którego nie dasz rady wycisnąć 5 razy to powtóż za tydzień tym samym cieżarem, jak znowu nie bedzie poprawy to na kolejny spróbuj jeszcze raz. Jak wtedy też ci sie nie uda to zmniejsz cieżar na kolejny trening znowu do tych 70 albo 72.5kg i od nowa co tydzień dokładaj. Powinieneś zauważyć poprawe i daj znać czy coś to dało
1489263657000
Zwiń/rozwiń usunięty post
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
Usunięty przez nightingal za naruszenied Pkt6 regulaminu forum.
1489611732000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
zaczynając od 50kg na początku będzie lekko ale z każdym treningiem będzie szło do przodu pamiętaj też o rozgrzewce czyli zanim założysz na gryf 50kg na 5seri po 5 powtórzeń to rozgrzewka samym gryfem 20 powtórzeń potem 40kg na 5 ruchów i dopiero zakładasz 50kg im większe obciążenie tym tych serii rozgrzewkowych wzrastających więcej. I pamiętaj znajdź swoje słabe punkty i włącz je do treningu jak pisałem Klata to pauzy jak triceps to Dipsy z obciążeniem lub JMPress ćwiczenia rozwijające siłę a nie pajacowanie przy wyciągu. Chcesz mieć dużą klatę musisz podnosić duże obciążenie ale nie wykańczać się na każdym treningu
1489611942000