SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prośba o rozpisanie treningu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 415

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 191

mam 27 lat,obecnie chodzę na siłownie 2 razy w tygodniu po 120 minut, w tym do 40 minut aerobów a reszta na trening. od 14 czerwca będę chodziła 3 razy w tygodniu. Bardzo proszę o pomoc w dobraniu planu na te trzy dni.Zależy ma na ujędrnieniu tricepsa, wzmocnieniu pośladków oraz brzucha. Mam dosyć silne uda, robię przysiady z ciężarem 40 kilo a na suwnicy wycisnę 70 kg.Problem tkwi w ramionach(triceps) i brzuchu głownie oraz plechach.Dziekuję

Płeć: Kobieta

Wiek: 27

Waga: 62

Wzrost: 164

Cel treningowy: rzeźba i redukcja

Staż treningowy na słowni: ponad rok z przerwami

Uprawiane inne sporty: tak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): prawie full osprzęt siłownia

Dieta: sniadanie: 150 g płatków owsianych +50 g rodzynków zalane wrzątkiem.
obiad: do 200 g mięsa lub ryby na parze, ryż, warzywa na parze
kolacja: 150 g twarogu z oliwą, ew. warzywa świeże

między posiłkami jabłko lub inny owoc


Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: Ostrowia WPC 80
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ponowne podanie planu do ocenki

Następny temat

Plan treningowy

Kwas alfa-liponowy - jak działa? Kreatyna a przeziębienie - czy ma wpływ? Jak zejść nisko z poziomem tkanki tłuszczowej? Czy dieta jest potrzebna? Bo biceps to podstawa… Marta Banasik i Łukasz Sosiński na wczasach Jak robić pompki? Ile powinien trwać trening na siłowni?