logo
zamknij zamknij

Problem klatki piersiowej.

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 655

0 5 0
napisał(a)
Bencio1234
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 757
Cześć i czołem!

Mój staż po lekko ponad 2 lata. Od kilku miesięcy mam problem z klatką piersiową. Nie czuje jej przyrostu, a nawet można powiedzieć, że jest z nią coraz gorzej. Następny problem leży w wyciskaniu. Rekord to +100kg. 90 kg wyciskałem na serie, a od jakiegoś czasu nie mogę dźwignąć nawet 80 kg - 10 razy. Pozostałe partie mięśniowe są ok. Problem leży w klatce. Środek klatki piersiowej - TRAGEDIA. Próbowałem wielu ćwiczeń, minimalna poprawa. Ciężko od jakiegoś czasu jest mi wykonać dobry trening klatki, nie czuje w niej pompy. "Brak spompowania."

Jakieś rady? Czas na redukcję?
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Rafax091
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 46 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2094
Wrzuć swój plan na klatke. Może za dużo ćwiczeń robisz i jest przetrenowana
napisał(a)
Bencio1234
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 757
4x10/12 - wyciskanie na plaskiej
4x10/12 - wyciskanie na minusie
4x10/12 - rozpietki na plusie
4x10/12 - wyciskanie hantlami na +
4x10 - unoszenie talerza 5kg (srodek klatki) nie wiem jak to sie fachowo nazywa
napisał(a)
Asmed13
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 181 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8616
Czujesz spaleniznę podczas ćwiczeń?
napisał(a)
Sotek497
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 127 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8354
Ja robiłem
skos 12/10/10/10
płaską 12/10/10/10
rozpiętki soks albo płaska 12/10/10/10
i właśnie te unoszenie talerza 12/10/10/10

nie miałem zastoju
napisał(a)
Bencio1234
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 757
Czuje pomimo takiego "slabego" treningu ból w klatce. Dodam ze probowalem robic pompki i wyszlo mi max 25-30 z powodu bólu klatki. Kiedys weszło 60-70 bez niczego.
napisał(a)
Rafax091
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 46 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2094
Też mam problem z klatą. Sila i masa słabizna u mnie. I trening jaki aktualnie stosuje troche bujną ją.

1. Wyciskanie na płaskiej 5x5 cieżar stały wszystkie serie
(Zaczynasz małym cieżarem i co tydzień dokładasz, ja dodawałem 1.25kg)


2. Wyciskanie hantli skos w góre 4x10 (daj cieżar mniejszy i skup sie na technice i czuciu)

3. Superseria 4x
Zwykłe pąpki z nogami na jakimś małym podeście, ławeczce i uchwytami bądź hantlami w rękach aby niżej zejść i rozciągnąć klatke
Do tego rozpiętki na płaskiej bądź na bramie

Czasem dodam dwie serie przenoszenia hantli
napisał(a)
Bencio1234
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 757
Dodam, że wyciskam tez nie za wiele. Rekord padł przy 105 kg...
napisał(a)
Rafax091
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 46 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2094
To nie ma znaczenia.
Zacznij od powiedzmy 70 kg i co tydzień dodawaj 1.25kg na strone i cykaj 5 seri po 5 powtórzeń. Na początku będą to lekkie cieżary dla ciebie dlatego przez pierwsze tygodnie skup sie na poprawieniu techniki, powolnym opuszczaniu i czuciu mięśniowym. Jak już dojdziesz do cieżaru którego nie dasz rady wycisnąć 5 razy to powtóż za tydzień tym samym cieżarem, jak znowu nie bedzie poprawy to na kolejny spróbuj jeszcze raz. Jak wtedy też ci sie nie uda to zmniejsz cieżar na kolejny trening znowu do tych 70 albo 72.5kg i od nowa co tydzień dokładaj. Powinieneś zauważyć poprawe i daj znać czy coś to dało
napisał(a)
Usunięty przez nightingal za pkt 6 regulaminu
Anonim
Ekspert
Szacuny 10603 Napisanych postów 42850 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10603 Napisanych postów 42850 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
zaczynając od 50kg na początku będzie lekko ale z każdym treningiem będzie szło do przodu pamiętaj też o rozgrzewce czyli zanim założysz na gryf 50kg na 5seri po 5 powtórzeń to rozgrzewka samym gryfem 20 powtórzeń potem 40kg na 5 ruchów i dopiero zakładasz 50kg im większe obciążenie tym tych serii rozgrzewkowych wzrastających więcej. I pamiętaj znajdź swoje słabe punkty i włącz je do treningu jak pisałem Klata to pauzy jak triceps to Dipsy z obciążeniem lub JMPress ćwiczenia rozwijające siłę a nie pajacowanie przy wyciągu. Chcesz mieć dużą klatę musisz podnosić duże obciążenie ale nie wykańczać się na każdym treningu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jakie stabilizatory wybrać ?

Następny temat

Trening siłowy + Krav Maga

Fitness ladies in red

Ziemniaki czy ryż? Porównanie okiem dietetyka

Suplementy na masę - beta-alanina

KOMUNIKAT IFBB ELITE PRO!

Radosław Słodkiewicz - ocena sylwetki

Kasia Dziurska na Arnold Classic Europe

Brokuły czy cukinia - porównanie okiem dietetyka

Suplementy na odchudzanie - Berberyna