SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Proba masy na carb cycling - w pogoni za sucha masa po redukcji - zdjecia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3315

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2885
Na poczatek przestawie swoja historie jakis ponad rok temu zrobilem ostra mase po ktorej wazylem ~~ 80 kg przy wzroscie 165 kg. Pozniej mialem spory okres przerwy ~1.5roku przez chorobe po ktorej troche balem sie wysilku fizycznego ale wrocilem i teraz postaram sie wszystko robic z glowa. Na poczatku stwierdzilem ze najpierw zredukuje, zeby pozniej zaczac sucha mase i znow nie zalac sie tak jak wtedy. Pierwsze trzy zdjecia pokazuja jak wygladalem po tamtej nieudolnej masie nie pamietam dokladnych wymiarow ale w ramieniu mialem jakies 42~ cm. Kolejne trzy pokazuja mnie jakos z poczatku grudnia gdzie moje wymiary byly 39 cm w bicepsie i 92 w pasie waga 74 kg. Nastepne 4 zdjecia pokazuja jak wygladam teraz po tez troche nie udolnej redukcji po ktorej popalilem troche miesnie waze teraz 64 kg i jakie 81 cm w pasie.

Moj cel to sucha masa miesniowa gdyz nie chce zalac sie tak jak wtedy jak i rowniez nie umiem przeprowadzic redukcji bez duzej utraty miech

Dziennik zakladam pierwszy z powodu iz lubie dzielic sie tym co jem i w celu motywacji.

Biorac pod uwage iz codziennie nie wykonuje praktycznie zadnego wysilku fizycznego zaczynam dodawac kcal po redukcji powoli, poki co 2000 kcal w Dn i jakies 1650 w dnt. Bede obserwowal jak to wyglada. Jak nie bedzie szlo( a mysle ze nie bdzie) po 2 tyg dodam kcal ale wole to tak zrobic niz od razu skoczyc i pozniej zmniejszac.













Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2885
Tu zdjecia przed redukcja 2 miesiace temu.







...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2885
Wymiary: 165 cm wzrostu - 64 kg , 81 cm pas - 37-38 cm biceps.


Miska: B:2.3g/kgmc, W:3.5g/kgmc T:0,8g/kgmc,

Cukiereczki i proszeczki:
Bialko Peak whey oraz Bcaa powder Hi- tec.

Moja dieta jest na ostatnim zdjeciu tego postu. W dzien Nt ucinam wegle z posilkow treningowych. Zaznaczam iz wiem ze to malo poki co ale wole tak sprawdzac niz pozniej sie zalac, orzeszki z posilku pierwszego podjadam poimiedzy posilkami. Sa po prostu wklejone w pierszy posilek. W dzien treninowy wiecej tluszcuz daje w posilek przed treningowy. Czaami jak nie mam jakiegos skladnika zawierajacego bialko - uzupelniam markowa odzywko oraz w dzien treningowy stosuje Bcaa hi teca ktore zostalo mi po redukcji.

Trening : 3x w tyg splita - biceps + plecy, klatka+ triceps, nogi + barki

A tutaj zdjecia jak wygladam teraz po redukcji -
















Zmieniony przez - de_never w dniu 2013-02-05 22:09:13

Zmieniony przez - de_never w dniu 2013-02-05 22:10:08

Zmieniony przez - de_never w dniu 2013-02-05 22:32:38

Zmieniony przez - de_never w dniu 2013-02-05 22:33:02
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
Bardzo mało kcal, trochę się przegłodziłeś. Białka nie wrzucasz do diety?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2885
Nie, bialkiem tylko zastepuje posilki jak brakuje mi np 2 jajek z rana, lub czasem mniejsza piers sie trafi. Nie uzywam go jako posilek. Wole jesc jedzonko. Tak wiem, ze troche przeglodzilem. Dlatego teraz wchodze powoli. A i tak jak zwieszylem WW po redukcji to po 2 dniach widze ze mi brzuch woda zalalo


Ale stwierdzilem ze raczje na tym masy nie zrobie, wiec dzisiaj bedzie taka micha na 2200 kcal poki co, juz w polowie dzisiaj zjedzona Bcaa za chwile i po godzince trening.

Dodam iz trenuje w domu poki co - na silowni kotra mam dostepna wlatuje chlodne powietrze a ze cierpie na astme - wole trenowac w domu i miec srednie postepy niz trenowac 2 miesiace na normalnej silowni i pozniej miesiac leczyc mega kaszel.

Tak jak mowilem dzis 2200 kcal, w nt dam 1650 poki co. Ze wzgledu na to iz nie mam w ogole ruchu w dzien. Ewentualnie moze dac jakies 1800 i delikatne aeroby np w miejscu gdzie w dzien treningowy mam trening?

Jezeli bedzie potrzeba podbijania dalej kcal, podbijac tluszczami juz czy dalej weglami? Majac na celu sucha mase moze probowac tluszczem?

Dzisiejsza micha:










Zmieniony przez - de_never w dniu 2013-02-06 16:24:22

Zmieniony przez - de_never w dniu 2013-02-06 16:32:20
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
1800 i tak będzie poniżej Twojego BMR, czyli śmiało dokładaj nawet bez aero.

Niestety tyje się od nadwyżki kcal, a nie od węgli (dobrej jakości), więc jak uważasz. 50 gramów tłuszczu to niemal lowfat, więc skłonny byłbym tym podbijać bilans
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2885
Narazie musze obrac jakis jeden kierunek i przynajmniej tydizen do 2 tym systemem pojechac zeby zobaczyc. Biore pod uwage to iz naprawde w dzien praktycznie w ogole sie nie ruszam oprocz treningu silowego. Dlatego do tych kcal podchodze tak asertywnie. Ale mozliwe ze dobrze mowisz. Najpierw zrobie 2200 w Dt i 1800 w Dnt z tym ze w dnt podjade fatem troszke do tych 1800 i przez tydzien zobaczymy co sie bedzie dzialo.

Pandarek, jezeli masz jakies sugestie, smialo popraiaj moja diete. Nigdy nie twierdzilem ze jest super, popelniam bledy i jeszcze dlugo zapewne bede to robil, wiec za jakiekolwiek sugestie i rady bede bardzo wdzieczny.

Zmieniony przez - de_never w dniu 2013-02-06 19:37:27

Zmieniony przez - de_never w dniu 2013-02-06 22:51:28
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 2137 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 59048
Dobrze ze zalozyles dziennik, bede sledzil bo po wakacjach (i znowy redu/ recomp) tez planuje wskoczyc na CC.

Warszawa i okolice? Zapraszam na wspólny trening :)

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2885
Idac za rada pandarka jeszcze zwieszam. Podbilem troche tluszczami. zamiast 1 zoltka na sniadanie 2. Zamiast 15 oliwy to 20 i dodalem troszke pestek dyni. W treningowy i nitreningowy. Razem wyszlo mi 2400/1800 troche duza dysproporcja.

Roznica wegli T278/Nt148 - 130 Fat i bialko ustawilem na tym samym poziomie. Na zdjeciach bialko podbija w dzien T ale to ze zgledu ze liczy z ryzu i razowca rowniez.

Postaram sie nie zmieniac poki co przez jakis czas.

Po wczorjaszym treningu na 2200 kcal fajnie sie wszystko zaczyna pompowac po redukcji, zaczynam juz jakos w miare wygladac, a nie jak wypompowany ze wszystkich sokow

Tutaj miska na dzis i zaplanowana na dzien treningowy, oraz fotka z mojego porannego omleta, niestety dzis z platkow jeczmiennych bo zapomnialem wczoraj kupic owsianki






Zmieniony przez - de_never w dniu 2013-02-07 11:07:28




Zmieniony przez - de_never w dniu 2013-02-07 11:08:12




Zmieniony przez - de_never w dniu 2013-02-07 11:08:32
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 167 Napisanych postów 14381 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 133221
ten trening jednak bym zleksza zmienił. Nogi z barkami...no jeśli trenuję się lekko nogi to przejdzie.
Barki można porozdzielać aktonami. Klatka,bicepsy,boczne/ Grzbiet, tricepsy, tylne/Uda, łydki. Przednie i tak pracują przy wyciskaniach, więc można im narazie dać trochę luzu.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2885
Ogolnie poki co trenuje w domu, powod opisalem gdzies wyzej, wiec jakis hardkorowy trening nog nie wchodzi w gre, tylko przysiady, wykroki, lydki z ktorymi i tak mam problem bo mimo aptecznej suplementacji Zma nie moge ich tak jakby spiac na maxa na pare sekund np teraz siedzac, bo mam wrazenie jakby mnie mial zaraz skurcz zlapać. Aczkolwiek moge sprobowac izolacji. Dodam ze do kazdego dnia treningowego na koniec jakies 15-20 minut poswiecam dla brzucha.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mat. Siła

Następny temat

Plan na mase do oceny