SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prośba o sprawdzenie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 879

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 134
Witam,

Bardzo proszę o ocenę diety na redukcji. Poczytałem, waga nawet poleciała (3kg - 3 tyg, a teraz poszła w górę 1kg) ale nie mam pewności czy odżywiam się ok. Dodatkowo jestem na FBW 3x w tygodniu + aeroby po treningu 2x w tyg 40 minut.

Obecna waga 78kg, wzrost, 178, wiek 27.
Zapotrzebowanie wg. VITALMAX:
kcal - 2252
B-163,T101,W-171

Dieta:

I) Posiłek
- 3 jaja
- 80g płatków owsianych
- dżem (kilka gram do smaku)

II)
- Kasza gryczana 50g
- pierś 120g
- oliwa 20g
- warzywa

III
- kasza gryczana 50g
- pierś 120g
- oliwa 20g
- warzywa

IV
- ryż brązowy 50g
- pierś 120g
- oliwa 10g
- warzywa

V
- serek ziarnisty 200g
- oliwa 10g

Dodatkowo wrzucam 30g - whey protein 80 w ciągu dnia

Bilans dnia:
B -170, T - 99, W - 157

Priorytetem jest pozbycie się boków, tego nigdy się nie udało. Czy mam trzymać cały czas taką ilość węgli czy powoli zbijać?

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 27

Waga: 78

Wzrost: 178

Obwód klatki: 106

Obwód ramienia: 38

Obwód talii: 90

Obwód uda: 56

Obwód łydki: 39

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 20

Aktywność w ciągu dnia: średnia aktywność

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: FBWx3 na tydzień + aeroby x 2

Odżywianie: Mogę zjeść wszystko :)

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: Wx3 na tydzień + aeroby x 2

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: możliwe

Stosowane wcześniej diety: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 134
Zweryfikuje ktoś moje wypociny? Wszelkie uwagi mile widziane :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 134
zmniejszyłem kasze do posiłków do 40g i płatki rano do 70. 0.5kg znów do góry..
Bardzo proszę o pomoc.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 134
Prośba do Koniu. Mógłbyś zerknąć i coś doradzić?
Talia zeszła do 88.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 867
Według mnie nie powinieneś na razie ciąć kalorii.

Spróbuj z 1-2 razy w tygodniu włączyć trening HIIT w dni nietreningowe i dalej obserwuj co się będzie działo

Czego byś nie robił, zawsze bądź sobą :)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 432 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 11565
Witam 2 i 3 posiłek traktujesz jako okołotreningowe ? jesli tak to warzywka out i oliwe z oliwek. Możesz ewentualnie dodać przedtreningowo zalezy jak Ci sie cwiczy po tłuszczach.Zamiast tego serka ziarnistego może jakiś wiejski, a najlepiej półtłusty biały wolnowchłanialka kazeinka dobra na noc jest aha i staraj sie urozmaicać a nie cały czas cycki z kurczaka pozdr
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 134
Dzięki za odpowiedzi.

I) Posiłek
- 4 jaja
- 60g płatków owsianych/ 60gramowa kromka z chleba żytniego
- dżem (kilka gram do smaku)/

II)
- Kasza gryczana 50g
- pierś 120g
- oliwa 20g
- warzywa

III
- kasza gryczana 45/ przy treningu wrzucam basmati
- pierś 120g /przed treningiem czasem szynka wieprzowa (ogólnie kure moge jeść na okrągło)
- oliwa 20g /przed treningiem nie jem tłuszczu
- warzywa /wyrzuce w około treningowych

IV
- ryż brązowy 50g
- pierś 120g
- oliwa 10g
- warzywa

V
- serek wiejski 200g / lub twaróg
- oliwa 10g
- warzywa do smaku

Dodatkowo wrzucam 30g - whey protein 80 w ciągu dnia

W ostatnim czasie 3x w tygodniu robie 30 min aerobów rano. 20 minut wcześniej spalacz Ripped Freak i Bcaa 10g, po bieganiu 30g białka.

Po treningu 1 na tydzień aeroby. Brzuszki po siłowym 2x na tydzień ok 5-8 serii po 30 powtórzeń.

Aktualnie 87,5 waga 77,2.

Mocno niepokoi mnie to, że ludzie mówią mi że wyszczuplałem, a brzuch leci tak powoli, a dokładnie boki (wg mnie takie kulki :P)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 379 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4615
Na brzuch starczy z 4 serie. Dieta wygląda w miarę. Ja rano zamiast dżemora dałbym owoca, teraz truskawki w modzie :)
Jeśli ludzie mówią to znaczy że tak jest :) 10 kg to nie mało. Powodzenia w dalszym budowaniu sylwetki życzę :)

Zmieniony przez - DonKristo w dniu 2011-06-03 22:37:02
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 134
Waga poszła w ostatnim tyg 1 kg w dół, obwód 1cm w pasie. Pozostałe wymiary udaje się utrzymać na razie :P
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 134
Można raz dziennie zamiast oleju do posiłku, zjeść po jedzeniu łyżkę masła orzechowego? oczywiście bez cukrowego..
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 379 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4615
masło orzechowe jak najbardziej, tylko żeby z bilansem się zgadzało.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta Do Poprawy(MASA)

Następny temat

DO BARDZIEJ DOSWIADCZONYCH. LOW CARB

Anna Nawrot - ocena sylwetki Phil Heath ryzykował życiem! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Jaka kasza jest najzdrowsza? Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka